Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Kan er nog gebruik worden gemaakt van de bonus van Bet777? Ik las dat deze geldig was t/m 31 december 2017 of zolang de voorraad strekt.
Neen, deze is reeds op 31 december afgelopen.
Ik vermoed dat rusherke bedoelt of je een melding krijgt wanneer GP jouw gebruikersnaam heef gecontroleerd, en dus wanneer je bonus geactiveerd is (dus tussen stap 2 en 3). Ik vraag me dit ook af, zo weet ik wanneer ik eventueel kan storten.
Ik vermoed dat rusherke bedoelt of je een melding krijgt wanneer GP jouw gebruikersnaam heef gecontroleerd, en dus wanneer je bonus geactiveerd is (dus tussen stap 2 en 3). Ik vraag me dit ook af, zo weet ik wanneer ik eventueel kan storten.
Als het goed is, komt dat dus op de actiepagina te staan - maar het kan inderdaad door Oud en Nieuw ietwat langer duren.
We vragen het wel even na.
Hoi VW. Ik heb op betfirst al storting gedaan op de 28e. Las dat het vandaag geregeld ging worden maar heb nog steeds niets!! :(
Email: olliefantje95@outlook.com
username: Olliefantje (hoofdletter O)
Hoi VW. Ik heb op betfirst al storting gedaan op de 28e. Las dat het vandaag geregeld ging worden maar heb nog steeds niets!! :(
Je had het e-mailadres doorgegeven, in plaats van je gebruikersnaam. Dit hebben we aangepast en je zult met de volgende shift worden meegenomen.
Je had het e-mailadres doorgegeven, in plaats van je gebruikersnaam. Dit hebben we aangepast en je zult met de volgende shift worden meegenomen.
Volgens mij gaat het gewoon niet goed hoor. Paar dagen geleden vertelden jullie mij via het forum al dat er gedoe was met de feestdagen en jaarwisseling, en dat het de 3e geregeld ging worden. Heb nog steeds niets... Heb mijn username al doorgegeven en jullie zeiden dat het goed was, dus de fout moet wel bij betfirst liggen.
Heb mijn bonus op betfirst ook nog niet ontvangen heb op 30dec gestort. Mijn gebruikersnaam is Wiezw
^^ Vandaag gaat normaliter een nieuwe shift bonussen gestort worden. Het tijdstip weten we echter niet en is afhankelijk van de bookmaker.
Snap dat ik niet mag klagen aangezien het een leuke bonus is, maar ze zijn wel traag als stront zeg. Jezus christus. Ik wacht verdomme al 6 dagen en had het al lang op mooie wedstrijden willen zetten. Of vanavond bijv nog op Chelsea. Hoop dat ze echt tempo maken vandaag ...
We hebben goed nieuws en helaas ook slecht nieuws.
Goed nieuws:
Bet777 heeft alle openstaande bonussen verwerkt.
Slecht nieuws
Betfirst kampt momenteel met een technische storing, waardoor de bonussen niet kunnen worden verwerkt. Ze zijn er nu mee bezig, maar de kans dat er vanavond nog bonussen worden verwerkt is nihil. Waarschijnlijk gebeurt dit nu dus morgen(vroeg).
Namens betfirst: excuses voor het ongemak (en voor een aantal van jullie: het niet halen van de 3 werkdagen periode).
ik heb voor de bonus op dag 28 50 euro gestort en 100 euro bonus gekregen maar nu beweren zij dat ik 2000 moet inzetten om rond te spelen terwijl dat volgens VW maar 1500 of 10x zou zijn.kunnen jullie dat even melden aan goldenpalace.