Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Er gaat iets niet goed bij het starten van een tip. Degene die als eerste een tip plaatst en dit 'anoniem' wil doen, laat toch stiekem zijn inzet zien:
http://i50.tinypic.com/2dtcbjn.jpg">
Jeroenunibet speelt deze bet anoniem, maar er staat HOEVEEL MOET JE INZETTEN 8/10 en hier wordt zijn inzet al verraden, aangezien hij in zijn voorbeschouwing 7/10 speelt.
Als je z'n oude bets controleert, zie je dat de onbekende inzet gelijk is aan de regel HOEVEEL MOET JE INZETTEN?
Misschien hier standaard 5/10 van maken? :P

Gaan we naar kijken!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
maar:
De asian handicap-functie werkt nog niet naar behoren:
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Even zeggen dat er fouten zijn in de verwerking van de resultaten van dit weekend.
Bergen-Lokeren 1-2 (zowel de+2.5 als de 2 van Lokeren word als fout beschouwde.
Cardiff. Hetzelfde probleem ook de 2 als de+2.5 als de-0,25 worden als fout aangerekend.
Eventjes nakijken VW-crew.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Cardiff. Hetzelfde probleem ook de 2 als de+2.5 als de-0,25 worden als fout aangerekend.

Waar zie je de wedstrijd Bergen - Lokeren staan? De wedstrijd van Cardiff is aangepast :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
leonardo1965:

Waar zie je de wedstrijd Bergen - Lokeren staan? De wedstrijd van Cardiff is aangepast :-)

Mons - Lokeren bedoelt ie ;)
https://www.voetbalwedden.net/tips/mons-lokeren-67050/
Maar dit is inmiddels ook al gecorrigeerd zie ik (Y)
0 Vind ik leuk's
Update doorgevoerd in de tips competitie:
[i]Je mag per type weddenschap één tip voor een wedstrijd plaatsen met als uitzondering de types: 1x2, double chance én asian handicap. Er is namelijk voor deze 3 types een 'overlap' mogelijk welke we willen voorkomen.
Alle tips die reeds in het systeem ingevoerd zijn zullen NIET worden verwijderd en blijven actief voor de competitie.
Bij deze dus doorgevoerd!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
[i]Je mag per type weddenschap één tip voor een wedstrijd plaatsen met als uitzondering de types: 1x2, double chance én asian handicap. Er is namelijk voor deze 3 types een 'overlap' mogelijk welke we willen voorkomen.
Alle tips die reeds in het systeem ingevoerd zijn zullen NIET worden verwijderd en blijven actief voor de competitie.

Top (y)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:

Je bedoelt dus dat de 1x2, double chance en asian handicap niet gecombineerd kan worden getipt op een wedstrijd.
Vb. Parma - Inter.
Tip1: 1x
Tip2: 2 +0.5
of
Tip1: 1
Tip2: 2+0.5
1x2 etc. kan dus wel in combinatie met een over 2.5 getipt worden.
Misschien onzin dat ik dit zeg maar had ff niet zo veel te doen en ik dacht ik 'corrigeer je fout' even. :)
0 Vind ik leuk's
bbb-unit:
Je bedoelt dus dat de 1x2, double chance en asian handicap niet gecombineerd kan worden getipt op een wedstrijd.
Vb. Parma - Inter.
Tip1: 1x
Tip2: 2 +0.5
of
Tip1: 1
Tip2: 2+0.5
1x2 etc. kan dus wel in combinatie met een over 2.5 getipt worden.
Misschien onzin dat ik dit zeg maar had ff niet zo veel te doen en ik dacht ik 'corrigeer je fout' even. :)

Helemaal correct en bedankt voor je correctie :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Waarom zijn mijn tips nog niet doorgevoerd in de stand?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.