Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
03060:
Bij mij zijn de tips van de laatste 2 maanden ineens weg? Bekend probleem? Of moet ik gewoon even geduld hebben en verschijnen ze straks weer :p
EDIT: de roi enzo. DE tips kan ik nog wel zien

:)! We zijn bezig. Komt goed. We zijn met updates bezig.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
edit: het hoeft nu niet meer, match is gespeeld, met enig geluk toch gewonnen! :D
1 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik heb weer een dubbele tip:
30.09.2012 Espanyol - Atletico Madrid over 2.5 10/10 €1.95
1 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:

kan iemand van de crew dit verhelpen? (en mss voor eeuwig verhelpen), ik had hier eerder ook al last van :s (y)
1 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
thijspronk:

kan iemand van de crew dit verhelpen? (en mss voor eeuwig verhelpen), ik had hier eerder ook al last van :s (y)

En een dubbele tip die je wel juist hebt verzwijg je maar zeker :)?
Hallescher FC - Wehen
1 Vind ik leuk's
charlie19901:
thijspronk:
thijspronk:

En een dubbele tip die je wel juist hebt verzwijg je maar zeker :)?
Hallescher FC - Wehen

uh daar weet ik niks van, ik kijk niet dagelijks op mijn tipspagina, ik plaats de tips en kijk dan af en toe in mijn lijst :D
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
edit: het hoeft nu niet meer, match is gespeeld, met enig geluk toch gewonnen! :D

Deze was ook mooi, eerst zeggen dat je verkeerde River Plate hebt genomen omdat deze die uit Uruguay is. Vervolgens won de uitteam en zeg je dat er met enig geluk gewonnen is :S
http://www.liveuitslagen.nl/wedstrijd/rJKNcu1P/#samenvatting-wedstrijd
Niet meer valsspelen vriend ;-)
0 Vind ik leuk's
Dit staat te lezen in de huisregels :
Wat doen wij met valsspelers of mensen die ons systeem proberen te misleiden?
Wij houden niet van leden die proberen om onze competitie te misbruiken, om bijvoorbeeld op deze manier een betere positie in het klassement te bewerkstelligen. Indien wij dit merken zullen wij het betreffende lid per direct bannen en zal het lid geen toegang meer hebben tot voetbalwedden.net. Accounts van deze leden zullen gesloten worden en niet meer worden geopend.
:d :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
thijspronk:

Deze was ook mooi, eerst zeggen dat je verkeerde River Plate hebt genomen omdat deze die uit Uruguay is. Vervolgens won de uitteam en zeg je dat er met enig geluk gewonnen is :S
https://www.voetbalwedden.net. Accounts van deze leden zullen gesloten worden en niet meer worden geopend.
:d :d :d :d :d

Charlie het enige wat jij doet is mensen zwart maken op dit forum, zo heb jij frictie met vele mensen gehad, ik blokkeer jou bij deze :D
Zeggen dat ik valsspeel slaat nergens op dit is een incident in mijn voordeel, voor jou reactie:
http://4.bp.blogspot.com/-TxvauPDUHh0/UFCuSEYPiFI/AAAAAAAAD3c/SpwKc-VQadg/s1600/even-this-guy-knows-you-suck.jpg">
:D:D:D:D
edit: o ja en michael ik ben je vriend niet ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
onzemichael:
thijspronk:

http://www.liveuitslagen.nl/wedstrijd/rJKNcu1P/#samenvatting-wedstrijd
Niet meer valsspelen vriend ;-)

Uh gast dit ging om een uit en thuis situatie,
en als de match gespeeld is, ik wou montevideo wanderers - river plate 2 spelen. Blijkbaar hadden bookies & oddsportal de match omgedraaid, want het was river plate - montevideo wanderers, hierdoor heeft het systeem automatisch de 2 laten staan en alleen de match omgedraaid. Nu reageerde NIEMAND op mijn post, toen de match gespeeld was was het resultaat in mijn voordeel. Ik weet dat er achteraf gezegd zou worden dat ik dan pech zou hebben (als de uitploeg niet had gewonnen). Nu is het een foutje in mijn voordeel en word ik hier beticht van valsspelen, waar slaat dit op??? Ik heb gewoon een gelukje gehad, die reactie van jou slaat HELEMAAL nergens op, jij probeert mij zwart te maken.

Oke vriend, dan zal ik het wel verkeerd hebben gezien :D
Maar je had misschien om misverstanden te kunnen voorkomen je post beter kunnen quoten dan het te editen :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.