Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Heb overigens hetzelfde, is dus niet alleen bij hem.
Klopt, hebben het probleem ook na kunnen bootsen. We hopen dit asap op te lossen!
Fixed zie ik, thanks :>
Deels zie ik. Niet bij alle wedstrijden.
Heb overigens hetzelfde, is dus niet alleen bij hem.
Klopt, hebben het probleem ook na kunnen bootsen. We hopen dit asap op te lossen!
Fixed zie ik, thanks :>
Deels zie ik. Niet bij alle wedstrijden.
Vreemd, heb je een voorbeeld? Dan kunnen we de foutmelding even checken.
Ik krijg ook al 2 dagen geen notificaties meer van mijn wedtips meer.
De tips zijn wel gekeurd maar ook de stand in de tipcompetitie past zich niet meer aan. Intussen al een 40tal tips waar er niets meer bij gebeurd
Ik zie mijn laatste 4 tips (nog) niet verwerkt in de tipcompetitie?
Ook geen notificatie gekregen zie ik net, is er vertraging o.i.d.?
Op welke wedtips doel je? We zien één openstaande wedtips en die pot is vanmiddag.
USA btts (won)
Mexico win (won)
Palmeiras O 2,5 (won)
Red Bull Brasil dnb (void)
Deze 4 bedoel ik, van gisteren. En wat iemand anders ook zegt, stand en uitslagen lijken niet te worden bijgewerkt laatste dagen?
Dit staat in je overzicht, dus dat lijkt goed te zijn. Of bedoel je dat deze tips niet zijn meegenomen in je winsten?
Wat betreft de wedstrijden waar de foutmelding bij komt te staan dat je niet meer dan 3 stakes kan plaatsen op 1 wedstrijd en er geen weddenschappen zijn gevonden: dit gaat om 'kleine' wedstrijden. Denk hierbij aan reservecompetities in minder grote voetballanden. Onze dataleverancier stuurt de wedstrijden wel door, maar levert geen odds mee, waardoor ze simpelweg niet te spelen zijn.
Tot dusver zijn alle gangbare en bekende competities wel beschikbaar. We gaan kijken of onze leverancier ons alsnog van odds kan voorzien, maar we durven niks te beloven.
Wat bedoel je met toegestane scopes in de tipcompetitie's?
Ik speel heel vaak 12x , bts of U/O eerste helft of tweede helft
tellen die dan niet mee?
Nee, enkel bets op volledige wedstrijden tellen mee. Zie spelregels bij de desbetreffende tipcompetitie.
Wat bedoel je met toegestane scopes in de tipcompetitie's?
Ik speel heel vaak 12x , bts of U/O eerste helft of tweede helft
tellen die dan niet mee?
Nope, alleen weddenschappen over de gehele wedstrijden.
Dit staat in je overzicht, dus dat lijkt goed te zijn. Of bedoel je dat deze tips niet zijn meegenomen in je winsten?
Ze zijn wel altijd meegenomen bij 'mijn wedtips' maar niet of vrij laat in de beide 'tipcompetitie's', daar ontbreken dan bepaalde wedstrijden.
De laatst gekeurde tips bij mijn wedtips en de tip competities komen zeg maar niet overeen.
Zoals bijvoorbeeld 2 tips van gisteren, Junior en Ponte Preta.
Staan wel bij mijn wed tips, maar zie ze niet onder de laatst gekeurde staan in de tip competities.
En als gezegd, notificaties krijg ik ook al een paar dagen niet meer.