Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Ik zie dat mijn 2 wedstrijden uit de mls niet meegeteld worden bij de winter subleague.
Gisteren aangemeld en wedstrijden getipt.
Kan dit nagekeken worden?
Alvast bedankt.
Leuk die subleague. Goed werk!
De subleagues waren al wel open voor inschrijving, maar gingen vanmiddag 12.00 uur van start. De tips waren van wedstrijden die vannacht plaatsvonden.
Bij winter wonder staat echt 1 nov 00.05
Vandaar dat ik ze ook gelijk speelde.
Update eindstand Red Dead Redemption 2 subleague
Oktober is alweer achter de rug en dat betekent dat we weten wie er op het podium staan van de Red Dead Redemption 2 subleague! Er werd tot het bittere eind gestreden en met maar een paar punten verschil zijn de prijswinnaars bekend:
Prijswinnaars Red Dead Redemption 2 subleague:
#1 Gzeven (43.05 winst) (Red Dead Redemption 2 - Ultimate Edition t.w.v. €99,99)
#2 Hooliesee (40.43 winst) (Red Dead Redemption 2 t.w.v. €59,99)
#3 Roelio (37.51 winst) (Red Dead Redemption 2 t.w.v. €59,99)
Winnaars, van harte gefeliciteerd! Een dezer dagen zullen jullie een PM krijgen met de verdere info over jullie gewonnen prijzen.
Sta je niet in de top drie maar toch benieuwd naar jouw eindpositie? Check hier de complete stand.
Heb jij net niet een prijs kunnen pakken? Ga dan gauw naar onze tipcompetitie, want er staan drie nieuwe subleagues voor je klaar met supervette prijzen!
Doet het dames voetbal ook mee?
ef voor de duidelijkheid vw support ...geen beker of europees he
ef voor de duidelijkheid vw support ...geen beker of europees he
Om deze onduidelijkheden weg te nemen, hebben we alle competities opengezet. Ook beker, ook Europees en vrouwenvoetbal.
Ik zie dat mijn 2 wedstrijden uit de mls niet meegeteld worden bij de winter subleague.
Alvast bedankt.
De subleagues waren al wel open voor inschrijving, maar gingen vanmiddag 12.00 uur van start. De tips waren van wedstrijden die vannacht plaatsvonden.
Ah ok. Gaan we uitzoeken.
Overigens begon een van de wedstrijden om 00.00 uur, dus zou het om een van de twee tips gaan (die van 02.30 uur).
Alvast bedankt.
Ah ok. Gaan we uitzoeken.
Overigens begon een van de wedstrijden om 00.00 uur, dus zou het om een van de twee tips gaan (die van 02.30 uur).
Dank. En ja dat laatste klopt dan inderdaad.
Is het mogelijk om eens na te kijken waaroim je bijna nooit meer op 12x FullTime kan tippen in Engeland
Heel wat matchen van de championship , league 1 , league 2 en nog andere leagues is het niet mogelijk om 12x fultime te tippen
Niet leuk eigenlijk
dankje
^ We zijn helaas afhankelijk van het aanbod van onze leveranciers. De odds worden overigens realtime geupdate. Dus normaliter lost het probleem zichzelf op.
Ok
Maar toch kan ik niet goed volgen
Bij alle leveranciers (bookmakers bedoel je dan?) kan je toch op alle matchen op een FT 12X spelen
BV Vandaag kan je voor de EFL CUP ook weer niet op Fulltime 12x spelen
enkel ofwel de keuze
12X Eerste helft of 12x tweede helft , maar niet FT 12x
Of heeft dit te maken met priveliges dat je krijgt hier op voetbalwedden?
nations league en vriendschappelijke interlands mee tellen of niet ? alvast bedankt
Is het mogelijk om eens na te kijken waaroim je bijna nooit meer op 12x FullTime kan tippen in engeland
Heel wat matchen van de championship , league 1 , league 2 en nog andere leagues is het niet mogelijk om 12x fultime te tippen
Niet leuk eigenlijk
dankje
^ We zijn helaas afhankelijk van het aanbod van onze leveranciers. De odds worden overigens realtime geupdate. Dus normaliter lost het probleem zichzelf op.
Ok
Maar toch kan ik niet goed volgen
Bij alle leveranciers (bookmakers bedoel je dan?) kan je toch op alle matchen op een FT 12X spelen
BV Vandaag kan je voor de EFL CUP ook weer niet op Fulltime 12x spelen
enkel ofwel de keuze
12X Eerste helft of 12x tweede helft , maar niet FT 12x
Of heeft dit te maken met priveliges dat je krijgt hier op voetbalwedden?
Wij hebben één dataleverancier, die alle odds levert. Zie het als een tussenpartij die de odds van de verschillende bookmakers bundelt. Daar zit de fout.
En nee, dat heeft niks te maken met privileges.