Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Yes, gaan we maandag weer naar kijken! Komt goed.
Bij VW special sta ik op + 44.58 en bij Magnificent March sta ik op + 46.86. En dit terwijl ik bij beide competities dezelfde wedstrijden heb gespeeld. Als ik ik de tips manueel tel kom bij beide op 126 bets uit. Dus heb geen idee waar het verschil van 2.28 vandaan komt.
Bij VW special sta ik op + 44.58 en bij Magnificent March sta ik op + 46.86. En dit terwijl ik bij beide competities dezelfde wedstrijden heb gespeeld. Als ik ik de tips manueel tel kom bij beide op 126 bets uit. Dus heb geen idee waar het verschil van 2.28 vandaan komt.
Gaan we maandag bekijken!
di. 7 mei 20:30 uur Briton Ferry - Pontypridd TownWelsh Football League Division One
Deze wedstrijd is verplaatst, maar staat gek genoeg nu al gemarkeerd als win. Moet void worden.
Op 15 maart 2019 om 16:55 geplaatst di. 26 mrt.20:45 uur Stranraer - Brechin League One Deze wedstrijd staat als FOUT aangegeven bij mij, maar is echter niet gespeeld (afgelast).
Ook graag aanpassen aub.
VW Support: "Gaan we maandag bekijken!"
Nog steeds niet aangepast......... / void gezet.
Ik heb ook een match accrington - rochdale die pas op 9 april wordt gespeeld en staat fout aangerekend voor de competitie van maart
kan dit aangepast worden?
Op 15 maart 2019 om 16:55 geplaatst di. 26 mrt.20:45 uur Stranraer - Brechin League One Deze wedstrijd staat als FOUT aangegeven bij mij, maar is echter niet gespeeld (afgelast).
Ook graag aanpassen aub.
VW Support: "Gaan we maandag bekijken!"
Nog steeds niet aangepast......... / void gezet.
Soms liggen sommige (technische) zaken iets dieper dan we hadden gehoopt en verwacht. Aan het einde van de rit zullen alle tips op de juiste manier zijn gekeurd.
match madureira - flamengo 20/03/2019 werd goedgekeurd
maar staat niet bij de tipcompetitie
Die valt buiten de scope.
Louter tips voor de gehele match tellen mee, 'first half' en/of 'second half' tips dus niet.
Trujillanos FC - Mineros De Guayana --> Gemarkeerd als lost maar wedstrijd is niet gespeeld (postponed)