Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 31 dec. 2017, 16:47 schreef paulava95:

Hallo Voetbalwedden

Ik heb een vraag over betfirst.be

Als je op 27 december hebt gestort, had je dan nu al krediet moeten hebben? Bij mij is er namelijk nog niets bijgeschreven. Kunnen jullie dat nakijken? Mijn naam op voetbalwedden is paulava95

Wat is je gebruikersnaam van Betfirst?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 2 jan. 2018, 11:15 schreef steffan90:

Kunnen jullie ook checken of mijn username van betfirst goed is doorgekomen, steffan90.

Je gebruikersnaam is goed doorgegeven en de bonus zal deze week worden gestort.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 31 dec. 2017, 17:56 schreef nasydashy:

Hallo Voetbalwedden

Als je op 27 december hebt gestort, had je dan nu al krediet moeten hebben? Bij mij is er namelijk nog niets bijgeschreven. Kunnen jullie dat nakijken? Mijn naam op voetbalwedden is paulava95

Ik ook... Zelfde probleem.

Mijn naam op betfirst: Nashydashy (met hoofdletter H)

Je gebruikersnaam in het systeem is 'Nashydashy'. Welke H had een hoofdletter moeten zijn?

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 13:24 schreef smittaa:

Wanneer worden de prijzen uitgekeerd aan de prijswinnaars uit December?

Alle prijzen worden in de tweede week van januari uitgekeerd.

0 Vind ik leuk's

Hi Voetbalwedden,

Als je de 28e hebt gestort, had ik dan al de bonus moeten hebben aangezien het nu 2 januari is?

Mijn gebruikersnaam op betfirst is normangod

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 14:56 schreef normangod:

Hi Voetbalwedden,

Als je de 28e hebt gestort, had ik dan al de bonus moeten hebben aangezien het nu 2 januari is?

Mijn gebruikersnaam op betfirst is normangod

Als het goed is, krijg je een dezer dagen de bonus op je rekening gestort.

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 13:41 schreef vw-support:

Hallo Voetbalwedden

Excuus, ik zei het verkeerd. Mijn gebruikersnaam op betfirst is ook paulava95. Zelfde als hier dus. Is het inmiddels gelukt?

0 Vind ik leuk's

wanneer wordt mijn bonus voor goldenpalace beschikbaar?

Kan ik dat ergens checken?

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 15:39 schreef paulava95:
Op di. 2 jan. 2018, 13:41 schreef vw-support:

Hallo Voetbalwedden

Excuus, ik zei het verkeerd. Mijn gebruikersnaam op betfirst is ook paulava95. Zelfde als hier dus. Is het inmiddels gelukt?

Als het goed is krijg je de bonus een dezer dagen! Mocht dit niet het geval zijn, trek even aan de bel.

0 Vind ik leuk's
Op di. 2 jan. 2018, 16:34 schreef rusherke:

wanneer wordt mijn bonus voor goldenpalace beschikbaar?

Op di. 2 jan. 2018, 16:34 schreef rusherke:wanneer wordt mijn bonus voor goldenpalace beschikbaar?

Op di. 2 jan. 2018, 16:34 schreef rusherke:wanneer wordt mijn bonus voor goldenpalace beschikbaar?

De bonus van Golden Palace 200% stortingsbonus tot ?200 is nog t/m 11 januari 23.59 geldig. Op de actiepagina staan alle voorwaarden, maar hierbij even het belangrijkste:

Ik ben nog geen klant bij Golden Palace, wat is mijn actie?

Deze bonus is louter geldig voor bestaande klanten. Dat betekent niet dat nieuwe klanten niet kunnen profiteren van deze bonus, maar je zult wel eerst gebruik moeten maken van de reguliere 100% bonus tot ?500 van Golden Palace zelf.

1. Maak een account aan via deze link en ontvang meteen ?5 gratis om mee te wedden.
  2. Maak vervolgens je eerste storting en gebruik daarbij de bonuscode GP500. Je komt nu in aanmerking voor de reguliere 100% stortingsbonus tot ?500.
  3. Je tweede storting is nu geldig voor de 200% bonus van Voetbalwedden. Geef daarvoor eerst je gebruikersnaam door op de actiepagina.
  4. Golden Palace controleert je gebruikersnaam en keurt deze, als alles akkoord is, binnen 72 uur goed. Je krijgt hier vanzelf bericht van.*
  5. Vervolgens vul je bij het maken van je tweede storting de actiecode ADVENT in. Deze code zal niet werken op het moment dat je gebruikersnaam nog niet goedgekeurd is door Golden Palace.
  6. Is je gebruikersnaam goedgekeurd, dan wordt er automatisch ?2 bonusgeld aan je account toegevoegd voor iedere euro die je stort met een maximum van ?200 bonusgeld.
  7. Speel je bonus vrij en cash je winnings!

Ik HEB AL EEN ACCOUNT bij Golden Palace, wat is mijn actie?

1. Geef op deze actiepagina je gebruikersnaam van Golden Palace door.
  2. Golden Palace controleert je gebruikersnaam. Is alles in orde, dan wordt de bonus binnen 72 uur geactiveerd.
  3. Wanneer de bonus geactiveerd is, maak je je storting op de website van Golden Palace en gebruik je hiervoor de actiecode ADVENT. Wanneer de bonuscode is goedgekeurd, ontvang je hier bericht van.*
  4. Voor iedere euro die je stort, wordt er automatisch ?2 bonusgeld aan je account toegevoegd met een maximum van ?200 bonusgeld.
  5. Speel je bonus vrij en cash je winnings!

* Op de actiepagina kun je huidige status van je bonus zien. Als je gewhitelist bent (en de bonus dus gekoppeld is), kun je dat daar zien.

Bericht gewijzigd door wedden op di 22 jun. 2021, 12:48
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.