Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Grenoble - Strassbourg is niet gespeeld maar de wedtip is toch onjuist gekeurd i.p.v. stake return.
Gaan we checken!
Tijdens het controleren van de subleagues zijn we een groot aantal ongeloofwaardige odds tegenkomen. Dit waren correct score weddenschappen, met te hoge odds. Te mooi om waar te zijn, zullen we maar zeggen. Dit zijn odds die we via de leverancier krijgen en in dit traject lijkt er wat mis te zijn gegaan.
Voorbeeld: Reims - Lens: corrects score 3-2 @ 376, waar deze normaliter niet boven de 50 uitkomt.
We hebben alle weddenschappen en odds bekeken en zien dat dit alleen bij correct score weddenschappen aan de orde is. Op basis van deze bevindingen hebben we besloten om alle correct score weddenschappen met terugwerkende kracht uit de subleagues 'Injury Time!' en 'Winter Wonders' te halen.
Uiteraard vervelend voor de deelnemers die veelal deze weddenschappen hebben gespeeld, maar zoals we al hebben aangegeven, waren de odds te mooi om waar te zijn. Uiteindelijk willen we een faire en eerlijke tipcompetitie.
Let op: momenteel checkt het systeem alle deelnemers en gespeelde weddenschappen, waardoor de stand nog niet helemaal up to date is. Aanstaande maandag gaan we alle winnaars van de afgelopen subleagues bekendmaken.
Begrijp niet goed waarom alle Correct Score weddenschappen worden geschrapt. Degenen met goede (Correct Score) weddenschappen en normale odds zijn hier de dupe van. Vervang dan de ongeloofwaardige odds voor geloofwaardige odds. Je biedt deze weddenschappen aan en door ze met terugwerkende kracht te verwijderen, creëer je allesbehalve een faire en eerlijke competitie. Bovendien had je het probleem met deze odds veel eerder moeten onderkennen. Dat had een hoop ergernis gescheeld.
Dus je bent 2 maanden bezig geweest de moeilijkste
weddenschappen juist te voorspellen, met odds voor iedereen toegankelijk, niemand
die bezwaar heeft gemaakt om vervolgens doodleuk uit de competitie te worden
geschrapt alsof JIJ de boel geflest hebt. Dit noemen jullie een faire en eerlijke tipcompetitie. Ik noem
het een zeer teleurstellende gang van zaken. Nu worden wij gestraft voor iets
waar we geen invloed op hebben gehad. Als je ballen hebt, laat je de stand
zoals het is, want iedereen had ervan kunnen “profiteren”. Misschien dat je na
het lezen van het volgende artikel begrijpt wat ik bedoel: https://www.telegraaf.nl/vrij/3016528/foutje-bedankt-90-korting-op-ticket-eerste-klas
Hier is duidelijk sprake geweest van een fout, desondanks mochten de gelukkigen hun voordeel behouden.
Heb je geen ballen, dan is het fair om deze tipcompetitie
ongeldig te verklaren en een nieuwe tipcompetitie uit te schrijven, zodat
iedereen weer kans maakt op deze prijzen. Want die kans wordt ons nu ontnomen.
Ik krijg momenteel (op mobiel), wanneer ik een tip wil meespelen, de melding: ‘geen weddenschappen gevonden’ bij ‘kies een weddenschap’.
Kunnen jullie daar naar kijken? Thanks!
Ik krijg momenteel (op mobiel), wanneer ik een tip wil meespelen, de melding: ‘geen weddenschappen gevonden’ bij ‘kies een weddenschap’.
Kunnen jullie daar naar kijken? Thanks!
Werkt weer!
Dus je bent 2 maanden bezig geweest de moeilijkste
weddenschappen juist te voorspellen, met odds voor iedereen toegankelijk, niemand
die bezwaar heeft gemaakt om vervolgens doodleuk uit de competitie te worden
geschrapt alsof JIJ de boel geflest hebt. Dit noemen jullie een faire en eerlijke tipcompetitie. Ik noem
het een zeer teleurstellende gang van zaken. Nu worden wij gestraft voor iets
waar we geen invloed op hebben gehad. Als je ballen hebt, laat je de stand
zoals het is, want iedereen had ervan kunnen “profiteren”. Misschien dat je na
het lezen van het volgende artikel begrijpt wat ik bedoel: https://www.telegraaf.nl/vrij/3016528/foutje-bedankt-90-korting-op-ticket-eerste-klas
Hier is duidelijk sprake geweest van een fout, desondanks mochten de gelukkigen hun voordeel behouden.
Heb je geen ballen, dan is het fair om deze tipcompetitie
ongeldig te verklaren en een nieuwe tipcompetitie uit te schrijven, zodat
iedereen weer kans maakt op deze prijzen. Want die kans wordt ons nu ontnomen.
We hebben in de huisregels van de tipcompetitie simpelweg de onderstaande regel staan:
'Ook leden die onze competitie proberen te misleiden, bijvoorbeeld door doelbewust weddenschappen te 'tippen' met te hoge odds (als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak ook te mooi om waar te zijn), worden bestraft en/of uitgesloten van onze website. Houd je aan de regels dus!'
In de kern van deze regel staat dus dat we leden die doelbewust weddenschappen tippen met te hoge odds kunnen uitsluiten van de competitie en zelfs de website. Odds die op 370 staan in plaats van 23 zijn daar een voorbeeld een van. Zij die deze weddenschap wel hebben gespeeld, hadden kunnen weten dat dit een gevolg zou zijn. We hebben dus het zekere voor het onzekere genomen en alle weddenschappen waar dit fenomeen (met een behoorlijke regelmaat) voorkomt, uit de tipcompetitie te halen. Daarmee is de discussie wat ons betreft ten einde.
Fraai is dat, leg de fout maar bij de deelnemers. Voor alle duidelijkheid, ik speel op Correct Scores en niet op hoge odds. Ik begrijp gewoon niet dat jullie maandenlang deze hoge odds beschikbaar stellen en achteraf tot de conclusie komen dat er wellicht iets niet klopt. Mijn tip is dan ook om beter jouw huiswerk te doen en tijdig in te grijpen en niet als een tipcompetitie is afgelopen. Deze discussie is pas afgelopen als jullie dit soort problemen vroegtijdig tackelen. Ik hoop dat jullie hier van geleerd hebben.
Update eindstand afgelopen subleagues:
Na lang wachten zijn de standen van de subleagues Injury Time en December Delight gecheckt en bekend! De eindstanden zijn als volgt:
Injury Time (1 november 2018 t/m 31 december 2018)
Eindstand:
#1 Fucija (53.26 winst) (Bol.com bon t.w.v. €125)
#2 Svenchenko (33.12 winst) (Bol.com bon t.w.v. €75)
#3 Otmpie (32.30 winst) (Bol.com t.w.v. €50)
#4 Dennis1982m (31.08 winst) (Bol.com t.w.v. €25)
#5 JannieSP1982 (21.99 winst) (Bol.com t.w.v. €25)
Bekijk de complete eindstand >
December Delight (3 december 2018 t/m 31 december 2018).
Eindstand:
#1 Laquinta1984 (47.36 winst) (VI-travelbon t.w.v. €250)
#2 Sjorss94 (44.20 winst) (VI-travelbon t.w.v. €200)
#3 Svenchenko (43.12 winst) (VI-travelbon t.w.v. €100)
Bekijk de complete eindstand >
Bedankt voor jullie geduld en we feliciteren alle prijswinnaars met hun prijzen! We nemen via PM contact met jullie op.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze subleagues zijn nog open:
- Joyful January (28 december 2018 t/m 31 januari 2019)
- Winter Wonders (1 november 2018 t/m 28 februari 2019)
Doe er je voordeel mee en plaats direct je tips in de tipcompetitie!
december delight is niet meer te zien de stand van hede ?
Ondervind je nog steeds problemen met het zien van de stand in de December Delight subleague? Bij ons is de stand namelijk wel zichtbaar.