Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
jeffreythespartaan:

Quote van Brazil is 1,3 ofzo? Wel een zekerheidje.

Ik kom 1.33 tegen alleen daar zit geen value op tegen een land als Kroatië. Brazilië is dan wel de favoriet alleen makkelijk zal het niet gaan want er staan aan de kant van Kroatië ook niet de minste spelers op het veld. De verdediging van Kroatië is de zwakke schakel echter het middenveld en aanval zijn van wereldklasse. De minimum odd voor een weddenschap moet toch wel op 1.45 minimaal liggen anders is het bij voorbaat al de moeite niet. Het is verder nog even afwachten hoe Brazilië met de druk omgaat.

Eens, ga het risico niet nemen met deze waarde.. Je pakt er niks op.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
De aanval van Kroatië is echt niet van wereldklasse, zeker niet zonder Mandzukic. Verder ben ik het er wel mee eens dat er geen value op Brazilie winst ligt.
0 Vind ik leuk's
Speel nog een megacombi van 18 wedstrijden, natuurlijk gedoemd te mislukken maar wie weet.

Combi @ 724,42

Brazilie wint van Kroatie @1,32
Uruguay wint van Costa Rica @1,45
Italie - Engeland 1x @1,36
Japan - Ivoorkust 1x @1,44
Frankrijk wint van Honduras @1,34
Argentinie wint van Bosnie @1,43
Belgie wint van Algerije @1,47
Brazilie wint van Mexico @1,30
Rusland wint van Zuid-Korea @2,25
Nederland wint van Australie @1,34
Spanje wint van Chili @1,73
Italie wint van Costa Rica @1,33
Frankrijk wint van Zwitserland @2,01
Argentinie wint van Iran @1,15
Duitsland wint van Ghana @1,40
Brazilie wint van Kameroen @1,20
Argentinie wint van Nigeria @1,37
Duitsland wint van VS @1,43
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
De aanval van Kroatië is echt niet van wereldklasse, zeker niet zonder Mandzukic.

Het was mij ontgaan dat Mandzukic niet meedoet tegen Brazilië en was inderdaad te hoog ingeschat van mij dat de aanval van wereldklasse is. Verder las ik nu ook dat Pranjic waarschijnlijk niet meedoet en dat is de enige linkerverdediger van de Kroaten.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wel een top middenveld met Modric,Kovacic en Rakitic. Ook een prima verdediging. Ik denk dat Brazilie het nog lastig genoeg gaat krijgen. Misschien zit er wel een gelijkspelletje in hoor.
0 Vind ik leuk's
Iran - Nigeria 2 - @2.25
Germany - Portugal 1 - @2.25
Colombia - Greece 1 - @1.90
Russia - South Korea 1 - @2.30

Totale odd : 22,12
0 Vind ik leuk's
Ik denk ook dat Brazilie er niet overheen gaat denderen qua doelpunten in deze eerste wedstrijd. Ik denk zelfs maar aan een 1-0.
Ik denk dan ook aan een betje Brazilie winnen en onder 3,5 @ 1.83.
0 Vind ik leuk's
-
Misschien ook een leuke (fun)betje : Brazilie meer buitenspel dan Kroatie @ 2.15 BWIN (Bij Unibet maar 1.80)

Brazilie zal naar verwachting het meest in de aanval zijn en loopt daarmee logischerwijs dan ook meer kans om buitenspel te lopen.

Van de laatste 3 oefenwedstrijden liep Brazilie meer buitenspel tegen Z-Afrika en Servie (nipt). Panama gelijk (2-2).
Kroatië daarentegen had veel minder buitenspel dan Australie (1-6) en minder tegen Zwitserland 3-1. Wel meer tegen Mali... maar goed wat zegt dat tegen zo'n bananenrepubliek.

Ik speel hem zelf voor een paar tientjes.

Gamble 2 win
0 Vind ik leuk's
-
Ik pak zelf nog de Multi-score bet 1-0, 2-0 en 3-0 tegen evens aan :).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.