Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 7 dec. 2018, 20:33 schreef dennis1982m:

Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd Feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?

Zijn nu een week verder. Kan er hier iemand naar kijken? Hij is nog steeds niet verwerkt...

0 Vind ik leuk's
Op vr. 14 dec. 2018, 22:27 schreef dennis1982m:

Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?

Zijn nu een week verder. Kan er hier iemand naar kijken? Hij is nog steeds niet verwerkt...

Net als bij de bookmaker, dienen wedstrijd binnen 48 uur te worden hervat, anders vervallen de weddenschappen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 15 dec. 2018, 10:35 schreef vw-support:
Op vr. 14 dec. 2018, 22:27 schreef dennis1982m:

Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?

Net als bij de bookmaker, dienen wedstrijd binnen 48 uur te worden hervat, anders vervallen de weddenschappen.

Prima, maar waarom blijft hij dan open staan?

0 Vind ik leuk's

ook bets van gisteren nog niet verwerkt? ik weet gaat werk inzitten maar normaal wel vandaar me vraag

0 Vind ik leuk's

^^ wedtips van wedstrijden uit lagere divisies moeten handmatig worden gekeurd. Wedstrijden uit de grote competities worden automatisch gekeurd en hier lijkt wat mis te gaan. We gaan ernaar kijken! Excuses voor het ongemak.

0 Vind ik leuk's

meer dan je best doen kan je niet vw-support het is al gaaf wat jullie mogelijk maken maar let op roda- volendam was 2-1 , jullie 1-0 gezet ;)

0 Vind ik leuk's

Klopt. Onze dataleverancier heeft een update doorgevoerd die niet helemaal lekker liep. De problemen omtrent de gekeurde tips zijn vanmiddag/vanavond verholpen. Mocht je maandag nog niet correct gekeurde tips in je lijst hebben, trek dan even aan de bel.

0 Vind ik leuk's

super maat, Eerste divisie zijn meerdere na keuring nog fout maar geduld

gaan we nu opbrengen tot maandag ;)

0 Vind ik leuk's

klasse vw-support weten we dat

1 Vind ik leuk's

Western Wanderers - Sydney is ook niet goed

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.