Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hoi
als de speler niet speelt, wordt de weddenschap normaal geannuleerd en krijg je je inzet terug :)
als de speler niet speelt, wordt de weddenschap normaal geannuleerd en krijg je je inzet terug :)
Dit lijkt een WK met weinig corners te worden,toch alleszins in de voorrondes:
corners match van Brazilie:10/Mecico 7/Nederland:5/Chili slechts 4 zelfs !!!!
Colombia 8
Colombia 8
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Fun betje : http://puu.sh/9tin3/d063eaf462.png">
Zou leuk zijn als ik hem zou pakken.
Zou leuk zijn als ik hem zou pakken.
battes:
Dit is bet een goede! Colombia - Griekenland laat ik liggen maar de rest speel ik met je mee!
tactically:
Iran - Nigeria 2 - @2.25
Germany - Portugal 1 - @2.25
Colombia - Greece 1 - @1.90
Russia - South Korea 1 - @2.30
Totale odd : 22,12
Iran - Nigeria 2 - @2.25
Germany - Portugal 1 - @2.25
Colombia - Greece 1 - @1.90
Russia - South Korea 1 - @2.30
Totale odd : 22,12
Dit is bet een goede! Colombia - Griekenland laat ik liggen maar de rest speel ik met je mee!
Hopelijk brengt het ons een beetje winst! :)
ik ben vrij nieuw in het maken van betjes ,
dus wat betekent als er bij type 3-way of double chance staat ? :-$
babygun:
3 way = Team 1 winst
OF gelijk
OF Team 2 winst
2 way = of team 1 winst
of team 2 winst
als het eindigt met een gelijkspel dan krijg je je ingezette geld terug.
en double chance : 1X: Weddenschap is correct als team 1 (thuisteam) wint of de wedstrijd in een gelijkspel eindigt.
12: Weddenschap is correct als team 1 (thuisteam) of team 2 (uitteam) de wedstrijd wint.
X2: Weddenschap is correct als de wedstrijd in een gelijkspel eindigt of team 2 (uitteam) wint.
12: Weddenschap is correct als team 1 (thuisteam) of team 2 (uitteam) de wedstrijd wint.
X2: Weddenschap is correct als de wedstrijd in een gelijkspel eindigt of team 2 (uitteam) wint.
Zes van de tien laatste openingswedstrijden van Engeland op een EK of WK eindigden in een gelijkspel. Na het verlies van Uruguay zullen beiden tevreden zijn met een punt.
boempatat:
Colombia 8
Colombia 8
record gebroken bij match van Uruguay: 11
Ze gaan erop vooruit:
bij Italie:11
bij Ivoorkust : 13
Zwitserland: 13
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Opmerkelijk dat alles tot nu toe bijna over 2,5 goals is. Zijn erg lekkere quotes allemaal!