Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
U kunt deze weddenschap niet nogmaals spelen. U speelt deze al mee.
die melding krijg ik :) dus speel ze zeer zeker.
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
Zelfde probleem hier. Net tip geplaatst van FC Den Bosch - Eindhoven 1 en staat niet bij mijn tips, maar kan deze vervolgens niet nogmaals spelen omdat ik deze al 'speel'.
dianat:
Zelfde probleem hier. Net tip geplaatst van FC Den Bosch - Eindhoven 1 en staat niet bij mijn tips, maar kan deze vervolgens niet nogmaals spelen omdat ik deze al 'speel'.
arjanb:
Precies hetzelfde hier. Succes voetbalwedden met het vinden van het probleem (y)
Er is nooit zekerheid met wedden.
Als een wedstrijd is uitgesteld en je tip dus +0,00 in het blauw wordt weergegeven, is het niet meer mogelijk om dezelfde tip opnieuw te spelen wanneer de wedstrijd op een latere datum wordt ingehaald. Ik krijg dan de melding: "je kan deze tip niet opnieuw spelen, je hebt deze al gespeeld" of iets in die aard. Kan dit aangepast worden?
We zijn er vandaag, eigenlijk bij toeval maar ook door jullie feedback, dat onze data-leverancier niet alle 'halftime' tussenstanden doorgeeft voor een groot aantal wedstrijden. Dit doen ze alleen voor de in hun ogen 'grotere' wedstrijden. Kortom, het is voor ons niet mogelijk om voordat een wedstrijd start te bepalen of een wedstrijd door hun als 'groot' gezien wordt of niet. Dit heeft ons doen besluiten om nieuwe halftime/fulltime weddenschappen niet meer mogelijk te maken in het tips systeem. Heel spijtig maar wel nodig... helaas!!
Dit was ook precies de reden dat er een zeer groot aantal ht/ft wedstrijden nog 'onhold' stonden en waarvan we de status niet konden aanpassen op basis van ons geautomatiseerde systeem. Voor de één dus een 'mazzeltje' en voor de ander mogelijk 'pech'. Het is niet anders.
Verder hebben we alle wedstrijden die in januari werden afgelast uit ons systeem verwijderd zodat deze alsnog als nieuwe tip kunnen worden doorgevoerd. Hiermee zijn direct een groot aantal vragen hierboven beantwoord én opgelost.
Dit was ook precies de reden dat er een zeer groot aantal ht/ft wedstrijden nog 'onhold' stonden en waarvan we de status niet konden aanpassen op basis van ons geautomatiseerde systeem. Voor de één dus een 'mazzeltje' en voor de ander mogelijk 'pech'. Het is niet anders.
Verder hebben we alle wedstrijden die in januari werden afgelast uit ons systeem verwijderd zodat deze alsnog als nieuwe tip kunnen worden doorgevoerd. Hiermee zijn direct een groot aantal vragen hierboven beantwoord én opgelost.
Hakuna Matatttta.
Ik heb voor de tipcompetitie Gahar Zagros-Saba Qom op een gelijkspel getipt en dat is het ook geworden, maar zie dat hij fout gerekend is. Zou je dat even willen herstellen.
Groet,
Bert
Hier de link
http://www.soccer24.com/match/xvJvbUXm/#match-summary
Groet,
Bert
Hier de link
http://www.soccer24.com/match/xvJvbUXm/#match-summary
bertje501:
Ik heb voor de tipcompetitie Gahar Zagros-Saba Qom op een gelijkspel getipt en dat is het ook geworden, maar zie dat hij fout gerekend is. Zou je dat even willen herstellen. https://www.voetbalwedden.net/tips/gahar-zagros-fc-saba-qom-85004/
Ik heb voor de tipcompetitie Gahar Zagros-Saba Qom op een gelijkspel getipt en dat is het ook geworden, maar zie dat hij fout gerekend is. Zou je dat even willen herstellen. https://www.voetbalwedden.net/tips/gahar-zagros-fc-saba-qom-85004/
Hakuna Matatttta.
Zie het nu ook ja, fout van mij dan. Heb verkeerd ingevuld dan, want als je naar mijn tips kijkt weet je wel wat ik normaliter invul bij wedstrijden uit Iran. Gelukkig voor de knaken wel een x ingevuld.
Vervelend van HT / FT was net wat aan het uitproberen. Nu Kom ik zeker niet meer in de plus.