Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Ik krijg hele tijd onderstaande fout wanneer ik een tip wil plaatsen, terwijl ik nog helemaal niets in heb gezet.
Ik heb hier trouwens al een week last van, sommige wedstrijden pakt ie wel maar heel veel ook niet. Kan helaas nu niet concurreren in de tipscompetitie.. hoop dat het snel opgelost is.
Ik krijg hele tijd onderstaande fout wanneer ik een tip wil plaatsen, terwijl ik nog helemaal niets in heb gezet.
Ik heb hier trouwens al een week last van, sommige wedstrijden pakt ie wel maar heel veel ook niet. Kan helaas nu niet concurreren in de tipscompetitie.. hoop dat het snel opgelost is.
Vreemd! We gaan kijken waar dit aan kan liggen. Excuus voor het ongemak!
Heb overigens hetzelfde, is dus niet alleen bij hem.
Klopt, hebben het probleem ook na kunnen bootsen. We hopen dit asap op te lossen!
Juve stabia - rieti, serie c italia is 1-1 geworden. Mijn DC rieti is fout gerekend
Juve stabia - rieti, serie c italia is 1-1 geworden. Mijn DC rieti is fout gerekend
Je tipt lijkt ondertussen goed te zijn verwerkt. Kan soms wat vertraging op zitten.
Klopt, hebben het probleem ook na kunnen bootsen. We hopen dit asap op te lossen!
Ja voor wat extra info: Het is bij "minder bekende" wedstrijden. Die dan wel in de lijst staan bij wedstrijden die snel starten, maar eigenlijk geen bets hebben.
Ik zie mijn laatste 4 tips (nog) niet verwerkt in de tipcompetitie?
Ook geen notificatie gekregen zie ik net, is er vertraging o.i.d.?
Ik zie mijn laatste 4 tips (nog) niet verwerkt in de tipcompetitie?
Ook geen notificatie gekregen zie ik net, is er vertraging o.i.d.?
Op welke wedtips doel je? We zien één openstaande wedtips en die pot is vanmiddag.
Fixed zie ik, thanks :>