Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Morgenochtend gaan we kijken welke tips nog niet zijn gekeurd en doen dit waar nodig alsnog handmatig.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

We hebben alle opstaande wedtips handmatig gekeurd/verwerkt!

0 Vind ik leuk's

Is het mogelijk om eens na te kijken waaroim je bijna nooit meer op 12x FullTime kan tippen in Engeland

Heel wat matchen van de championship , league 1 , league 2 en nog andere leagues is het niet mogelijk om 12x fultime te tippen

Niet leuk eigenlijk

dankje

1 Vind ik leuk's

Zijn de uitgestelde wedstrijden in Belgie uit de wedtips gehaald?

Zo ja, kunnen we er opnieuw inzetten ?

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op di. 23 okt. 2018, 19:31 schreef oddhunter7:

Is het mogelijk om eens na te kijken waaroim je bijna nooit meer op 12x FullTime kan tippen in engeland

Heel wat matchen van de championship , league 1 , league 2 en nog andere leagues is het niet mogelijk om 12x fultime te tippen

Niet leuk eigenlijk

dankje

^ We zijn helaas afhankelijk van het aanbod van onze leveranciers. De odds worden overigens realtime geupdate. Dus normaliter lost het probleem zichzelf op.

1 Vind ik leuk's
Op do. 25 okt. 2018, 08:28 schreef magic-ap:

Zijn de uitgestelde wedstrijden in Belgie uit de wedtips gehaald?

Zo ja, kunnen we er opnieuw inzetten ?

Tips op duels die verplaatst worden, worden conform spelregels verwijderd. Je kunt ze daarna opnieuw plaatsen, mocht je dat willen.

1 Vind ik leuk's

Duidelijk, dank u

1 Vind ik leuk's

In de subleague werden enkele tips van de Bundesliga voor vrouwen meegenomen in plaats van mannen. We hebben dit aangepast, aangezien we in de regels hadden aangegeven dat het (uiteraard) om de mannelijke versie van de Bundesliga ging.

Succes tijdens het laatste weekend in deze subleague!

Bericht gewijzigd door Support op vr 26 okt. 2018, 11:15
0 Vind ik leuk's

Wat is dit nou. Dames duitsland eruit gehaald. Jullie gaven die wedstrijden zelf aan Heb er flink op gespeeld en kukel nou van pos 1 naar 3. Vreemd om de regele tussentijds te veranderen.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 26 okt. 2018, 13:30 schreef magic-ap:

Wat is dit nou. Dames duitsland eruit gehaald. Jullie gaven die wedstrijden zelf aan Heb er flink op gespeeld en kukel nou van pos 1 naar 3. Vreemd om de regele tussentijds te veranderen.

Dit waren (en zijn) de regels die we voorafgaande aan de tipcompetitie hadden aangegeven. We hebben de regels dus niet tussentijds veranderd. Sterker, we leven de regels juist na, aangezien bovenstaande competities meetellen. Hier staan geen vrouwencompetities tussen.

Het is vervelend, maar wel volgens de regels.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.