Zweedse Allsvenskan 2013
Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Heb van Knight alles mee gespeeld alleen iets hoger 1.5 tot 4/10....Zit in Alanya en internet af en toe drama dus geen rapido bet...
knight876:
[B]Malmo - Hacken[/B]
1/10 [B]Rantie[/B] Scoort @2,90
2/10 [B]El Kabir[/B] Scoort @4,20
[B]Helsingborgs - AIK[/B]
1/10 [B]Bedoya[/B] Scoort @ 3,50
1/10 [B]Igboananike[/B] Scoort @ 4,30
1/10 [B]Goitom[/B] Scoort @ 4,70
1/10 [B]Borges [/B] Scoort @ 6,00
(Bedoya en Borges bij Betsson, rest UB)
[B]Malmo - Hacken[/B]
1/10 [B]Rantie[/B] Scoort @2,90
2/10 [B]El Kabir[/B] Scoort @4,20
[B]Helsingborgs - AIK[/B]
1/10 [B]Bedoya[/B] Scoort @ 3,50
1/10 [B]Igboananike[/B] Scoort @ 4,30
1/10 [B]Goitom[/B] Scoort @ 4,70
1/10 [B]Borges [/B] Scoort @ 6,00
(Bedoya en Borges bij Betsson, rest UB)
Voor het gemak even copy paste.
wsonn:
Heb van Knight alles mee gespeeld alleen iets hoger 1.5 tot 4/10....Zit in Alanya en internet af en toe drama dus geen rapido bet...
Met mijn bets heb je twee winners El Kabir en Borges hebben gescoord, dus 7 units ingezet en 14,4 units uitgekeerd, mooie plus vanavond.
Rapido had de over en Altemark-Vanneryr goed en de rode kaart niet.
Ook Rapido een mooie plus vanavond!!!
19.20 uur:
Andersson (Degerfors) to score @ 3.40 (Betsson) 2/10
Degerfors-Assyriska. Hele write up geschreven valt die *** laptop uit. Nu even de hele korte versie. Degerfors thuis op normaal gras, Assyriska thuis op kunstgras. Voordeeltje voor Degerfors. Andersson ondanks de weinig gespeelde wedstrijden een prima gemiddelde qua doelpunten over de afgelopen seizoenen (12/13: gem. 1 per 110 min, 11/12: gem. 1 per 122 min, 10/11: gem. 1 per 110 min). GL!
Andersson (Degerfors) to score @ 3.40 (Betsson) 2/10
Degerfors-Assyriska. Hele write up geschreven valt die *** laptop uit. Nu even de hele korte versie. Degerfors thuis op normaal gras, Assyriska thuis op kunstgras. Voordeeltje voor Degerfors. Andersson ondanks de weinig gespeelde wedstrijden een prima gemiddelde qua doelpunten over de afgelopen seizoenen (12/13: gem. 1 per 110 min, 11/12: gem. 1 per 122 min, 10/11: gem. 1 per 110 min). GL!
16.00 uur:
Jonkopings-GAIS: over 3.5 yellow cards @ 1.79 (Betsson) 6/10
Jonkopings-GAIS: red card in match: YES @ 4.95 (Betsson) 2/10
Ondanks het gemis van twee spelers die veel kaarten pakken bij Jonkopings (Ronneklev en Kangaskolkka) is dit een wedstrijd waarin ik redelijk wat kaarten verwacht. Ter verduidelijking even wat statistieken.
Gele kaarten in thuiswedstrijden van Jonkopings:
* JON-VAR 4-3
* JON-ANG 3-1 + 1 rood
* JON-ORG 2-1 (scheids was Petersson, geeft naar Superettan standaard niet heel veel gele kaarten)
* JON-VAR 2-2
* JON-FAL 3-1 (waarvan 1 geel/rood)
* JON-BRA 1-4
-------------------------
In totaal dus in 5 van de 6 wedstrijden werd de line van over 3.5 yellow cards behaald. Daarnaast werd in 2 van de 6 thuiswedstrijden van Jonkopings een rode kaart gegeven.
Gele kaarten in uitwedstrijden van GAIS:
* VAR-GAI 3-2 (waarvan 1 geel/rood)
* ANG-GAI 2-2 + 1 rood
* ORG-GAI 4-3 (waarvan 1 geel/rood)
* VAR-GAI 2-2
* FAL-GAI 1-3
* BRA-GAI 1-0 + 1 rood
Ook hier werd de line van over 3.5 yellow cards in 5 van de 6 wedstrijden behaald. Tevens werd er in 4 van de 6 uitwedstrijden van GAIS een rode kaart gegeven.
Belangrijke reden voor deze bet is de aanstelling van scheidsrechter Ahlsen. Hij geeft gemiddeld 4.91 gele kaarten in 11 wedstrijden. In 2 van de 11 wedstrijden die hij floot gaf hij minder dan 4 gele kaarten. Daarnaast gaf hij 8 rode kaarten in 11 wedstrijden. In de wedstrijden die hij van GAIS en Jonkopings floot dit seizoen (3 stuks) gaf hij 4 of meer gele kaarten. In 2 van deze 3 wedstrijden gaf hij een rode kaart. GL!
Jonkopings-GAIS: over 3.5 yellow cards @ 1.79 (Betsson) 6/10
Jonkopings-GAIS: red card in match: YES @ 4.95 (Betsson) 2/10
Ondanks het gemis van twee spelers die veel kaarten pakken bij Jonkopings (Ronneklev en Kangaskolkka) is dit een wedstrijd waarin ik redelijk wat kaarten verwacht. Ter verduidelijking even wat statistieken.
Gele kaarten in thuiswedstrijden van Jonkopings:
* JON-VAR 4-3
* JON-ANG 3-1 + 1 rood
* JON-ORG 2-1 (scheids was Petersson, geeft naar Superettan standaard niet heel veel gele kaarten)
* JON-VAR 2-2
* JON-FAL 3-1 (waarvan 1 geel/rood)
* JON-BRA 1-4
In totaal dus in 5 van de 6 wedstrijden werd de line van over 3.5 yellow cards behaald. Daarnaast werd in 2 van de 6 thuiswedstrijden van Jonkopings een rode kaart gegeven.
Gele kaarten in uitwedstrijden van GAIS:
* VAR-GAI 3-2 (waarvan 1 geel/rood)
* ANG-GAI 2-2 + 1 rood
* ORG-GAI 4-3 (waarvan 1 geel/rood)
* VAR-GAI 2-2
* FAL-GAI 1-3
* BRA-GAI 1-0 + 1 rood
Ook hier werd de line van over 3.5 yellow cards in 5 van de 6 wedstrijden behaald. Tevens werd er in 4 van de 6 uitwedstrijden van GAIS een rode kaart gegeven.
Belangrijke reden voor deze bet is de aanstelling van scheidsrechter Ahlsen. Hij geeft gemiddeld 4.91 gele kaarten in 11 wedstrijden. In 2 van de 11 wedstrijden die hij floot gaf hij minder dan 4 gele kaarten. Daarnaast gaf hij 8 rode kaarten in 11 wedstrijden. In de wedstrijden die hij van GAIS en Jonkopings floot dit seizoen (3 stuks) gaf hij 4 of meer gele kaarten. In 2 van deze 3 wedstrijden gaf hij een rode kaart. GL!
16.00 uur:
Ostersund-Hammarby: over 2.5 goals @ 2.10 (Marathonbet) 4/10
Ostersund-Hammarby: over 2.5 goals @ 2.10 (Marathonbet) 4/10
Vroegste wedstrijden morgen:
1/10 [B]Bangura[/B] Scoort [B]Elfsborg[/B] - Syrianska @2,40 Betsson
1/10 [B]Felic[/B] Scoort Elfsborg -[B] Syrianska[/B] @7,00 Unibet
1/10 [B]Bangura[/B] Scoort [B]Elfsborg[/B] - Syrianska @2,40 Betsson
1/10 [B]Felic[/B] Scoort Elfsborg -[B] Syrianska[/B] @7,00 Unibet
Jammer Rapido van die gele kaarten. Er viel er 1 te weinig. Zelf speel ik ook vaak dit soort bets, vaak hangt het van 1 kaart te veel of te weinig af. In het begin speelde ik ook vaak de 'over 3.5' variant, maar ik vind dat er vaak meer value in de 'under3.5' zit. Vaak vergelijk ik alle stats en kom je tot de conclusie dat het echt 50/50 is qua over of under, tewijl de odds voor under 3.5 meestal veel gunstiger zijn. Waarschijnlijk omdat meer mensen op de under 3.5 spelen.
[B]Djurgardens - Osters[/B]
1/10 [B]Fejzullahu[/B] Scoort @3,20 Betsson
1/10 [B]Jawo[/B] Scoort @3,25 Unibet
Beide Djurgardens
1/10 [B]Fejzullahu[/B] Scoort @3,20 Betsson
1/10 [B]Jawo[/B] Scoort @3,25 Unibet
Beide Djurgardens
Djurgardens - Öster: yellow cards over 2.5 @ 1.93 (Betsson)
Bij Betsson wordt deze bet over en under 2.5 aangeboden, terwijl de grens normaal gesproken op 3.5 ligt. Misschien verwacht men weinig kaarten.
De gastheren spelen vrij clean en pakken zelf weining boekingen: 19 gele kaarten in 13 wedstrijden. Östers kreeg tot nog toe in 13 wedstrijden 29 gele kaarten. Nadeel is wel dat Pavey (4 x geel) er niet bij is vandaag.
Arbiter is de heer Hansson. In zijn laatste 8 wedstrijden gaf hij 4 maal 3 of meer gele kaarten. Aangezien beide ploegen er met een respectievelijk 12e en 13e plaats niet echt sterk voorstaan verwacht ik wel een wat hardere wedstrijd met tenminste 3 gele kaarten.
Bij Betsson wordt deze bet over en under 2.5 aangeboden, terwijl de grens normaal gesproken op 3.5 ligt. Misschien verwacht men weinig kaarten.
De gastheren spelen vrij clean en pakken zelf weining boekingen: 19 gele kaarten in 13 wedstrijden. Östers kreeg tot nog toe in 13 wedstrijden 29 gele kaarten. Nadeel is wel dat Pavey (4 x geel) er niet bij is vandaag.
Arbiter is de heer Hansson. In zijn laatste 8 wedstrijden gaf hij 4 maal 3 of meer gele kaarten. Aangezien beide ploegen er met een respectievelijk 12e en 13e plaats niet echt sterk voorstaan verwacht ik wel een wat hardere wedstrijd met tenminste 3 gele kaarten.
futre:
Jammer Rapido van die gele kaarten. Er viel er 1 te weinig. Zelf speel ik ook vaak dit soort bets, vaak hangt het van 1 kaart te veel of te weinig af. In het begin speelde ik ook vaak de 'over 3.5' variant, maar ik vind dat er vaak meer value in de 'under3.5' zit. Vaak vergelijk ik alle stats en kom je tot de conclusie dat het echt 50/50 is qua over of under, tewijl de odds voor under 3.5 meestal veel gunstiger zijn. Waarschijnlijk omdat meer mensen op de under 3.5 spelen.
Was inderdaad jammer futre. De statistieken (teams/scheids) waren gisteren fors in het voordeel van de over 3.5 vandaar dat ik deze speelde. Vandaag zie ik weinig speelbaars in de Allsvenskan. Odd voor Elfsborg (met handicap) is behoorlijk gedaald en daar is de value wel vanaf. Syrianska mist een paar belangrijke spelers. Djurgardens-Oster durf ik geen voorspelling over te doen. Djurgardens is onder leiding van de nieuwe coach een behoorlijk degelijk team geworden. Oster kan behoorlijk goed voetballen maar denk dat de odds wel goed staan voor deze wedstrijd. Zelf heb ik wat kleingeld staan op Soderberg (Elfsborg) to score maar daar is de value inmiddels ook vanaf. Zal de definitieve opstellingen nog even in de gaten houden en wellicht inplay het een en ander spelen. GL met de bets!