Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik ben 1ste geworden in het maandelijkse tipspel?
Hoeveel bedraagt mijn prijs, en hoe kan ik deze in ontvangst nemen?
Hoeveel bedraagt mijn prijs, en hoe kan ik deze in ontvangst nemen?
Wat zijn de prijzen?
1e plaats: 120 euro op je Unibet account
Wanneer kan je als winnaar je prijs verwachten en/of ontvangen?
Nadat een maand is afgelopen zullen wij de definitieve eindstanden berekenen. Wij zullen contact met de winnaars zoeken waarna de prijzen door ons binnen 2 weken worden uitbetaald. Het verzoeken om een snellere uitbetaling van prijzen heeft geen zin.
1e plaats: 120 euro op je Unibet account
Wanneer kan je als winnaar je prijs verwachten en/of ontvangen?
Nadat een maand is afgelopen zullen wij de definitieve eindstanden berekenen. Wij zullen contact met de winnaars zoeken waarna de prijzen door ons binnen 2 weken worden uitbetaald. Het verzoeken om een snellere uitbetaling van prijzen heeft geen zin.
-
Wilde al zeggen, ik heb er nog wedstrijden in staan die niet zijn verwerkt.
Stand zal nog niet definitief zijn.
Stand zal nog niet definitief zijn.
Op de site staat al een eindstand van tipscompetitie Januari, maar ik heb nog tips open staan van die maand die goed en fout waren.
Maakt niet heel veel uit zal hem niet winnen maar toch.
Maakt niet heel veel uit zal hem niet winnen maar toch.
De BTS optie werkt niet goed, bij veel wedstrijden krijg je te zien dat odds nog niet bekend zijn, terwijl dat wel zo is. Bv Real Sociedad - Mallorca BTS krijg ik tezien dat odds nog niet bekend zijn. En dat heb ik al bij meerdere wedstrijden gehad.
ik speel voor vanavond de drie wedstrijden van de jupiler league. maar er komt maar 1 in mijn lijst te staan bij tips.. alleen eagles - veendam.
de andere wedstrijden komen er niet te staan.. is deze fout al bekend?
de andere wedstrijden komen er niet te staan.. is deze fout al bekend?
Mijn specialiteit is de first to score bet!
mojos:
De BTS optie werkt niet goed, bij veel wedstrijden krijg je te zien dat odds nog niet bekend zijn, terwijl dat wel zo is. Bv Real Sociedad - Mallorca BTS krijg ik tezien dat odds nog niet bekend zijn. En dat heb ik al bij meerdere wedstrijden gehad.
We hebben een paar problemen met onze data leverancier. We krijgen vannacht, als het goed is, alle missende data weer terug. Dan zullen alle tips worden verwerkt.
arjanb:
ik speel voor vanavond de drie wedstrijden van de jupiler league. maar er komt maar 1 in mijn lijst te staan bij tips.. alleen eagles - veendam. de andere wedstrijden komen er niet te staan.. is deze fout al bekend?
ik speel voor vanavond de drie wedstrijden van de jupiler league. maar er komt maar 1 in mijn lijst te staan bij tips.. alleen eagles - veendam. de andere wedstrijden komen er niet te staan.. is deze fout al bekend?
Nee, dit is nieuw voor ons. We gaan er naar kijken!
Hakuna Matatttta.
Goed bezig! (y) :)
Ik ben er even ingedoken maar kom geen enkele tip van je tegen in de database voor de Jupiler League, behalve Veendam. Kan je deze tips nog eens plaatsen en kijken of het nu wel goed gaat? We hebben hier niets aan gedaan dus gaan er vanuit dat er iets aan jouw kant 'mis' gegaan is.
Ben benieuwd naar je reactie :-)
Ben benieuwd naar je reactie :-)
Hakuna Matatttta.
ik heb toen ik thuis nog gedaan, en toen stond er, dat ik em al meespeelde.. had die tip vanmorgen gedaan... maar ik wil nog wel eventjes kijken