Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd Feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?
Zijn nu een week verder. Kan er hier iemand naar kijken? Hij is nog steeds niet verwerkt...
Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?
Zijn nu een week verder. Kan er hier iemand naar kijken? Hij is nog steeds niet verwerkt...
Net als bij de bookmaker, dienen wedstrijd binnen 48 uur te worden hervat, anders vervallen de weddenschappen.
Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?
Net als bij de bookmaker, dienen wedstrijd binnen 48 uur te worden hervat, anders vervallen de weddenschappen.
Prima, maar waarom blijft hij dan open staan?
ook bets van gisteren nog niet verwerkt? ik weet gaat werk inzitten maar normaal wel vandaar me vraag
^^ wedtips van wedstrijden uit lagere divisies moeten handmatig worden gekeurd. Wedstrijden uit de grote competities worden automatisch gekeurd en hier lijkt wat mis te gaan. We gaan ernaar kijken! Excuses voor het ongemak.
meer dan je best doen kan je niet vw-support het is al gaaf wat jullie mogelijk maken maar let op roda- volendam was 2-1 , jullie 1-0 gezet ;)
Klopt. Onze dataleverancier heeft een update doorgevoerd die niet helemaal lekker liep. De problemen omtrent de gekeurde tips zijn vanmiddag/vanavond verholpen. Mocht je maandag nog niet correct gekeurde tips in je lijst hebben, trek dan even aan de bel.
super maat, Eerste divisie zijn meerdere na keuring nog fout maar geduld
gaan we nu opbrengen tot maandag ;)
Western Wanderers - Sydney is ook niet goed