UEFA Champions League 2011/2012
Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
aduard:
Ik zal hier wel wat posten als ik iets heb.
Ik zal hier wel wat posten als ik iets heb.
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn!
@ Aduard,
Begrijp ik goed dat Soccerbuck.com vandaag óf Arsenal -1.25 óf Piraeus +1.25 tipt? Er staat bij handicap: "0 : 1 1/4" ...
Oh, wacht. Ik snap het al. Inderdaad Arsenal -1.25 of Piraeus +1.25. Eigenlijk heel logisch.
Ik denk dan dat ie Piraeus +1.25 tipt, die is namelijke gedropt als een mother humper. Van boven de 2 naar rond de 1.60.
Begrijp ik goed dat Soccerbuck.com vandaag óf Arsenal -1.25 óf Piraeus +1.25 tipt? Er staat bij handicap: "0 : 1 1/4" ...
Oh, wacht. Ik snap het al. Inderdaad Arsenal -1.25 of Piraeus +1.25. Eigenlijk heel logisch.
Ik denk dan dat ie Piraeus +1.25 tipt, die is namelijke gedropt als een mother humper. Van boven de 2 naar rond de 1.60.
Never bet the Devil your head ...
maar:
@ Aduard,
@ Aduard,
en wat is die +1.25 bij bwin dan?
volgens mij heb ik nog veel te leren :-$
Voor vanavond dit uitprobeersel ...
Nog nooit op Asian Handicap gewed, dit is de eerste keer...
Na lang nadenken vond ik hem zo wel mooi :)
http://i55.tinypic.com/2h309c0.jpg">
Nog nooit op Asian Handicap gewed, dit is de eerste keer...
Na lang nadenken vond ik hem zo wel mooi :)
http://i55.tinypic.com/2h309c0.jpg">
'Een gokverslaafde die winst maakt'
puck94:
en wat is die +1.25 bij bwin dan?
Bwin verkoopt geen asian handicaps.en wat is die +1.25 bij bwin dan?
Never bet the Devil your head ...
Real Madrid - Olympique Lyon
Dit seizoen is Real Madrid thuis nog ongeslagen. De wedstrijden tegen Getafe, Rayo Vallecano en Real Betis werden op de handicap gewonnen. Opmerkelijk is dat keeper Casillas in elk van deze wedstrijden een tegengoal moest slikken. Kijken we verder terug, blijkt zelfs dat in de laatste 8 thuiswedstrijden slechts één keer de nul werd gehouden. Dit was tegen Ajax, wat overigens met een beetje geluk 'gewoon' had gescoord, kansen alom.
Lyon daarentegen blijkt al jaren een angstgegner voor Real. Real won vorig jaar voor het eerst van Lyon, welliswaar op de nul. In voorgaande edities wist Lyon altijd te scoren.
Verwachte opstellingen (UEFA.com):
Real Madrid
Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Khedira, Xabi Alonso
Ronaldo, Ozil, Kaka
Higuain
Olympique Lyon
Lloris
Reveillere, Cris, Lovren, Cissokho
Kallstrom, Gonalons,
Briand, Gourcuff, Bastos
Gomis
Het klasseverschil is groot. Real gaat hier gewoon winnen. Het blijkt echter geen onmogelijke opgave om te scoren in het Bernabeu. Een odd van 2.04 is het mij waard.
Pick (4/10): Both teams to score @2.04 Betfair
Dit seizoen is Real Madrid thuis nog ongeslagen. De wedstrijden tegen Getafe, Rayo Vallecano en Real Betis werden op de handicap gewonnen. Opmerkelijk is dat keeper Casillas in elk van deze wedstrijden een tegengoal moest slikken. Kijken we verder terug, blijkt zelfs dat in de laatste 8 thuiswedstrijden slechts één keer de nul werd gehouden. Dit was tegen Ajax, wat overigens met een beetje geluk 'gewoon' had gescoord, kansen alom.
Lyon daarentegen blijkt al jaren een angstgegner voor Real. Real won vorig jaar voor het eerst van Lyon, welliswaar op de nul. In voorgaande edities wist Lyon altijd te scoren.
Verwachte opstellingen (UEFA.com):
Real Madrid
Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Khedira, Xabi Alonso
Ronaldo, Ozil, Kaka
Higuain
Olympique Lyon
Lloris
Reveillere, Cris, Lovren, Cissokho
Kallstrom, Gonalons,
Briand, Gourcuff, Bastos
Gomis
Het klasseverschil is groot. Real gaat hier gewoon winnen. Het blijkt echter geen onmogelijke opgave om te scoren in het Bernabeu. Een odd van 2.04 is het mij waard.
Aziatisch gehandicapt
Cska Moskou - Trabzonspor 1 @ 1.51
Man city - Villarreal HT/FT 1 @ 1.72
Galati - Man Utd HT/FT 2 @ 1.41
Real Madrid - Olymp. Lyon HT/FT 1 @ 1.51
Inleg: 10
Totaalquotering: 5.53
-------------------------------------------
Lille - Inter 2 @ 2.96
Quotering 2.96
@ Toto
Man city - Villarreal HT/FT 1 @ 1.72
Galati - Man Utd HT/FT 2 @ 1.41
Real Madrid - Olymp. Lyon HT/FT 1 @ 1.51
Totaalquotering: 5.53
-------------------------------------------
Lille - Inter 2 @ 2.96
Quotering 2.96
@ Toto
wereldje:
Een mooie voorbeschouwing wereldje met een duidelijke keuze voor de weddenschap. Ik speel deze met je mee! Thanx! Op naar een mooi Champions League avondje.
Hakuna Matatttta.
Lille - Inter
Pick: Inter +0.25
Odds: 2.27
Bookmaker: Dafabet
Tip van Best Asian Picks
Pick: Inter +0.25
Odds: 2.27
Bookmaker: Dafabet
Tip van Best Asian Picks