Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
scf1984:
goedendag zou iemand mij mischien kunnen helpen, ben nieuw bij unibet en heb een combi bet gemaakt.
van 10 wedstrijden eerste 2 heb ik gewonnen de derde dus niet nu staat er lost ben ik helemaal uitgespeeld of is er een limiet van wedstrijden die je goed moet hebben zoals 8 van de 10 wedstrijden.

alvorens bedankt

Net als club ben je uitgeschakeld voor alles.
0 Vind ik leuk's
nederland over 10.5 goals in het toernooi op 1.72?
0 Vind ik leuk's
Misschien wel leuk om het volgende uit te proberen:
Je neemt bijvoorbeeld 3 of 4 spelers waarvan jij denkt dat hij de paal of lat raakt, en je zet deze 3 (of 4) spelers in een systeembet. Speel low stake op single, dubbel en treble (eventueel fourfold). Zoals je in onderstaande afbeelding ziet kun je met een lage inzet al flinke winsten behalen. De quoteringen zijn daarnaast vaak dermate hoog dat je met één goede weddenschap je inzet al hebt terugverdiend.

http://i57.tinypic.com/906891.png">

Deze weddenschap dient puur als voorbeeld.

Als je vandaag bijvoorbeeld op Eto'o (18.00) en van Persie(17.00) had gespeeld, had je een winst gehad van 35 (single) + 306 (double) = 341 euro, en dat met een paar euro inzet...
Ik hoor graag van jullie hoe jullie hier over denken!
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor combi:
- Colombia to win
- Engeland - Italie under 2.5 goals
0 Vind ik leuk's
gruelens:
wedden:
bapinho:

Stel dat hij een doelpunt maakt die binnenkant paal erin gaat telt dat ook?

Lijkt mij toch van wel want de paal is dan immers geraakt. Als dit niet zo is vind ik dat de bookies deze soort weddenschap niet aan moeten bieden.

Ik heb letterlijk bij Napoleon games de bet

"Een schot raakt de paal of de lat : JA " @1.95 en deze is nog altijd lopende. Ik hoop dat ze hem wel goedkeuren

Als het om een persoon gaat telt op Unibet paal/lat niet. Staat ook in de betomschrijving.
0 Vind ik leuk's
Colombia - Griekenland over 4.5 kaarten lijkt mij wel interessant (rond evens) of eventueel in play een kaart lager.
Beide landen die vaak toch wel tegen het randje aanspelen.
0 Vind ik leuk's
scf1984:
goedendag zou iemand mij mischien kunnen helpen, ben nieuw bij unibet en heb een combi bet gemaakt.
van 10 wedstrijden eerste 2 heb ik gewonnen de derde dus niet nu staat er lost ben ik helemaal uitgespeeld of is er een limiet van wedstrijden die je goed moet hebben zoals 8 van de 10 wedstrijden.

alvorens bedankt

Beste,

Als je in combi speelt dan moet je alles juist hebben, je speelt beter systeemweddenschap, bijv 5 matchen ingeven en dan inzetten bij 3voudig, dwz dat je op alle mogelijke triples inzet, enz....
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7I6DNJK8-D.jpg">

Paar fun betjes gezet voor het wk, waaronder deze die tot nu toe erg goed gaat
0 Vind ik leuk's
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6JB3PHFZ-D.jpg">
0 Vind ik leuk's
weten jullie dat? als je inzet op dat iemand geen kaart krijgt en hij speelt niet, wat dan? in dit geval italie met de sciglio..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.