Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

UEFA Champions League 2011/2012

Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyouri-wagenvoord in 25-08-2011 17:18 Voetbal
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pick voor komende woensdag in de Champions League:
Ajax - Dinamo Zagreb: Ajax -1 Asian Handicap, 6/10 @1.92 (SBObet)
Ajax kan een belangrijke stap zetten in de strijd om de tweede plaats. Dinamo Zagreb is na drie wedstrijden nog altijd puntloos en zal haar verdedigende stellingen wel moeten verlaten als het haar Europese campagne een vervolg wil geven.
Ajax lijkt na de 1-1 tegen Feyenoord haar draai weer enigszins gevonden te hebben: uit tegen Roda JC werd twee keer gewonnen (2-4 in de beker en 0-4 in de competitie). Van der Wiel en Sulejmani hadden last van wat kleine pijntjes, maar de verwachting is dat zij woensdag gewoon aan de aftrap zullen staan. Over Boilesen en Sigthorsson kan De Boer echter voorlopig nog niet beschikken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel af weet van Dinamo Zagreb. De ploeg gaat soeverein aan de leiding in de nationale competitie, en gisteren wist de ploeg met 0-2 te winnen van Istra 1961. Niemand kreeg rust, en ik verwacht dan ook dezelfde spelers aan de aftrap in Amsterdam:
Dinamo Zagreb:
Kelava; Cufre, Vida, Šimunic, Ibanez; Leko, Badelj, Kovacic (72. Pokrivac), Sammir (80. Ademi); Beqiraj, Krstanovic (87. Šitum)
Ajax speelde in de uitwedstrijd tegen Roda JC in een 3-4-3-systeem, maar met de terugkeer van Van der Wiel switcht De Boer waarschijnlijk weer terug naar het gebruikelijke 4-3-3.
Al met al geef ik de Kroaten weinig kans tegen Ajax. De Amsterdammers hebben weer wat vertrouwen kunnen tanken in het tweeluik tegen de Limburgers. De uitwedstrijd tegen Dinamo eindigde in een 0-2 overwinning. Ajax weet wat haar te doen staat, en ik verwacht dat de ploeg als winnaar van het veld zal stappen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Pick voor komende woensdag in de Champions League:
Ajax - Dinamo Zagreb: Ajax -1 Asian Handicap, 6/10 @1.92 (SBObet)
Ajax kan een belangrijke stap zetten in de strijd om de tweede plaats. Dinamo Zagreb is na drie wedstrijden nog altijd puntloos en zal haar verdedigende stellingen wel moeten verlaten als het haar Europese campagne een vervolg wil geven.
Ajax lijkt na de 1-1 tegen Feyenoord haar draai weer enigszins gevonden te hebben: uit tegen Roda JC werd twee keer gewonnen (2-4 in de beker en 0-4 in de competitie). Van der Wiel en Sulejmani hadden last van wat kleine pijntjes, maar de verwachting is dat zij woensdag gewoon aan de aftrap zullen staan. Over Boilesen en Sigthorsson kan De Boer echter voorlopig nog niet beschikken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel af weet van Dinamo Zagreb. De ploeg gaat soeverein aan de leiding in de nationale competitie, en gisteren wist de ploeg met 0-2 te winnen van Istra 1961. Niemand kreeg rust, en ik verwacht dan ook dezelfde spelers aan de aftrap in Amsterdam:
Dinamo Zagreb:
Kelava; Cufre, Vida, Šimunic, Ibanez; Leko, Badelj, Kovacic (72. Pokrivac), Sammir (80. Ademi); Beqiraj, Krstanovic (87. Šitum)
Ajax speelde in de uitwedstrijd tegen Roda JC in een 3-4-3-systeem, maar met de terugkeer van Van der Wiel switcht De Boer waarschijnlijk weer terug naar het gebruikelijke 4-3-3.
Al met al geef ik de Kroaten weinig kans tegen Ajax. De Amsterdammers hebben weer wat vertrouwen kunnen tanken in het tweeluik tegen de Limburgers. De uitwedstrijd tegen Dinamo eindigde in een 0-2 overwinning. Ajax weet wat haar te doen staat, en ik verwacht dat de ploeg als winnaar van het veld zal stappen.

Ben het wel met deze tip eens, verder denk ik ook aan winst van Arsenal en Borussia Dortmund. Of van persie to score??
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
Combi voor vanavond in de Champions League die ik afsluit bij Betclic. Deze combi is daar bijna 56 cent hoger per ingezette euro! Kortom: zeker de moeite waard.
Inzet: 3/10
Bwin @ 3,62
Valencia-Leverkussen 1 odd 1.6
Arsenal-Marseille 1 odd 1.65
Dortmund- Olympiakos 1 odd 1.37
Betclic @ 4,18
Valencia-Leverkussen 1 odd 1.65
Arsenal-Marseille 1 odd 1.75
Dortmund- Olympiakos 1 odd 1.45
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Succes mensen met europees. Ik speel:
Combi: Lazio -1 en Arsenal (qoute 3.66)
Combi: Porto, Zenith, Inter en CSKA DNB (qoute 11.09)
Combi lage qoutes: Inter DNB, Legia DNB, Lazio, en Arsenal+Dortmund+Valencia allen eerste helft meeste corners (qoute 7.40)
Funbetje: Atletico HT/FT X/2, Legia HT/FT 1/1 en Porto HT/FT X/2 (qoute 163.88)
0 Vind ik leuk's
-
Weer een poging wagen, beide 20 euro op een qoute van 2+
Combi: Ajax en United/Basel over 2.5
Combi: Inter DNB en Benfica
0 Vind ik leuk's
-
Met de uitslagen van vanavond kon je bijna niet verliezen :)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Wat denken jullie van de Champions League deze speelronde?
Ik denk dat ik 40 euro in ga zetten op Arsenal win in combinatie met Inter win...
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
Zou je Arsenal wel doen? Dortmund won dit weekend nog van Bayern München, dat ik momenteel toch wel enkele divisies sterker acht dan Arsenal.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik denk eraan om deze zevenvoudige combi te spellen. Zeven uit 10 dus.
Bij 10/10: 2568,00 Euro
Bij 9/10: Nog iets van 900,- Euro
Bij 8/10: Nog iets van 140,- Euro
Bij 7/10: Verlies.
Op zich lijkt hij me wel te doen, wat denken jullie?
http://i41.tinypic.com/2cxatfk.jpg">
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
mooie bet wil deze wel meespelen alleen dan met 20 euro ofzo
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.