Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Had je dan al een melding gehad van de bonus mats?ik nog niet drm.
Goedenavond,
zaterdag 30 december heb ik mij aangemeld bij betfirst voor de kalender actie.
heb een account aangemaakt en geld gestort, maar tot op heden heb ik de bonus nog niet gekregen.
kunnen jullie misschien kijken hoe het ermee zit?
mijn account naam is: wagoeb
thanx!
Hoi Voetbalwedden,
Ik zie nu een aantal mensen die rond de 30e hebben gestort bij betfirst.
Ik heb dit echter de 28e al gedaan. Kunnen jullie kijken of het bij mij wel is goed gegaan met mijn gebruikersnaam? Want volgens mij had ik hem al moeten hebben.
Username: pieterpinda
Ik zie dat je niet je email mocht doorgeven voor de kalenderbonus van betfirst?
Ik heb dat namelijk wel gedaan, en ook ik heb de bonus niet gekregen. Heb al lange tijd geleden in 2017 gestort. Er stond trouwens dat je gewoon je email in mocht vullen hoor, bij die 1 december bonus pagina! Stond tussen haakjes. Maar goed
Mijn gebruikersnaam bij betfirst is: ramongeeltje
Had je dan al een melding gehad van de bonus mats?ik nog niet drm.
Op wo. 3 jan. 2018, 19:28 schreef originals88:Had je dan al een melding gehad van de bonus mats?ik nog niet drm.
Als je gewhitelist bent door Golden Palace, krijg je - als het goed is - de onderstaande melding te zien op de actiepagina.
Wil je dat even controleren?
Huidige status: Je bent door Golden Palace gewhitelist voor de bonus. Maak voor 11 januari 23.59 je storting en gebruik daarbij de code ADVENT. Je bonus wordt dan automatisch toegevoegd aan je Golden Palace account.
ik heb voor de bonus op dag 28 50 euro gestort en 100 euro bonus gekregen maar nu beweren zij dat ik 2000 moet inzetten om rond te spelen terwijl dat volgens VW maar 1500 of 10x zou zijn.kunnen jullie dat even melden aan goldenpalace.
Vreemd. Het is 10x bonus+storting, m.a.w. €1500 zou moeten kloppen.
We gaan het even voor je aankaarten!
Klopt idd,heb hem ondertussen ook ontvangen,alleen heb ik 100€ gestort en moet 4000€ inzetten om hem vrij te spelen,ook hier is dat meer dan in de voorwaarde stond.
Klopt idd,heb hem ondertussen ook ontvangen,alleen heb ik 100€ gestort en moet 4000€ inzetten om hem vrij te spelen,ook hier is dat meer dan in de voorwaarde stond.
Gaan we ook even aankaarten. Thanks voor het melden!
@ramongeeltje, @pieterpinda, @wagoeb
Jullie staan in de lijst voor de bonussen, dus dat moet goed komen. Zodra Betfirst de boel weer aan de praat heeft, worden jullie bonussen toegevoegd.
We hebben goed nieuws en helaas ook slecht nieuws.
Goed nieuws:
Bet777 heeft alle openstaande bonussen verwerkt.
Slecht nieuws
Betfirst kampt momenteel met een technische storing, waardoor de bonussen niet kunnen worden verwerkt. Ze zijn er nu mee bezig, maar de kans dat er vanavond nog bonussen worden verwerkt is nihil. Waarschijnlijk gebeurt dit nu dus morgen(vroeg).
Namens betfirst: excuses voor het ongemak (en voor een aantal van jullie: het niet halen van de 3 werkdagen periode).
Betfirst heeft zojuist alle bonussen voor nieuwe en bestaande spelers verwerkt. Het kan zijn dat je even opnieuw moet inloggen / refreshen om de bonus te zien.