Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

even voor de duidelijkheid VW support aankomende week in Engeland telt de EFL CUP niet mee

voor de tipcompetitie he want er staat dus FA CUP wat mee telt zeg het maar even vooraf

want gaat spannend worden nog ........GR hooliesee

0 Vind ik leuk's
Op zo. 28 okt. 2018, 21:16 schreef hooliesee:

even voor de duidelijkheid VW support aankomende week in engeland telt de EFL CUP niet mee

voor de tipcompetitie he want er staat dus FA CUP wat mee telt zeg het maar even vooraf

want gaat spannend worden nog ........GR hooliesee

Klopt! Alleen de competities en het belangrijkste bekertoernooi.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

November nog een tipcompetitie vw-support?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 okt. 2018, 09:08 schreef hooliesee:

November nog een tipcompetitie vw-support?

Zeker! Uiteraard staat in december ook weer het nodige vuurwerk te wachten.

1 Vind ik leuk's

Goed bezig VW en kan je geen topic startte voor die gokwet die snel eraan komt al dan niet aangepast

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 okt. 2018, 09:42 schreef hooliesee:

Goed bezig VW en kan je geen topic startte voor die gokwet die snel eraan komt al dan niet aangepast

Is die nieuwe gokwet een voordeel voor ons? of moeten we dan ineens belasting betalen over onze winsten?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 okt. 2018, 09:45 schreef Amsterdamunited:
Op ma. 29 okt. 2018, 09:42 schreef hooliesee:

Is die nieuwe gokwet een voordeel voor ons? of moeten we dan ineens belasting betalen over onze winsten?

We hebben een topic geopend over de aankomende wetswijziging:

Topic 'Aanstaande: wetswijziging online wedden'

1 Vind ik leuk's

Ik doe niet mee aan de tipcompetitie van oktober

maar wou even laten weten dat sommige leden meer als 1stake kunnen inzetten op odds waar je eigenlijk maar 1stake kan opzetten

ik zeg dit gewoon als dit dan meetelt voor een tipcompetitie dat diegenen die dan 2 stakes mogen inzetten een voordeel hebben tegenover anderen die uiteindelijk maar 1stake mogen zetten , zeker als de bet goed is

---->>>> zie foto

2 Vind ik leuk's

Komen er ook meerdere tipscompetities tegelijkertijd? Ik vond de opzet van vorig seizoen namelijk leuker, waarbij je aan verschillende tipscompetities (met elk zijn eigen regels, weddenschapstypes, prijzen...) tegelijk kon deelnemen.

2 Vind ik leuk's
Op ma. 29 okt. 2018, 21:00 schreef hypnotist86:

Komen er ook meerdere tipscompetities tegelijkertijd? Ik vond de opzet van vorig seizoen namelijk leuker, waarbij je aan verschillende tipscompetities (met elk zijn eigen regels, weddenschapstypes, prijzen...) tegelijk kon deelnemen.

Kom maar door... ik ben hier ook wel voor te porren!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.