Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat ik minpuntje vind aan de 2 nieuwe leagues is dat er geen verschil zit in de bets en competities (afgezien van de reputatiepunten).

Dat was wel bij een league in februari. Alleen de topcompetities bijvoorbeeld. Zat verschil in

Als je het nu slecht zou doen dan doe je het 2x slecht. Of 2x goed.

Verder wel weer blij met de leagues hoor :)

5 Vind ik leuk's

Ik wil nog een wedtip toevoegen, maar de wedstrijd wordt niet geregistreerd.

Is er een probleem? Staat er een maximum op aantal tips misschien?

0 Vind ik leuk's
Op za. 2 mrt. 2019, 13:58 schreef dennis1982m:

Wat ik minpuntje vind aan de 2 nieuwe leagues is dat er geen verschil zit in de bets en competities (afgezien van de reputatiepunten).

Dat was wel bij een league in februari. Alleen de topcompetities bijvoorbeeld. Zat verschil in

Hier kan ik mij bij aansluiten. Vorig jaar waren er erg uiteenlopende subleagues: de ene kon je enkel over/under spelen, de andere enkel BTS, voor de ene telden enkel tips op de Belgische competitie mee, voor de andere was dit dan weer de Engelse competitie, enz.

De meeste subleagues die dit seizoen zijn opgestart, zijn enorm overlappend. Dit heeft, zoals Dennis reeds aangeeft, tot gevolg dat als je het in de ene subleague goed doet, je het ook in de andere goed doet en als je het in de ene subleague slecht doet, je het ook in de andere slecht doet.

Het is mijn persoonlijke mening, maar ik vind dat de tipcompetitie er dit seizoen op achteruit is gegaan i.p.v. vooruit, wanneer ik de vergelijking maak met vorig seizoen. Daarom pleit ik voor wat meer variatie/creativiteit in het bedenken of opstarten van nieuwe subleagues.

5 Vind ik leuk's
Op zo. 3 mrt. 2019, 19:20 schreef hypnotist86:
Op za. 2 mrt. 2019, 13:58 schreef dennis1982m:

Hier kan ik mij bij aansluiten. Vorig jaar waren er erg uiteenlopende subleagues: de ene kon je enkel over/under spelen, de andere enkel BTS, voor de ene telden enkel tips op de Belgische competitie mee, voor de andere was dit dan weer de Engelse competitie, enz.

De meeste subleagues die dit seizoen zijn opgestart, zijn enorm overlappend. Dit heeft, zoals Dennis reeds aangeeft, tot gevolg dat als je het in de ene subleague goed doet, je het ook in de andere goed doet en als je het in de ene subleague slecht doet, je het ook in de andere slecht doet.

Het is mijn persoonlijke mening, maar ik vind dat de tipcompetitie er dit seizoen op achteruit is gegaan i.p.v. vooruit, wanneer ik de vergelijking maak met vorig seizoen. Daarom pleit ik voor wat meer variatie/creativiteit in het bedenken of opstarten van nieuwe subleagues.

Nemen we mee voor de volgende tipcompetities. Aangezien we niet alle weddenschappen kunnen aanbieden (vanwege ontbrekende data) is het aanbod in die zin wat beperkter. We zullen gaan kijken hoe we er toch wat meer variatie in kunnen brengen. Bedankt voor je feedback!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Magnificent March telt ook niet alle weddenschappen mee.

Ik ben ingeschreven en 1 tippie voor zaterdag geteld, en de rest niet.

Word dat nog gecorrigeerd?

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op ma. 4 mrt. 2019, 10:59 schreef magic-ap:

Uiteraard. Thanks voor het melden!

0 Vind ik leuk's

Er staan nu 12 gekeurde tips. Kun je dit bevestigen?

0 Vind ik leuk's

Ik zag deze pick voorbij komen :

Partick - Hearts under 3.5 @ 1.85 (waarbij de echte odd rond de 1.25 ligt).

Ik begrijp dat jullie de odds automatisch aangeleverd krijgen maar ik had graag geweten als zulke dingen gemeld worden of jullie daarna de odds handmatig aanpassen? (want irl void een bookie ook zulke fouten en het maakt de competitie eerlijker)

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op ma. 4 mrt. 2019, 14:31 schreef vw-support:

Er staan nu 12 gekeurde tips. Kun je dit bevestigen?

Ja, klopt. Maar ik had zaterdag meer tips gespeeld vanaf 16.00 uur

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op ma. 4 mrt. 2019, 20:54 schreef matching117:

Ik zag deze pick voorbij komen :

Partick - Hearts under 3.5 @ 1.85 (waarbij de echte odd rond de 1.25 ligt).

Ik begrijp dat jullie de odds automatisch aangeleverd krijgen maar ik had graag geweten als zulke dingen gemeld worden of jullie daarna de odds handmatig aanpassen? (want irl void een bookie ook zulke fouten en het maakt de competitie eerlijker)

We kunnen odds sowieso niet handmatig veranderen. Het systeem laat dit niet toe. Er is schijnbaar een bookmaker geweest die deze odd aangeboden heeft, waardoor hij ook op VW heeft gestaan.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.