Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Er zijn deze week twee subleagues afgelopen: 'Amazing April!' en 'VW Special!'. Hieronder vind je de uitslagen:
Amazing April:
#1 elmehdiholland (winst: 51.74) - Bol.com waardebon t.w.v. €100
#2 elbichillo (winst: 40.12) - Bol.com waardebon t.w.v. €75
#3 antoine1970 (winst: 38.66) - Bol.com waardebon t.w.v. €50
#4 bethjen (winst: 33.57) - Bol.com waardebon t.w.v. €25
-------------------------------------------------
VW Special!
#1 zolekalseenmandj (winst: 124.19) - Bose Soundlink Revolvo t.w.v. €299
#2 matching117 (winst: 89.15) - MediaMarkt waardebon t.w.v. €100
#3 rromeling (winst: 70.32) - MediaMarkt waardebon t.w.v. €50
#4 cars499 (winst: 57.46) - MediaMarkt waardebon t.w.v. €25
#5 elmehdiholland (winst: 47.84) - MediaMarkt waardebon t.w.v. €10
-------------------------------------------------
We nemen via PM contact op met de bovenstaande winnaars.
In mei loopt de subleague Paasfestijn Subleague! nog door en is de strijd zeker niet gestreden.
Tevens zijn we vandaag een nieuwe subleague gestart! In 'Fabulous Finals!' kun je tijdens de absolute slotfase van de competities een dikke prijs pakken. In deze subleague tellen alleen de wedtips 1x2, Draw no bet en Double chance.
VW en sponsoren en natuurlijke ook de andere deelnemers .Hartelijk bedankt voor de gewonnen prijs met me 2 plaats Amazing April subleague .
top!!!!
wedstrijden Nzoia Sugar FC - AFC Leopards van 01-05-19 en Estudiantes Merida - Argentinos Juniors (02-05-19) zijn uitgesteld! kan iemand even goed checken want beiden zijn als foute tips bereken aub.
VW en sponsoren en natuurlijke ook de andere deelnemers .Hartelijk bedankt voor de gewonnen prijs met me 2 plaats Amazing April subleague .
top!!!!
Graag gedaan! Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier met je prijs :)
wedstrijden Nzoia Sugar FC - AFC Leopards van 01-05-19 en Estudiantes Merida - Argentinos Juniors (02-05-19) zijn uitgesteld! kan iemand even goed checken want beiden zijn als foute tips bereken aub.
Hebben we aangepast!
Wedstrijd in Kenia is na 6 minuten weer op :negative_squared_cross_mark: fout gegaan!
We hebben nog een keer handmatig aangepast. Wil je laten weten wanneer hij weer terugspringt op fout?
Nieuwe bad mengkraan mede mogelijk gemaakt door VW en bol.com ;) me happy vrouw happy .
thanks
Heb nog geen pm ontvagen voor de Media-Markt* Voucher
Moet dit nog gedaan worden?