Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ynwadylan:
Waarom zijn mijn tips nog niet doorgevoerd in de stand?

Vreemd. Even in de gaten houden. Vaak wordt het wel bijgewerkt.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
ynwadylan:

Vreemd. Even in de gaten houden. Vaak wordt het wel bijgewerkt.

Is dit niet omdat er nog geen 35 tips zijn geplaatst?
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
ynwadylan:

Volgens mij zijn al je tips gewoon verwerkt. Over welke stand heb je het precies?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
ynwadylan:

Volgens mij zijn al je tips gewoon verwerkt. Over welke stand heb je het precies?

Ik bedoel in de tussenstand van Januari 2013.
0 Vind ik leuk's
ynwadylan:

Om daarin te komen staan moet je minimaal 30 tips geplaatst hebben, een getal wat deze maand nog wel aangepast gaat worden naar de 2013 richtlijnen. Er zullen een paar kleine wijzigingen doorgevoerd gaan worden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
ynwadylan:

Om daarin te komen staan moet je minimaal 30 tips geplaatst hebben, een getal wat deze maand nog wel aangepast gaat worden naar de 2013 richtlijnen. Er zullen een paar kleine wijzigingen doorgevoerd gaan worden.

Oh, oke. Bedankt voor je snelle reactie!
EDIT: Maar op mn eigen tippagina staat mn eigen tussenstandje er ook niet?
0 Vind ik leuk's
ynwadylan:

Klopt, deze worden 2x per dag voor iedereen geupdate. Het kan dus kloppen dat dit wat langer duurt, nog even geduld.
:-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
ynwadylan:

Klopt, deze worden 2x per dag voor iedereen geupdate. Het kan dus kloppen dat dit wat langer duurt, nog even geduld.

Oke mooizo, bedankt ;)
0 Vind ik leuk's
Hoi,
Heb even gezocht, maar kon het niet vinden. Tellen de sidebets nu wel al mee voor de tipcompetitie? Stond me iets van bij dat ze eind vorig jaar ofzo nog niet meetelde. Had een mooie 2/X bij Lazio :) Dus zou mooi zijn haha.
0 Vind ik leuk's
03060:
Hoi, Heb even gezocht, maar kon het niet vinden. Tellen de sidebets nu wel al mee voor de tipcompetitie? Stond me iets van bij dat ze eind vorig jaar ofzo nog niet meetelde. Had een mooie 2/X bij Lazio :) Dus zou mooi zijn haha.

Ja, alles wat je nu plaatst blijft gewoon actief. Gefeliciteerd met je mooie pick.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.