Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo VW,

Gaan we februari een nieuwe tipcomp. krijgen?

Alvast bedankt

1 Vind ik leuk's
Op za. 26 jan. 2019, 13:08 schreef toontje50:

Hallo VW,

Gaan we februari een nieuwe tipcomp. krijgen?

Alvast bedankt

Zeker! Keep in touch!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Mijn tips zijn weg bij de tipcompetities

0 Vind ik leuk's
Op di. 29 jan. 2019, 19:12 schreef JorgM:

Ik heb hier ook last van, lijkt een bug te zijn.. ik had honderden tips geplaatst maar ze zijn ineens weg.

Ik doe bovenin mee in de Joyful January competitie dus zou fijn zijn als dit z.s.m. wordt opgelost, want ik kan nu mijn tussenstand niet zien en de subleague duurt nog maar 2 dagen.

https://www.mupload.nl/img/anh1ry42.38.04.png

Bericht gewijzigd door zolekalseenmandje op di 29 jan. 2019, 18:41
0 Vind ik leuk's
Op di. 29 jan. 2019, 19:40 schreef zolekalseenmandj:

Ik heb hier ook last van, lijkt een bug te zijn.. ik had honderden tips geplaatst maar ze zijn ineens weg.

Ik doe bovenin mee in de Joyful January competitie dus zou fijn zijn als dit z.s.m. wordt opgelost, want ik kan nu mijn tussenstand niet zien en de subleague duurt nog maar 2 dagen.

Ik dacht al even dat mijn grootste concurrent heeeeeel veel foute tips gegeven moest hebben, maar je lijkt ineens uit het klassement verdwenen inderdaad ;)

0 Vind ik leuk's
Op di. 29 jan. 2019, 19:40 schreef zolekalseenmandj:

Precies dat.. ik stond 3de geloof ik

0 Vind ik leuk's

Ik heb ook een tip uit de portugese 2de liga van vandaag 29/1 die niet is toegevoegd aan de tipcompetitie

Farense - Porto B

0 Vind ik leuk's

Er zijn inderdaad wat problemen met de standen in de tipcompetitie. We zijn ermee bezig!

0 Vind ik leuk's
Op di. 29 jan. 2019, 21:11 schreef vw-support:

Er zijn inderdaad wat problemen met de standen in de tipcompetitie. We zijn ermee bezig!

Het lijkt nu (deels) gefixt te zijn. Maar van mijn meest recente tips worden een deel niet meegenomen in de lijst en stand, maar sommige ook wel. Heel apart

0 Vind ik leuk's
Op wo. 30 jan. 2019, 09:46 schreef zolekalseenmandj:
Op di. 29 jan. 2019, 21:11 schreef vw-support:

Het lijkt nu (deels) gefixt te zijn. Maar van mijn meest recente tips worden een deel niet meegenomen in de lijst en stand, maar sommige ook wel. Heel apart

Zou je ons willen laten weten (mag ook via PM) welke tips ontbreken? We kunnen zo niks vinden namelijk.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.