Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
antoine:
Vervelend van HT / FT was net wat aan het uitproberen. Nu Kom ik zeker niet meer in de plus.
Vervelend van HT / FT was net wat aan het uitproberen. Nu Kom ik zeker niet meer in de plus.
Je hebt nog genoeg dagen om in de plus te komen met de tipcompetitie.
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
antoine:
Je hebt nog genoeg dagen om in de plus te komen met de tipcompetitie. Vervelend van HT / FT was net wat aan het uitproberen. Nu Kom ik zeker niet meer in de plus.
Geef inderdaad de moed niet op, we zijn pas 5 dagen onderweg en ook het jaar duurt nog lang :-)
Hakuna Matatttta.
Dat is ook, ga het proberen.
Die nu nog open staan tellen hoop ik toch nog wel mee?
antoine:
Mochten ze door ons geautomatiseerd verwerkt kunnen worden, dan wel. De rest zullen we later verwijderen (bij iedereen die nog open tips heeft staan van halftime/fulltime).
Succes!
Hakuna Matatttta.
VW-Crew gister zeiden een paar mensen (ik ook) dat de jupiler league wedstrijden niet getipt konden worden. Maar op heden nog geen resultaten te zien van de jupiler league.
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
VW-Crew gister zeiden een paar mensen (ik ook) dat de jupiler league wedstrijden niet getipt konden worden. Maar op heden nog geen resultaten te zien van de jupiler league.
Klopt, zie deze reactie: https://www.voetbalwedden.net/topic/tipscompetitie-vragen-en-of-opmerkingen-690/8/#59472
Hierin staat dat we een groot aantal afgelaste wedstrijden verwijderd hebben. Hier zat het probleem aangezien een aantal wedstrijden in ons systeem blijkbaar niet van een nieuwe datum is voorzien waardoor ze niet als 'niet gespeeld' werden gemarkeerd. Was dat wel gebeurd dan waren deze wedstrijden wel als tip te spelen.
Hakuna Matatttta.
Ik heb nog hetzelfde probleem als gisteren.
Wordt gezegd dat ik hem al speel, maar staat niet tussen mijn tips.
Wordt gezegd dat ik hem al speel, maar staat niet tussen mijn tips.
antoine:
Ik heb nog hetzelfde probleem als gisteren. Wordt gezegd dat ik hem al speel, maar staat niet tussen mijn tips.
Ik heb nog hetzelfde probleem als gisteren. Wordt gezegd dat ik hem al speel, maar staat niet tussen mijn tips.
Om welke wedstrijd en wedt type gaat het?
Hakuna Matatttta.
Scunthorpe - portsmouth en wil een gelijk spel doen.
antoine:
Zou je het nog eens willen proberen?
Hakuna Matatttta.