Zweedse Allsvenskan 2013
Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Graag gedaan wedden, is een kleine moeite.
Kick!!!!
Zo dit topic weer even nieuw leven inblazen, competitie is immers weer begonnen.
Ik pak me oude hobby weer uit de kast de befaamde goalscorers (GS).
Voor vandaag:
Elfsborg - Hacken
1,5/10 Nilsson @3,50 Elfsborg
1/10 El Kabir @3,70 Hacken
Beide Betsson
Zo dit topic weer even nieuw leven inblazen, competitie is immers weer begonnen.
Ik pak me oude hobby weer uit de kast de befaamde goalscorers (GS).
Voor vandaag:
Elfsborg - Hacken
1,5/10 Nilsson @3,50 Elfsborg
1/10 El Kabir @3,70 Hacken
Beide Betsson
Lasse Nilsson laatste minuut (y)
Thx knight, had ze meegespeeld
robs234:
Graag gedaan, El Kabir speelde niet tot mijn verrassing, dus die is void.
Ik had geen tijd om de echte opstelling te bekijken, moest het met de info doen die overdag beschikbaar was.
In ieder geval winst hier.
05-04-2014
Falkenbergs - Brommapojkarna
Was Noorwegen lastig voor vandaag, Zweden lijkt nog lastiger. Falkenbergs speelt voor het eerst in de Allsvenskan, zij willen er vandaag een feestje van maken. Bromma mist veel spelers vooral op het middenveld.
Voor Falkenbergs is het natuurlijk lastig in te schatten wie daar realistisch gezien kan scoren, ik ga hier puur voor de value.
1/10 Bjornsson @7,00 bij Unibet, lekker odd voor een speler die de goal weet te vinden. Zeker als je weet dat de bezoekers wat mensen op het middenveld missen. Kan ik niet laten liggen.
Verder verwacht ik dat de Falkenberg door hun enthousiasme mss wat minder scherp is. Rexhepi komt van het grote Malmo en mag zich nu bewijzen bij een wat minder grote club, ik neem aan dat hij elke basisplek aan zal grijpen om zijn gelijk te halen.
1/10 Rexhepi @4,25 bij Betsson
Falkenbergs - Brommapojkarna
Was Noorwegen lastig voor vandaag, Zweden lijkt nog lastiger. Falkenbergs speelt voor het eerst in de Allsvenskan, zij willen er vandaag een feestje van maken. Bromma mist veel spelers vooral op het middenveld.
Voor Falkenbergs is het natuurlijk lastig in te schatten wie daar realistisch gezien kan scoren, ik ga hier puur voor de value.
1/10 Bjornsson @7,00 bij Unibet, lekker odd voor een speler die de goal weet te vinden. Zeker als je weet dat de bezoekers wat mensen op het middenveld missen. Kan ik niet laten liggen.
Verder verwacht ik dat de Falkenberg door hun enthousiasme mss wat minder scherp is. Rexhepi komt van het grote Malmo en mag zich nu bewijzen bij een wat minder grote club, ik neem aan dat hij elke basisplek aan zal grijpen om zijn gelijk te halen.
1/10 Rexhepi @4,25 bij Betsson
Bjornsson helaas void, niet gespeeld. Rexhepi niet gescoord bleef slechts 1-0 voor Falkenbergs.
Eerste wedstrijd over een half uurtje: Djurgardens - Halmstads
Weinig bijzonderheden over deze pot, thuisploeg mist 2 spelers, Halmstads 1tje.
Thuisploeg zou de betere ploeg moeten zijn, blijf nog met lage staking zitten in verband met begin seizoen en vorm van enkele spelers. Value blijft natuurlijk het uitgangspunt. Onderstaande bets 1/10.
Ik heb 2 spelers van Djurgardens in de aanbieding:
Jawo @3,25 bij Betsson
Mayambela @6 bij Unibet
Edit:1 unit erbij Mayambela, staat in de spits odd nog 5,75 bij Unibet.
En for the record, ik heb zelf een foutje gemaakt heb per ongeluk 1,5/10 Faltsetas gepakt @6.75 bij Unibet.
Is wel valuebetje waard, maar was niet van plan hem te tippen.
Weinig bijzonderheden over deze pot, thuisploeg mist 2 spelers, Halmstads 1tje.
Thuisploeg zou de betere ploeg moeten zijn, blijf nog met lage staking zitten in verband met begin seizoen en vorm van enkele spelers. Value blijft natuurlijk het uitgangspunt. Onderstaande bets 1/10.
Ik heb 2 spelers van Djurgardens in de aanbieding:
Jawo @3,25 bij Betsson
Mayambela @6 bij Unibet
Edit:1 unit erbij Mayambela, staat in de spits odd nog 5,75 bij Unibet.
En for the record, ik heb zelf een foutje gemaakt heb per ongeluk 1,5/10 Faltsetas gepakt @6.75 bij Unibet.
Is wel valuebetje waard, maar was niet van plan hem te tippen.
Gefle - AIK Stockholm
In verband met tijd geen uitleg:
Unibet Borges Scoort @ 5,60
Unibet Goitom Scoort @4,00
Betsson Oremo Scoort @ 4,70
1/10 allen.
In verband met tijd geen uitleg:
Unibet Borges Scoort @ 5,60
Unibet Goitom Scoort @4,00
Betsson Oremo Scoort @ 4,70
1/10 allen.
Norrkoping - Helsingborg
Santos en Nyman, beide de spitsen van de ploegen, 1/10 @3,70 bij Betsson.
Gepost in de chat.
Santos en Nyman, beide de spitsen van de ploegen, 1/10 @3,70 bij Betsson.
Gepost in de chat.
Alleen Jawo en Nyman goed, slechte dag (n)