Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Ik doe niet mee aan de tipcompetitie van oktober
maar wou even laten weten dat sommige leden meer als 1stake kunnen inzetten op odds waar je eigenlijk maar 1stake kan opzetten
ik zeg dit gewoon als dit dan meetelt voor een tipcompetitie dat diegenen die dan 2 stakes mogen inzetten een voordeel hebben tegenover anderen die uiteindelijk maar 1stake mogen zetten , zeker als de bet goed is
---->>>> zie foto
Thanks voor de heads-up. We zullen dit aanpassen - al is dit louter een 'visueel' probleem, aan de achterkant gaat het goed.
Zie:
https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/2018-10-29/malaga-numancia/wedtips/992633
#update: kun je aangeven vanaf welke pagina je deze screenshot hebt gemaakt?
Komen er ook meerdere tipscompetities tegelijkertijd? Ik vond de opzet van vorig seizoen namelijk leuker, waarbij je aan verschillende tipscompetities (met elk zijn eigen regels, weddenschapstypes, prijzen...) tegelijk kon deelnemen.
Tuuuuuurlijk, als daar voldoende animo voor is - zetten we dat weer op :-)
Voor maand november nog geen opstart voor de tipcomp. Of is dat morgen ?
Ik doe niet mee aan de tipcompetitie van oktober
maar wou even laten weten dat sommige leden meer als 1stake kunnen inzetten op odds waar je eigenlijk maar 1stake kan opzetten
ik zeg dit gewoon als dit dan meetelt voor een tipcompetitie dat diegenen die dan 2 stakes mogen inzetten een voordeel hebben tegenover anderen die uiteindelijk maar 1stake mogen zetten , zeker als de bet goed is
---->>>> zie foto
Thanks voor de heads-up. We zullen dit aanpassen - al is dit louter een 'visueel' probleem, aan de achterkant gaat het goed.
Zie:
https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/2018-10-29/malaga-numancia/wedtips/992633
#update: kun je aangeven vanaf welke pagina je deze screenshot hebt gemaakt?
Ik heb dit gewoon op mijn eigen pagina gezien toen ik zelf een tip wou plaatsen ,
maar goed,
Het kan natuurlijk zijn dat op het moment die tip werd geplaatst , de tip zelf veel lager stond , waardoor je er wel 2 stakes op kon zetten , want vond het ook een beetje vreemd , dat je voor een draw no bet een odd van 5.25 kon krijgen bij die match
dus misschien was het een fout in Jullie systeem
Wat de pagina betreft waarvan ik de screenshot heb genomen kan ik nu niet meer verwijzen , omdat de pagina , de pagina met tips van spanje was
dus , ik klikte op tips voor Spanje , maar die zal er nu niet meer tussen staan omdat de match al gespeeld is
Voor maand november nog geen opstart voor de tipcomp. Of is dat morgen ?
Yes, komt vandaag!
goed bezig jongens complimenten voor jullie werk ;)
Morgenmiddag starten drie verschillende subleagues. Morgenochtend zullen we een overzicht zetten in dit topic!
Zoals we al hebben aangekondigd, starten we vandaag met drie nieuwe subleagues! Alle subleagues hebben eigen regels, prijzen en periode! Check hieronder welke subleague goed bij je past en welke prijzen jij in de wacht wil gaan slapen:
------------------------
Start: 1 november 12.00 uur
Einde: 30 november 23.59 uur
Wedstrijden: alle wedstrijden toegestaan
Weddenschappen: Over/Under, Correct score, Both to score
Prijzenpot:
1. VI-Travel €350
-------------------------
Einde: 31 december 23.59 uur
Weddenschappen: 1x2, Asian handicap, European handicap, Draw no bet, Double chance, Correct score
Prijzenpot:
- €125 Bol.com waardebon
- €75 Bol.com waardebon
- €50 Bol.com waardebon
- €25 Bol.com waardebon
- €25 Bol.com waardebon
-------------------------
Einde: 28 februari 23.59 uur
Weddenschappen: 1x2, Asian handicap, European handicap, Draw no bet, Total corners, Over/Under, Correct score, Double chance, Both to score, Most corners, Halftime/Fulltime
Prijzenpot:
- €100 Paysafecard
- €75 Paysafecard
- €50 Paysafecard
- €25 Paysafecard
- €10 Paysafecard
Ik zie dat mijn 2 wedstrijden uit de mls niet meegeteld worden bij de winter subleague.
Gisteren aangemeld en wedstrijden getipt.
Kan dit nagekeken worden?
Alvast bedankt.
Leuk die subleague. Goed werk!
Ik zie dat mijn 2 wedstrijden uit de mls niet meegeteld worden bij de winter subleague.
Gisteren aangemeld en wedstrijden getipt.
Kan dit nagekeken worden?
Alvast bedankt.
Leuk die subleague. Goed werk!
De subleagues waren al wel open voor inschrijving, maar gingen vanmiddag 12.00 uur van start. De tips waren van wedstrijden die vannacht plaatsvonden.