Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waarom wordt er in de maandelijke tipcompetitie gekeken naar LSP en niet naar ROI? Het lijkt mij dat de ROI voor een wedder belangrijker is dan de LSP?:)
0 Vind ik leuk's
franss93:
Waarom wordt er in de maandelijke tipcompetitie gekeken naar LSP en niet naar ROI? Het lijkt mij dat de ROI voor een wedder belangrijker is dan de LSP?:)

Omdat er in het verleden mensen vaak hoge roi behaalde met 1 tip goed (10/10) van een odd van 15 en vervolgens alleen maar 1/10 picks gaan plaatsen :) Vroeger veel discussie over geweest en LSP geeft per maand een beter beeld :)
0 Vind ik leuk's
Waarom worden de tips niet meer om 00:00 geupdate?
0 Vind ik leuk's
bbb-unit:
Waarom worden de tips niet meer om 00:00 geupdate?[/b]
Ik kan niet een uur vooruit kijken...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
onzemichael:
franss93:

Omdat er in het verleden mensen vaak hoge roi behaalde met 1 tip goed (10/10) van een odd van 15 en vervolgens alleen maar 1/10 picks gaan plaatsen :) Vroeger veel discussie over geweest en LSP geeft per maand een beter beeld :)
Beter zou wel zijn een ROI op basis van die LSP, denk ik.
Nu komt het toch vaak neer op kwantiteit ipv kwaliteit.
Of is deze discussie al eens gevoerd?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Voor de liefhebber
Waar staat LSP voor?
De afkorting LSP staat voor Level Stake Profit. Hoeveel winst of verlies (in stakes gezien) maak je wanneer al je gegeven wedden tips op eenzelfde inzet worden geplaatst.
Wij gebruiken de LSP voor het berekenen van het klassement voor de 1x2 maandelijkse tips competitie. In dit geval maakt het niet uit wie welke inzet op een weddenschap inzet, iedere weddenschap van alle gebruikers worden gelijk gesteld. Hieronder proberen we met een voorbeeld meer duidelijkheid te geven hoe de LSP berekend word.
Voorbeeld
Een speler heeft onderstaande 3 weddenschappen gespeeld waarbij je kan zien dat er respectievelijk 6/10, 3/10 en 2/10 is ingezet op de weddenschappen.
Ajax - Feyenoord [weddenschap: 1, ajax wint] [odd = 1,80] [inzet 6/10] [weddenschap gewonnen]
PSV - AZ [weddenschap: X, gelijkspel] [odd = 3,40] [inzet 3/10] [weddenschap verloren]
Utrecht - Excelsior [weddenschap: 2, Excelsior wint] [odd = 6,10] [inzet 2/10] [weddenschap gewonnen]
Indien we voor deze 3 weddenschappen de LSP willen berekenen zetten we voor iedere weddenschap de inzet op 1/10 (ook al heeft een speler meer op een weddenschap ingezet). Alle inzetten worden voor het berekenen van de LSP immers gelijk gesteld, ze komen op hetzelfde 'level'. We krijgen dan het volgende:
Ajax - Feyenoord [inzet 1/10]
PSV - AZ [inzet 1/10]
Utrecht - Excelsior [inzet 1/10]
In totaal heb je voor deze wedstrijden 3x1 stake ingezet. De inzet is dus: 3 stakes. Op basis van de uitslag van de weddenschappen kunnen we berekenen hoeveel stakes je hebt teruggekregen voor de gewonnen weddenschappen.
Ajax - Feyenoord +1.80 (de odd was immers 1,80)
Utrecht - Excelsior +6.10 (de odd was immers 6,10)
De Level Stake Profit (LSP) voor deze speler is: (1,80 + 6,10) - 3 = +4,90
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Knallen met die tips niet zeiken!!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
vonloite:
Alle inzetten worden voor het berekenen van de LSP immers gelijk gesteld, ze komen op hetzelfde 'level'. We krijgen dan het volgende:
Ajax - Feyenoord [inzet 1/10]
PSV - AZ [inzet 1/10]
Utrecht - Excelsior [inzet 1/10]
In totaal heb je voor deze wedstrijden 3x1 stake ingezet. De inzet is dus: 3 stakes. Op basis van de uitslag van de weddenschappen kunnen we berekenen hoeveel stakes je hebt teruggekregen voor de gewonnen weddenschappen.
Ajax - Feyenoord +1.80 (de odd was immers 1,80)
Utrecht - Excelsior +6.10 (de odd was immers 6,10)
De Level Stake Profit (LSP) voor deze speler is: (1,80 + 6,10) - 3 = +4,90

En als je nou op basis hiervan nog een keer een ROI-berekening doet (dus Level Stakes returned/Level Stakes ingezet), dan krijg je een systeem waarmee je niet kunt 'valsspelen' door één weddenschap op 10/10 en de rest op 1/10 te spelen, maar waarbij het toch niet om 'zoveel mogelijk tips plaatsen' gaat.
Is wat ik bedoel.
Niet dat het mij veel uitmaakt overigens. Ik ben vrij kansloos in welke vorm je het ook giet :)
Maar lijkt me gewoon beter.
0 Vind ik leuk's
Er gaat iets niet goed bij het starten van een tip. Degene die als eerste een tip plaatst en dit 'anoniem' wil doen, laat toch stiekem zijn inzet zien:
http://i50.tinypic.com/2dtcbjn.jpg">
Jeroenunibet speelt deze bet anoniem, maar er staat HOEVEEL MOET JE INZETTEN 8/10 en hier wordt zijn inzet al verraden, aangezien hij in zijn voorbeschouwing 7/10 speelt.
Als je z'n oude bets controleert, zie je dat de onbekende inzet gelijk is aan de regel HOEVEEL MOET JE INZETTEN?
Misschien hier standaard 5/10 van maken? :P
0 Vind ik leuk's
De asian handicap-functie werkt nog niet naar behoren:
http://i46.tinypic.com/9hmj9d.jpg">
Dit zou een half lose moeten zijn (was een gelijkspel), dus -2.50 i.p.v. -5.00 ...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.