Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 13 nov. 2018, 16:37 schreef hooliesee:

nations league en vriendschappelijke interlands mee tellen of niet ? alvast bedankt

Op de subleague pagina, onder 'Welke wedtips tellen mee?' staat welke competities, scopes, stakes en odds meetellen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb een vraagje over de european handicaps

zie foto hieronder

onder de foto staat er nog uitleg en vragen

Wat ik nu wil weten en corrigeert me als ik verkeerd ben , want snap er niets meer van , als de uitploeg de favoriet is , vind ik toch deze odds totaal niet passend

dus slovenie start met 1-0 , wat wilt zeggen dat noorwegen met 0-2 moet winnen om een odd van 1.40 goed te keuren , toch?

slovenie start met 2-0 , wat wilt zeggen dat noorwegen met minstens 0-3 winnen om de odd van 1.07 goed te keuren ?

stel dat noorwegen met 0-3 wint , waarom is die odd dan lager dan dat noorwegen met 0-2 zou winnen ?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 16 nov. 2018, 19:42 schreef oddhunter7:

Ik heb een vraagje over de european handicaps

zie foto hieronder

onder de foto staat er nog uitleg en vragen

Wat ik nu wil weten en corrigeert me als ik verkeerd ben , want snap er niets meer van , als de uitploeg de favoriet is , vind ik toch deze odds totaal niet passend

dus slovenie start met 1-0 , wat wilt zeggen dat noorwegen met 0-2 moet winnen om een odd van 1.40 goed te keuren , toch?

slovenie start met 2-0 , wat wilt zeggen dat noorwegen met minstens 0-3 winnen om de odd van 1.07 goed te keuren ?

stel dat noorwegen met 0-3 wint , waarom is die odd dan lager dan dat noorwegen met 0-2 zou winnen ?

Je hebt gelijk en begrijpt het goed. Met andere woorden, de odds voor de European Handicap worden zo te zien door elkaar gehusseld waardoor ze verkeerd weergegeven worden. We gaan er z.s.m. naar kijken. Bedankt voor het melden!

2 Vind ik leuk's

Er gaat nog altijd wat fout omtrent de odds van de European handicaps. Bij onze leverancier van de data (dus de odds) ging er wat lelijk mis. De weddenschappen met een verkeerde odd zullen met terugwerkende kracht worden verwijderd. Dit zal waarschijnlijk invloed hebben op de stand, maar ook op het fair play gehalte.

In dat opzicht verwijzen we graag naar onze spelregels:

''Leden die zich niet houden aan onze huisregels zullen wij straffen met gepaste maatregelen. Ook leden die onze competitie proberen te misleiden, bijvoorbeeld door doelbewust weddenschappen te 'tippen' met te hoge odds (als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak ook te mooi om waar te zijn), worden bestraft en/of uitgesloten van onze website. Houd je aan de regels dus! Eenmaal uitgesloten, is altijd uitgesloten.''

0 Vind ik leuk's

kijk even na spal gelijk staat bij mij lost

1 Vind ik leuk's
Op za. 1 dec. 2018, 18:37 schreef hooliesee:

Yes, gaan we doen!

0 Vind ik leuk's
Op za. 1 dec. 2018, 18:37 schreef hooliesee:

Hebben we inmiddels aangepast.

0 Vind ik leuk's

je mag me uit voetbalwedden verwijderen , ik wil dan ook volledig verwijderd worden

geen ip , geen naam en geen bestand meer , of ik ga naar de belgische voetbalcomissie om dit te verduidelijken

je bent een oplichters website

mensen lokken naar de bookmakers om zo geld te maken

ik doe hier niet aan mee

als je een tipcompetitie op poot zet

zorg dan dat je fatsoenlijke webdesigners in werk hebt

want ze kennen er blijkbaar niets van

altijd fouten hier

dus fuck you

and ciao

ik maak mij eigen website wel aan

Bericht gewijzigd door oddhunter7 op za 1 dec. 2018, 20:52
1 Vind ik leuk's
Op za. 1 dec. 2018, 21:50 schreef oddhunter7:

je mag me uit voetbalwedden verwijderen , ik wil dan ook volledig verwijderd worden

geen ip , geen naam en geen bestand meer , of ik ga naar de belgische voetbalcomissie om dit te verduidelijken

je bent een oplichters website

mensen lokken naar de bookmakers om zo geld te maken

ik doe hier niet aan mee

als je een tipcompetitie op poot zet

zorg dan dat je fatsoenlijke webdesigners in werk hebt

want ze kennen er blijkbaar niets van

altijd fouten hier

dus fuck you

and ciao

Uiteraard ben je vrij om je account te verwijderen. Zoals je wellicht weet willen we altijd een eerlijke en oprechte tipcompetitie aanbieden en staat eerlijkheid bij ons hoog in het vaandel.

Uiteraard willen we met je in gesprek gaan over de problemen die je momenteel ondervindt. Zou je ons een pm willen sturen over de punten waar je momenteel het oneens over bent?

3 Vind ik leuk's

Hutteen - Al-Ittihad: 1-2 (0-1)

Willen jullie is naar deze match kijken, ik heb hier ittihad DNB en staat er stake refund terwijl ittihad gewonnen heeft.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.