Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
vw-crew:
Ja, alles wat je nu plaatst blijft gewoon actief. Gefeliciteerd met je mooie pick.
03060:
Hoi, Heb even gezocht, maar kon het niet vinden. Tellen de sidebets nu wel al mee voor de tipcompetitie? Stond me iets van bij dat ze eind vorig jaar ofzo nog niet meetelde. Had een mooie 2/X bij Lazio :) Dus zou mooi zijn haha.
Hoi, Heb even gezocht, maar kon het niet vinden. Tellen de sidebets nu wel al mee voor de tipcompetitie? Stond me iets van bij dat ze eind vorig jaar ofzo nog niet meetelde. Had een mooie 2/X bij Lazio :) Dus zou mooi zijn haha.
Ja, alles wat je nu plaatst blijft gewoon actief. Gefeliciteerd met je mooie pick.
Thanks. Dat is mooi. Volgens mij zijn echter precies de HT/FT bets niet verwerkt. Maar zal nog wel komen dan haha
In het tipgeversspel komen mijn gespeelde wedstrijden ook niet overeen met mijn score.
Hoe zou dit komen ?
Hoe zou dit komen ?
frankydk:
In het tipgeversspel komen mijn gespeelde wedstrijden ook niet overeen met mijn score. Hoe zou dit komen ?
In het tipgeversspel komen mijn gespeelde wedstrijden ook niet overeen met mijn score. Hoe zou dit komen ?
Ik kom er morgen niet aan toe maar zoek het donderdag voor je uit! Ik zal de uitkomsten in dit topic plaatsen :-)
Hakuna Matatttta.
Ik denk dat de mogelijkheden die er verleden week bijgekomen zijn NIET verwerkt worden in het klaasement van het tipgeversspel !!!!!!!!!!!!!!!!
Het betreft even/oneven , dnb , ht ft, en both to score
frankydk:
Ik denk dat de mogelijkheden die er verleden week bijgekomen zijn NIET verwerkt worden in het klaasement van het tipgeversspel! Het betreft even/oneven , dnb , ht ft, en both to score
Ik denk dat de mogelijkheden die er verleden week bijgekomen zijn NIET verwerkt worden in het klaasement van het tipgeversspel! Het betreft even/oneven , dnb , ht ft, en both to score
Één uitroepteken is genoeg hoor.
Verder gaan we er morgenmiddag naar kijken, vandaag gaat niet lukken. Sorry!
Hakuna Matatttta.
frankydk:
Ik denk dat de mogelijkheden die er verleden week bijgekomen zijn NIET verwerkt worden in het klaasement van het tipgeversspel !!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt!
De nieuwe functies worden nog niet verwerkt in het klassement en het totale ROI en LSP
johniee_p:
Klopt!De nieuwe functies worden nog niet verwerkt in het klassement en het totale ROI en LSP
Klopt!De nieuwe functies worden nog niet verwerkt in het klassement en het totale ROI en LSP
Opgelost!
Hakuna Matatttta.
Ik had deze morgen een LSP van 5 à 6, nu zie ik dat die ineens -5 staat. Hoe komt dit? Ook mijn strike rate is met zo'n 5% gezakt. Terwijl al mijn tips, dus ook DnB enzo, altijd verwerkt waren. Ik heb wel een aantal tips waar ik +0.00 'won', bij DnB's bv. die eindigden in een draw.
Zit er ergens een fout in de verwerking of ben ik gewoon te dom om te volgen?
Ook is het mij opgevallen dat ik deze morgen dus 113 tips had (staat ook bij mijn stats ROI 2013), maar op mijn tips pagina staat er 131.
Ook is het mij opgevallen dat ik deze morgen dus 113 tips had (staat ook bij mijn stats ROI 2013), maar op mijn tips pagina staat er 131.
jova:
Ik had deze morgen een LSP van 5 à 6, nu zie ik dat die ineens -5 staat. Hoe komt dit? Ook mijn strike rate is met zo'n 5% gezakt. Terwijl al mijn tips, dus ook DnB enzo, altijd verwerkt waren. Ik heb wel een aantal tips waar ik +0.00 'won', bij DnB's bv. die eindigden in een draw.
Ik vermoed het laatste...
[quote] Zit er ergens een fout in de verwerking of ben ik gewoon te dom om te volgen?
jova:
We hebben een update doorgevoerd aangezien DrawNoBet weddenschappen, welke in een gelijkspel eindigen, ongeldig worden verklaard. Op deze manier zouden leden op een simpele én risicovrije manier het minimaal benodigde aantal weddenschappen kunnen bereiken. Iets wat we hiermee voorkomen.
Dit stond ook al in onze Veelgestelde vragen voor de maandelijkse tipscompetitiep. Dat hierna je cijfers wat aangepast zijn is dan ook logisch.
Hakuna Matatttta.