Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bij mij rekent hij ook alleen de foute wedtips in de tipcompetitie.

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 feb. 2019, 13:43 schreef JorgM:

Zou je het nog eens willen controleren? Als het goed is klopt de stand nu weer.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Wie kan me helpen? Een PB naar VW gaat niet, er is een SERVER ERROR.

DIt gaat over de Super Sprint! subleague: ik kan geen wedstrijden selecteren? Bij de tab "komende wedstrijden" staat: "Kies een ander type weddenschap om het odds overzicht te updaten / Er zijn geen odds gevonden die aan jouw criteria voldoen". Het gekke is wel dat ik bij de tab "overzicht" aan de rechterkant een oranje knop heb met "plaats direct een wedtip" en dan kan ik wel wedstrijden kiezen. Wie heeft er een oplossing?

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Wie kan me helpen? Een PB naar VW gaat niet, er is een SERVER ERROR.

DIt gaat over de Super Sprint! subleague: ik kan geen wedstrijden selecteren? Bij de tab "komende wedstrijden" staat: "Kies een ander type weddenschap om het odds overzicht te updaten / Er zijn geen odds gevonden die aan jouw criteria voldoen". Het gekke is wel dat ik bij de tab "overzicht" aan de rechterkant een oranje knop heb met "plaats direct een wedtip" en dan kan ik wel wedstrijden kiezen. Wie heeft er een oplossing?

0 Vind ik leuk's

Wie kan me helpen? Een PB naar VW gaat niet, er is een SERVER ERROR. DIt gaat over de Super Sprint! subleague: ik kan geen wedstrijden selecteren? Bij de tab "komende wedstrijden" staat: "Kies een ander type weddenschap om het odds overzicht te updaten / Er zijn geen odds gevonden die aan jouw criteria voldoen". Het gekke is wel dat ik bij de tab "overzicht" aan de rechterkant een oranje knop heb met "plaats direct een wedtip" en dan kan ik wel wedstrijden kiezen. Wie heeft er een oplossing?

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 feb. 2019, 14:06 schreef vw-support:

Nee klopt nog steeds niet althans winter wonders zeker niet.. januari iets van 85 winst en sta nu op nog 54 winst en sta daar -157 verlies haha. Die andere kijk ik morgen na

0 Vind ik leuk's

Volgens mij kloppen de odds niet van onderstaande wedstrijd. Nacional was namelijk de favoriet.

vr. 8 feb. 01:30 uur 2 Nacional Potosi - Always Ready: 3-1 (3-1) Apertura Nacional Potosi 1x2, Wedstrijd 6.25 @ Tipbet Inzet 1/3 (low stake). Potentiële winst: 5.25  

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 feb. 2019, 21:53 schreef JorgM:
Op do. 7 feb. 2019, 14:06 schreef vw-support:

Nee klopt nog steeds niet althans winter wonders zeker niet.. januari iets van 85 winst en sta nu op nog 54 winst en sta daar -157 verlies haha. Die andere kijk ik morgen na

Als het goed is klopt hij weer!

0 Vind ik leuk's
Op vr. 8 feb. 2019, 07:04 schreef superwin:

Volgens mij kloppen de odds niet van onderstaande wedstrijd. Nacional was namelijk de favoriet.

vr. 8 feb. 01:30 uur 2 Nacional Potosi - Always Ready: 3-1 (3-1) Apertura Nacional Potosi 1x2, Wedstrijd 6.25 @ Tipbet Inzet 1/3 (low stake). Potentiële winst: 5.25  

Volgens oddsportal stond de odd van Nacional rond de 4.00. Zij zijn net als ons afhankelijk van de aangesloten bookmakers. Er was schijnbaar een bookmaker die de odd op 6.25 heeft gezet, wat resulteert in een mooie pick. De kans is uiteraard groot dat de odd in een later stadium wel is gezakt.

1 Vind ik leuk's

Volgens mij valt dit in de categorie "Te mooi om waar te zijn", dus één lijn trekken en ongeloofwaardige odds schrappen. We willen immers een eerlijke en faire tipcompetitie hanteren.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.