Zweedse Allsvenskan 2013
Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
De stats waren gisteren inderdaad erg in het voordeel voor een yellow over3.5 bij Jonkopings. Ik speelde hem zelf ook. Ik bedoelde met mijn verhaal meer situaties waarin het na het vergelijken echt een coin flip is over het over of under 3.5 wordt. Dan zit er vaak meer value in een 'under 3.5 yellow' bet.
Ik zie Djurgardens ook niet zo gemakkelijk winnen en ook een over 2.5 daar is niet echt speelbaar.
Zelf speel ik met een lage stake op een 'under 3.5 goals' of misschien zelfs een 'under 2.5 goals' bij Elfsborg - Syrianska. Succes.
Ik zie Djurgardens ook niet zo gemakkelijk winnen en ook een over 2.5 daar is niet echt speelbaar.
Zelf speel ik met een lage stake op een 'under 3.5 goals' of misschien zelfs een 'under 2.5 goals' bij Elfsborg - Syrianska. Succes.
Morgen 19.00 uur:
AIK-Mjallby: AIK over 1.5 goals @ 1.85 (Marathonbet) 6/10
AIK-Mjallby: AIK -1 (AH) @ 2.14 (Marathonbet) 5/10
Igboananike (AIK) to score @ 2.85 (Betsson) 3/10
Goitom (AIK) to score @ 3.00 (Unibet) 3/10
Even kort. Naast de over 2.5 bet ook nog wat andere bets op AIK-Mjallby. Heb behoorlijk veel vertrouwen in goals van met name AIK morgenavond. Mjallby is m.i. wat overrated na de goede start van dit seizoen. Het is en blijft een vrij matig team. Belangrijke reden voor deze bet is dat morgen 2 verdedigers bij Mjallby ontbreken, namelijk rechtsback Ivanovski (871 minuten) en centrale verdediger Sudic (990 minuten). AIK kent ook enkele missings, namelijk centrale verdediger Milosevic (495 minuten) en aanvallende middenvelder/spits (Borges (1080 minuten, 3 goals/2 assists). Zij hebben echter een bredere selectie en kunnen deze missings gemakkelijker opvangen. Weersvoorspelling is er eentje met wat regen maar niet in die mate dat het deze bets in de weg zal staan. GL!
AIK-Mjallby: AIK over 1.5 goals @ 1.85 (Marathonbet) 6/10
AIK-Mjallby: AIK -1 (AH) @ 2.14 (Marathonbet) 5/10
Igboananike (AIK) to score @ 2.85 (Betsson) 3/10
Goitom (AIK) to score @ 3.00 (Unibet) 3/10
Even kort. Naast de over 2.5 bet ook nog wat andere bets op AIK-Mjallby. Heb behoorlijk veel vertrouwen in goals van met name AIK morgenavond. Mjallby is m.i. wat overrated na de goede start van dit seizoen. Het is en blijft een vrij matig team. Belangrijke reden voor deze bet is dat morgen 2 verdedigers bij Mjallby ontbreken, namelijk rechtsback Ivanovski (871 minuten) en centrale verdediger Sudic (990 minuten). AIK kent ook enkele missings, namelijk centrale verdediger Milosevic (495 minuten) en aanvallende middenvelder/spits (Borges (1080 minuten, 3 goals/2 assists). Zij hebben echter een bredere selectie en kunnen deze missings gemakkelijker opvangen. Weersvoorspelling is er eentje met wat regen maar niet in die mate dat het deze bets in de weg zal staan. GL!
2/10 [B]Prodell[/B] Scoort [B]Atvidaberg[/B] - Brommapojkarna @ 2,70 Betsson
1/10 [B]Haddad [/B]Scoort Atvidaberg - [B]Brommapojkarna[/B] @ 5,25 Unibet
2/10 [B]Goitom[/B] Scoort AIK - Mjallby@ 2,85 Betsson
1/10[B] Ekenberg[/B] Scoort AIK - [B]Mjallby[/B] @5,50 Unibet
Laatste wedstrijd speelt Borges niet, ik wacht de opstelling even af om te kijken of er nog value zit in de middenvelders.
1/10 [B]Haddad [/B]Scoort Atvidaberg - [B]Brommapojkarna[/B] @ 5,25 Unibet
2/10 [B]Goitom[/B] Scoort AIK - Mjallby@ 2,85 Betsson
1/10[B] Ekenberg[/B] Scoort AIK - [B]Mjallby[/B] @5,50 Unibet
Laatste wedstrijd speelt Borges niet, ik wacht de opstelling even af om te kijken of er nog value zit in de middenvelders.
Speel AIK winnaar first half
stake 5/10
Igboananike to score
stake 3/10
stake 5/10
Igboananike to score
stake 3/10
Drama 0 - 0..Heb in andere wedstrijd 1 goed...Heeft deze keer alleen maar geld gekost..Volgende ronde nieuwe kansen.
Voor mij reden voor even een wedstop heren. Er zijn momenteel belangrijkere zaken die aandacht vragen. Ik zal overigens wel gewoon wat tips in de tipscompetitie blijven spelen om die bij te houden. Ik zal het topic wel in de gaten houden en mochten er vragen zijn over de Allsvenskan laat het weten.
Succes!
Succes!
1/10 [B] Andersson[/B] Scoort Brage - [B]Degerfors[/B] @ 3,65 Betsson
Voor de einz of boooomm wat je wil ;-)
Voor de einz of boooomm wat je wil ;-)
1/10[B] Barkroth[/B] Scoort [B]Brommapojkarna[/B] - Kalmar @5,00 Betsson
1/10 [B]Diouf [/B]Scoort Brommapojkarna - [B]Kalmar[/B] @ 3,40 Unibet
1/10[B] McDonald[/B] Scoort Brommapojkarna - [B]Kalmar[/B] @3,40 Unibet
2/10 [B]Keene[/B] Scoort [B]Elfsborg[/B] - Atvidabergs @ 3,20 Betsson
1/10 [B]Hauger[/B] Scoort [B]Elfsborg [/B]- Atvidabergs @6,75 Unibet
1/10 [B]Prodell[/B] Scoort Elfsborg - [B]Atvidabergs[/B] @4,70 Betsson
3/10 [B]Haynes[/B] Scoort [B]Mjallby[/B] - Osters @3,60 Unibet