Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Yes, gaan we maandag weer naar kijken! Komt goed.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bij VW special sta ik op + 44.58 en bij Magnificent March sta ik op + 46.86. En dit terwijl ik bij beide competities dezelfde wedstrijden heb gespeeld. Als ik ik de tips manueel tel kom bij beide op 126 bets uit. Dus heb geen idee waar het verschil van 2.28 vandaan komt.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op za. 16 mrt. 2019, 10:42 schreef matching117:

Bij VW special sta ik op + 44.58 en bij Magnificent March sta ik op + 46.86. En dit terwijl ik bij beide competities dezelfde wedstrijden heb gespeeld. Als ik ik de tips manueel tel kom bij beide op 126 bets uit. Dus heb geen idee waar het verschil van 2.28 vandaan komt.

Gaan we maandag bekijken!

0 Vind ik leuk's

di. 7 mei 20:30 uur Briton Ferry - Pontypridd TownWelsh Football League Division One

Deze wedstrijd is verplaatst, maar staat gek genoeg nu al gemarkeerd als win. Moet void worden.

0 Vind ik leuk's

Op 15 maart 2019 om 16:55 geplaatst di. 26 mrt.20:45 uur Stranraer - Brechin League One Deze wedstrijd staat als FOUT aangegeven bij mij, maar is echter niet gespeeld (afgelast).

Ook graag aanpassen aub.

VW Support: "Gaan we maandag bekijken!"

Nog steeds niet aangepast......... / void gezet.

0 Vind ik leuk's

Ik heb ook een match accrington - rochdale die pas op 9 april wordt gespeeld en staat fout aangerekend voor de competitie van maart

kan dit aangepast worden?

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone
Op di. 19 mrt. 2019, 00:16 schreef jimliam:

Op 15 maart 2019 om 16:55 geplaatst di. 26 mrt.20:45 uur Stranraer - Brechin League One Deze wedstrijd staat als FOUT aangegeven bij mij, maar is echter niet gespeeld (afgelast).

Ook graag aanpassen aub.

VW Support: "Gaan we maandag bekijken!"

Nog steeds niet aangepast......... / void gezet.

Soms liggen sommige (technische) zaken iets dieper dan we hadden gehoopt en verwacht. Aan het einde van de rit zullen alle tips op de juiste manier zijn gekeurd.

2 Vind ik leuk's

match madureira - flamengo 20/03/2019 werd goedgekeurd

maar staat niet bij de tipcompetitie

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone
Op wo. 20 mrt. 2019, 03:33 schreef Noah2909:

match madureira - flamengo 20/03/2019 werd goedgekeurd

maar staat niet bij de tipcompetitie

Die valt buiten de scope.

Louter tips voor de gehele match tellen mee, 'first half' en/of 'second half' tips dus niet.

0 Vind ik leuk's

Trujillanos FC - Mineros De Guayana --> Gemarkeerd als lost maar wedstrijd is niet gespeeld (postponed)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.