Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo voetbalwedden,

Ik zie op de laatste pagina's een hoop mensen commenten over de Betfirst bonus en dat deze een dezer dagen gestort moet worden. Ik heb de 27e al gestort. Geldt dat dan ook voor mij of had ik hem al lang moeten hebben? In dat geval is mijn username op betfirst: rustyniels

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 17:12 schreef vw-support:
Op di. 2 jan. 2018, 16:34 schreef rusherke:

wanneer wordt mijn bonus voor goldenpalace beschikbaar?

Kan ik dat ergens checken?

De bonus van Golden Palace 200% stortingsbonus tot ?200 is nog t/m 11 januari 23.59 geldig. Op de actiepagina staan alle voorwaarden, maar hierbij even het belangrijkste:

Ik ben nog geen klant bij Golden Palace, wat is mijn actie?

Deze bonus is louter geldig voor bestaande klanten. Dat betekent niet dat nieuwe klanten niet kunnen profiteren van deze bonus, maar je zult wel eerst gebruik moeten maken van de reguliere 100% bonus tot ?500 van Golden Palace zelf.

1. Maak een account aan via deze link en ontvang meteen ?5 gratis om mee te wedden.
  2. Maak vervolgens je eerste storting en gebruik daarbij de bonuscode GP500. Je komt nu in aanmerking voor de reguliere 100% stortingsbonus tot ?500.
  3. Je tweede storting is nu geldig voor de 200% bonus van Voetbalwedden. Geef daarvoor eerst je gebruikersnaam door op de actiepagina.
  4. Golden Palace controleert je gebruikersnaam en keurt deze, als alles akkoord is, binnen 72 uur goed. Je krijgt hier vanzelf bericht van.*
  5. Vervolgens vul je bij het maken van je tweede storting de actiecode ADVENT in. Deze code zal niet werken op het moment dat je gebruikersnaam nog niet goedgekeurd is door Golden Palace.
  6. Is je gebruikersnaam goedgekeurd, dan wordt er automatisch ?2 bonusgeld aan je account toegevoegd voor iedere euro die je stort met een maximum van ?200 bonusgeld.
  7. Speel je bonus vrij en cash je winnings!

Ik HEB AL EEN ACCOUNT bij Golden Palace, wat is mijn actie?

1. Geef op deze actiepagina je gebruikersnaam van Golden Palace door.
  2. Golden Palace controleert je gebruikersnaam. Is alles in orde, dan wordt de bonus binnen 72 uur geactiveerd.
  3. Wanneer de bonus geactiveerd is, maak je je storting op de website van Golden Palace en gebruik je hiervoor de actiecode ADVENT. Wanneer de bonuscode is goedgekeurd, ontvang je hier bericht van.*
  4. Voor iedere euro die je stort, wordt er automatisch ?2 bonusgeld aan je account toegevoegd met een maximum van ?200 bonusgeld.
  5. Speel je bonus vrij en cash je winnings!

* Op de actiepagina kun je huidige status van je bonus zien. Als je gewhitelist bent (en de bonus dus gekoppeld is), kun je dat daar zien.

Ik vermoed dat rusherke bedoelt of je een melding krijgt wanneer GP jouw gebruikersnaam heef gecontroleerd, en dus wanneer je bonus geactiveerd is (dus tussen stap 2 en 3). Ik vraag me dit ook af, zo weet ik wanneer ik eventueel kan storten.

0 Vind ik leuk's

Edit: Ik moet beter lezen in het vervolg. Bij de nieuwe klanten staat dat je je status kan volgen op de actiepagina.

0 Vind ik leuk's

Ik heb zondag mijn gebruikersnaam doorgegeven op actiepagina en weet ook niet als mijn bonus van GP geactiveerd is

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 17:34 schreef rustyniels:

Hallo voetbalwedden,

Ik zie op de laatste pagina's een hoop mensen commenten over de betfirst bonus en dat deze een dezer dagen gestort moet worden. Ik heb de 27e al gestort. Geldt dat dan ook voor mij of had ik hem al lang moeten hebben? In dat geval is mijn username op betfirst: rustyniels

Klopt, aangezien de feestdagen en weekend binnen deze periode vielen, geldt dit ook voor jou.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Kan er nog gebruik worden gemaakt van de bonus van Bet777? Ik las dat deze geldig was t/m 31 december 2017 of zolang de voorraad strekt.

0 Vind ik leuk's

Geweldige actie jongens, bedankt

0 Vind ik leuk's
feyenoord
Op di. 2 jan. 2018, 18:24 schreef bartfcb:

De bonus van Golden Palace 200% stortingsbonus tot ?200 is nog t/m 11 januari 23.59 geldig. Op de actiepagina staan alle voorwaarden, maar hierbij even het belangrijkste:

Deze bonus is louter geldig voor bestaande klanten. Dat betekent niet dat nieuwe klanten niet kunnen profiteren van deze bonus, maar je zult wel eerst gebruik moeten maken van de reguliere 100% bonus tot ?500 van Golden Palace zelf.

1. Maak een account aan via deze link en ontvang meteen ?5 gratis om mee te wedden.
  2. Maak vervolgens je eerste storting en gebruik daarbij de bonuscode GP500. Je komt nu in aanmerking voor de reguliere 100% stortingsbonus tot ?500.
  3. Je tweede storting is nu geldig voor de 200% bonus van Voetbalwedden. Geef daarvoor eerst je gebruikersnaam door op de actiepagina.
  4. Golden Palace controleert je gebruikersnaam en keurt deze, als alles akkoord is, binnen 72 uur goed. Je krijgt hier vanzelf bericht van.*
  5. Vervolgens vul je bij het maken van je tweede storting de actiecode ADVENT in. Deze code zal niet werken op het moment dat je gebruikersnaam nog niet goedgekeurd is door Golden Palace.
  6. Is je gebruikersnaam goedgekeurd, dan wordt er automatisch ?2 bonusgeld aan je account toegevoegd voor iedere euro die je stort met een maximum van ?200 bonusgeld.

2. Golden Palace controleert je gebruikersnaam. Is alles in orde, dan wordt de bonus binnen 72 uur geactiveerd.
  3. Wanneer de bonus geactiveerd is, maak je je storting op de website van Golden Palace en gebruik je hiervoor de actiecode ADVENT. Wanneer de bonuscode is goedgekeurd, ontvang je hier bericht van.*
  4. Voor iedere euro die je stort, wordt er automatisch ?2 bonusgeld aan je account toegevoegd met een maximum van ?200 bonusgeld.

* Op de actiepagina kun je huidige status van je bonus zien. Als je gewhitelist bent (en de bonus dus gekoppeld is), kun je dat daar zien.

Ik vermoed dat rusherke bedoelt of je een melding krijgt wanneer GP jouw gebruikersnaam heef gecontroleerd, en dus wanneer je bonus geactiveerd is (dus tussen stap 2 en 3). Ik vraag me dit ook af, zo weet ik wanneer ik eventueel kan storten.

Correct,

ik kan op de actiepagina niet zien of die bonus al in orde is of niet.

Wanneer kan ik storten?

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 20:39 schreef rusherke:
Op di. 2 jan. 2018, 18:24 schreef bartfcb:

Correct,

ik kan op de actiepagina niet zien of die bonus al in orde is of niet.

Wanneer kan ik storten?

Bij mij staat er voorlopig dat mijn gegevens zijn doorgestuurd naar Golden Palace. Ik vermoed dat wanneer zij onze gegevens verwerkt hebben, dat er dat dan ook zal komen te staan. Ik denk dat dit morgen zal zijn, aangezien er binnen de 72 uren staat en de gegevens bij mij eergisteren, rond de middag, zijn verzonden. Al kan er misschien, owv de jaarwisseling, enige vertraging zijn.

0 Vind ik leuk's

Ik heb de bonus ontvangen

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.