Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Volgens mij valt dit in de categorie "Te mooi om waar te zijn", dus één lijn trekken en ongeloofwaardige odds schrappen. We willen immers een eerlijke en faire tipcompetitie hanteren.
Bookmakers zaten er hier gewoon compleet naast met zijn allen. Odds voor Nacional Potosi waren bij sommige bookmakers zelfs 7. De spelers die hiervan geprofiteerd hebben zijn dus gewoon slim/goed, heeft niks met oneerlijkheid van de tipscompetitie te maken.
Hieronder kun je de complete odds historie zien van alle bookmakers. Het is dus niet zo dat 1 bookmaker een foute odd het gepubliceerd of iets dergelijks.
https://www.oddsportal.com/soccer/bolivia/division-profesional/nacional-potosi-always-ready-dISUQmpG/
Volgens mij valt dit in de categorie "Te mooi om waar te zijn", dus één lijn trekken en ongeloofwaardige odds schrappen. We willen immers een eerlijke en faire tipcompetitie hanteren.
Bookmakers zaten er hier gewoon compleet naast met zijn allen. Odds voor Nacional Potosi waren bij sommige bookmakers zelfs 7. De spelers die hiervan geprofiteerd hebben zijn dus gewoon slim/goed, heeft niks met oneerlijkheid van de tipscompetitie te maken.
Hieronder kun je de complete odds historie zien van alle bookmakers. Het is dus niet zo dat 1 bookmaker een foute odd het gepubliceerd of iets dergelijks.
https://www.oddsportal.com/soccer/bolivia/division-profesional/nacional-potosi-always-ready-dISUQmpG/
En daar is te zien dat alle odds zijn doorgestreept. Dat zegt genoeg.
En daar is te zien dat alle odds zijn doorgestreept. Dat zegt genoeg.
Later zijn ze inderdaad weggehaald, omdat ze erachter kwamen dat ze ernaast zaten en Potosi meer favoriet moest zijn. Daar kun je dus als wedder van profiteren. Dat is toch juist het hele doel van wedden? Odds vinden waarbij de bookmakers het niet goed hebben ingeschat.
Absoluut, alleen deze odd is daadwerkelijk aangeboden door meerdere bookmakers, in tegenstelling tot de 'omgekeerde' odds bij de correct score weddenschappen. Daar zit wel degelijk een verschil in.
Kan je mijn tip volendam - helmond (tip) volendam winnen goedkeuren in de tipcompetities
staat er niet bij
dankje
Update tipcompetitie:
De eindstsubleague Joyful January bekend! De eindstand is als volgt:
Joyful January (28 december 2018 t/m 31 januari 2019)
Eindstand:
#1 JorgM (78.49 winst) (Nintendo Switch t.w.v. €319)
#2 Zolekalseenmandj (65.20 winst) (Paysafecard t.w.v. €50)
#3 Dendre (52.84 winst) (Paysafecard t.w.v. €50)
#4 Just4fun (51.18) (Paysafecard t.w.v. €25)
#5 Dyanavos (39.45 winst) (Paysafecard t.w.v. €25)
#6 Janetje41(38.22) (Paysafecard t.w.v. €10)
#7 Robbie63 (29.19 winst) (Paysafecard t.w.v. €10)
#8 Donnynedved (26.33) (Paysafecard t.w.v. €10)
Bekijk de complete eindstand >
Bedankt voor jullie deelname en we feliciteren alle prijswinnaars met hun prijzen! We nemen via PM contact met jullie op.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze subleagues zijn nog open t/m 28 februari 2019:
- Fantastic February (1 februari t/m 28 februari 2019)
- Winter Wonders (1 november 2018 t/m 28 februari 2019)
- Super Sprint (1 februari t/m 28 februari 2018)
Doe er je voordeel mee en plaats direct je tips in de tipcompetitie!
Hebben andere winnaars prijs wel al ontvangen?
Mvg jorg
^^ zoals we ook via PM hebben vermeld duurt het versturen van een fysieke prijs iets langer, aangezien dit via een externe partij gaat. Er zit nog een fase tussen het winnen van een prijs en het ontvangen van een prijs.
Komt er ook nog een subleague voor het gehele jaar? (Met extra dikke prijzen ^_^)
Komt er ook nog een subleague voor het gehele jaar? (Met extra dikke prijzen ^_^)
Er komt op (zeer) korte termijn wel weer wat nieuws aan!