Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Notificaties werken weer.
De vertraging in het meenemen van de wedtips gaan we bekijken en hopen we voorafgaande dit weekend op te lossen.
Notificaties werken weer.
De vertraging in het meenemen van de wedtips gaan we bekijken en hopen we voorafgaande dit weekend op te lossen.
Je bent een kanjer!
Werken de notificaties weer ja :P? Ik zie nog steeds () staan.
Werken de notificaties weer ja :P? Ik zie nog steeds () staan.
Yes, althans, we hadden het gistermiddag getest en toen werkten de notificaties weer. We testen het vandaag nog een keer.
Update tipcompetitie:
De eindstand Magnificant March is bekend! We nemen via PM contact op met de winnaars.
#1 rromeling (67.73 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €100
#2 matching117 (50.02 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €75
#3 pijnacker83 (42.56 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €50
#4 beirinckx (40.11 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25
#5 toppertje (26.11 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €10
Er zijn nog twee andere subleagues actief:
VW Special! - loopt tot en met dinsdag 30 april (Alleen beschikbaar voor leden met 500 of meer reputatiepunten)
Amazing April! - loopt tot en met dinsdag 30 april
Ik lees de voorbeschouwingen graag en stuit soms op feiten die niet kloppen. Er werd bijv geschreven dat Daniel Parejo speler van Valencia niet zou meespelen maar die deed gewoon mee. Worden de voorbeschouwingen door vaste werknemers geschreven? Of gewoon door leden? Hoe serieus moeten we het nemen als lezers? Dit is geen verwijt of iets maar ik denk dat het wel belangerijk is om te weten hoe serieus we die voorbeschouwingen moeten nemen.
Ik lees de voorbeschouwingen graag en stuit soms op feiten die niet kloppen. Er werd bijv geschreven dat Daniel Parejo speler van Valencia niet zou meespelen maar die deed gewoon mee. Worden de voorbeschouwingen door vaste werknemers geschreven? Of gewoon door leden? Hoe serieus moeten we het nemen als lezers? Dit is geen verwijt of iets maar ik denk dat het wel belangerijk is om te weten hoe serieus we die voorbeschouwingen moeten nemen.
De voorbeschouwingen worden geschreven door schrijvers die - zo goed als mogelijk - de competities volgen. Dit zijn allen leden van Voetbalwedden.net. Uiteraard kan het een keer voorkomen dat een opstelling niet in zijn geheel goed is. Dit kan komen door trainers die op het laatste moment een opstellingen wijzigen, of te kampen hebben met twijfelgevallen. Ook zijn besloten trainingen steeds populairder, waarmee de trainers een rookgordijn ophangen. Hierdoor kan de pers moeilijk tot de juiste opstellingen komen, waar onze schrijvers vervolgens ook weer last van hebben. Mede daardoor heten het ook 'vermoedelijke' opstellingen.
De voorbeschouwingen worden geschreven door schrijvers die - zo goed als mogelijk - de competities volgen. Dit zijn allen leden van Voetbalwedden.net. Uiteraard kan het een keer voorkomen dat een opstelling niet in zijn geheel goed is. Dit kan komen door trainers die op het laatste moment een opstellingen wijzigen, of te kampen hebben met twijfelgevallen. Ook zijn besloten trainingen steeds populairder, waarmee de trainers een rookgordijn ophangen. Hierdoor kan de pers moeilijk tot de juiste opstellingen komen, waar onze schrijvers vervolgens ook weer last van hebben. Mede daardoor heten het ook 'vermoedelijke' opstellingen.
ik had het niet over de vermoedelijke opstelling maar over de voorbeschouwing waarin duidelijk werd vermeld dat Daniel Parejo niet zou spelen. Dus die gene die dat schreef dacht dat die geblesseerd of geschorst was wat uiteindelijk niet zo was. Dat zijn toch belangerijke punten om te weten want dat kan zomaar het verschil maken voor onze bet.
ik had het niet over de vermoedelijke opstelling maar over de voorbeschouwing waarin duidelijk werd vermeld dat Daniel Parejo niet zou spelen. Dus die gene die dat schreef dacht dat die geblesseerd of geschorst was wat uiteindelijk niet zo was. Dat zijn toch belangerijke punten om te weten want dat kan zomaar het verschil maken voor onze bet.
Ah oke, excuus. Toch geldt hier min of meer hetzelfde. Buitenlandse (in dit geval Spaanse) bronnen kunnen het bij het verkeerde eind hebben, waardoor dit ook in de voorbeschouwing niet helemaal goed staat. Het blijft immers mensenwerk. Als altijd adviseren we om sowieso altijd zelf een blik te werpen op de opstellingen, wanneer deze bekend zijn gemaakt door de clubs.
Update tipcompetitie:
Morgen start de unieke Paasfestijn subleague! Met een totale prijzenpot van €500 is meedoen zeer de moeite waard. Behaal jij de meeste winst in april en mei? Schrijf je vast in voor deze subleague en strijd vanaf morgen direct mee om dikke prijzen!