Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Er zijn inderdaad wat problemen met de standen in de tipcompetitie. We zijn ermee bezig!
Het lijkt nu (deels) gefixt te zijn. Maar van mijn meest recente tips worden een deel niet meegenomen in de lijst en stand, maar sommige ook wel. Heel apart
Zou je ons willen laten weten (mag ook via PM) welke tips ontbreken? We kunnen zo niks vinden namelijk.
Hetzelfde is nu weer het geval,
Alle tips die ik heb geplaatst: https://www.mupload.nl/img/llfkx265hp2.08.11.png
Slechts een deel daarvan komt in joyful january zichtbaar: https://www.mupload.nl/img/2uf1lffgc.08.33.png
De volgorde hiervan is ook niet hetzelfde, sommige tips worden er tussenuit gelaten en later ineens wel weer nieuwere tips die er wel tussen komen.
Vorige keer herstelde dit zich wel na verloop van tijd, maar het is lastig om nu niet te kunnen zien hoe ik er daadwerkelijk voor sta met nog 1 dag te gaan..
* Edit: Er staat nu iets meer bij dan op de printscreens, maar nog steeds niet alles..
Yes, dat het nu weer goed staat komt omdat we vanochtend direct weer bezig zijn gegaan met de subleague. We zijn druk bezig om alle problemen omtrent de subleague te verhelpen.
Yes, dat het nu weer goed staat komt omdat we vanochtend direct weer bezig zijn gegaan met de subleague. We zijn druk bezig om alle problemen omtrent de subleague te verhelpen.
Top dat jullie ermee bezig zijn! Het meeste staat nu goed idd, maar HT/FT bets ontbreken nog in de subleague.
Hieronder voorbeeld, daarvan staat alleen de normale 1x2 in joyful january maar de HT 1/FT 1 niet. Dit is ook bij andere soorgelijke zo (River Plate, Comunicaciones FC, Coban Imperial, Defensor Sporting en misschien meer)
https://www.mupload.nl/img/re6pomqqzc0u3.jpg
Misschien hebben jullie hier iets aan om het te verhelpen.
Dat kan kloppen. Deze wedtips tellen niet mee aan deze subleague.
NIEUWE SUBLEAGUES:
Prijzenpot: ?‚?300 aan Paysafecards
Duur: tot en met 28 februari
Doe direct mee aan deze subleague!
------------------------------------
Prijzenpot: ?‚?300 aan Bol.com bonnen
Duur: tot en met 28 februari
@support. Wederom top deze subleagues!!!
Ik ga deze tipcompetitie winnen
watch me ;-)
Update tipcompetitie:
De eindstsubleague Joyful January bekend! De eindstand is als volgt:
Joyful January (28 december 2018 t/m 31 januari 2019)
Eindstand:
#1 JorgM (78.49 winst) (Nintendo Switch t.w.v. €319)
#2 Zolekalseenmandj (65.20 winst) (Paysafecard t.w.v. €50)
#3 Dendre (52.84 winst) (Paysafecard t.w.v. €50)
#4 Just4fun (51.18) (Paysafecard t.w.v. €25)
#5 Dyanavos (39.45 winst) (Paysafecard t.w.v. €25)
#6 Janetje41(38.22) (Paysafecard t.w.v. €10)
#7 Robbie63 (29.19 winst) (Paysafecard t.w.v. €10)
#8 Donnynedved (26.33) (Paysafecard t.w.v. €10)
Bekijk de complete eindstand >
Bedankt voor jullie deelname en we feliciteren alle prijswinnaars met hun prijzen! We nemen via PM contact met jullie op.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze subleagues zijn nog open t/m 28 februari 2019:
- Fantastic February (1 februari t/m 28 februari 2019)
- Winter Wonders (1 november 2018 t/m 28 februari 2019)
- Super Sprint (1 februari t/m 28 februari 2018)
Doe er je voordeel mee en plaats direct je tips in de tipcompetitie!
Ik zie allemaal rode kruisjes in de tipcompetitie bij me staan
er zijn ook goeie tips dat ik tipte , hoe komt het dat deze fout worden aangegeven?
Kan je mijn gekeurde tips eens nakijken?
Bovenstaande geldt ook voor mij. Ik zie alleen 2 foute tips die verwerkt zijn terwijl ik ook een aantal goede tips had.