Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
Misschien ook een leuke (fun)betje : Brazilie meer buitenspel dan Kroatie @ 2.15 BWIN (Bij Unibet maar 1.80)

Ik speel hem zelf voor een paar tientjes.

Gamble 2 win

Wat een geluk zeg, 1x buitenspel in de hele wedstrijd en die was voor Brazilie hehe.(y)

Ik weet niet of ik nog een keer zo'n bet speel. Misschien is het in ieder geval beter om zo'n bet te pakken als twee topploegen tegen elkaar spelen. Kroatie stond tegen de 16m aan dus echt veel ruimte om buitenspel te lopen was er niet.
0 Vind ik leuk's
-
En die ene keer was niet eens buitenspel haha.

Overwinning iig binnen, nu morgennacht Chili en zaterdagavond Uruguay.
0 Vind ik leuk's
tom800:
100 op Brazilië meer dan 1,5 keer buitenspel @ 1.45

Nou de eerste 100 ben je al kwijt, weet niet wat je gemiddelde stack is maar lijkt mij vrij fors
0 Vind ik leuk's
saviola9:
En die ene keer was niet eens buitenspel haha.

Hehehe ja humor
0 Vind ik leuk's
-
bakkertje999:
tom800:
100 op Brazilië meer dan 1,5 keer buitenspel @ 1.45

Nou de eerste 100 ben je al kwijt, weet niet wat je gemiddelde stack is maar lijkt mij vrij fors

12,5 verlies

Had ook 25 op Brazilië krijgt strafschop @4.50, wel wat geluk met die scheidsrechter natuurlijk.

Vond die noteringen voor een penalty maar raar: 4.50 op Brazilië krijgt strafschop, 4.75 op Brazilië scoort strafschop.
0 Vind ik leuk's
Alba to get a card @4,25. scheids vanavond is Rizolli, geeft makkelijk kaarten. Alba pakt zelf ook makkelijk kaarten, dit seizoen 6 in 1195 minuten, bijna 1 op 2. Verwacht dat ie vanavond handen en voeten nodig heeft om Robben af te stoppen, odd van 4,25 is echt veel te hoog mi.

0 Vind ik leuk's
lauwiee:
Alba to get a card @4,25. scheids vanavond is Rizolli, geeft makkelijk kaarten. Alba pakt zelf ook makkelijk kaarten, dit seizoen 6 in 1195 minuten, bijna 1 op 2. Verwacht dat ie vanavond handen en voeten nodig heeft om Robben af te stoppen, odd van 4,25 is echt veel te hoog mi.

waar kan je die bet vinden , welke bookmaker en welke rubriek ?
thanks
0 Vind ik leuk's
spartacus:
lauwiee:

waar kan je die bet vinden , welke bookmaker en welke rubriek ?
thanks

Unibet! Bwin ook even gekeken maar die biedt zulke weddenschappen helemaal niet aan volgens mij.

Ik vind hem ook wel leuk, speel hem mee voor een joetje.
0 Vind ik leuk's
-
Tippie van mijn kant:

Japan best Asian team @2,00 bij Unibet!

De andere deelnemers aan die bet zijn Zuid-Korea, Iran en Australie
0 Vind ik leuk's
goedendag zou iemand mij mischien kunnen helpen, ben nieuw bij unibet en heb een combi bet gemaakt.
van 10 wedstrijden eerste 2 heb ik gewonnen de derde dus niet nu staat er lost ben ik helemaal uitgespeeld of is er een limiet van wedstrijden die je goed moet hebben zoals 8 van de 10 wedstrijden.

alvorens bedankt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.