Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

UEFA Champions League 2011/2012

Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyouri-wagenvoord in 25-08-2011 17:18 Voetbal
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maxfejzullahu:
mooie bet wil deze wel meespelen alleen dan met 20 euro ofzo

Ik speel morgen een combi van:
Real - Madrid - Dynamio Zagreb [1, handicap 0-1) @ 1,25
SSC Napoli - Manchester City [X2] @ 1.25
Manchester United - Benfica [1] @ 1.48
En nog 3 wedstrijden met een verhoogde kans op een gelijkspel:
Arsenal - Borussia Dortmund [X] @ 3.50
Olympique Lyon - Ajax [X] @ 3.60
FC Otelul Galati - FC Basel [X] @ 3.70
Kom maar door met feedback :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
VW-Crew, zou je niet beter Zagreb scoort niet spelen?
Denk niet dat ze gaan scoren en die odd is hoger, ze hebben heel de CL nog niet gescoord.
0 Vind ik leuk's
Manchester united en real 0-1 handicap heb ik zelf ook in mijn supercombo voor me freebet,
en man city moet nog aan de bak tegen napoli om zich te plaatsen dus dit zie ik ook gebeuren.
Die combo moet lukken vw-crew (y) !
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
stefan_t23:
Denk niet dat ze gaan scoren en die odd is hoger, ze hebben heel de CL nog niet gescoord.

Goede tip! Ik heb de combi reeds afgesloten maar voor anderen is het goed om op te letten!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Funbetje @ Unibet:
Napoli - Man City X2 @ 1,28
Real Madrid - Dinamo Zagreb Thuisploeg wint zonder tegengoal te incasseren @ 1,48
Bayern Munchen - Villareal Beide teams scoren = nee @ 1,44
Trabzonspor - Inter X2 @ 1,46
Otelul Galati - Basel X2 @ 1,22
Man Utd - Benfica 1X @ 1,16
Lyon - Ajax 1X @ 1,20
CSKA Moskou - Lille 1X @ 1,38
Speel dit in combi @ totale quotering 9,33
Inzet 10 eu
Wish me luck
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
stefan_t23:

Goede tip! Ik heb de combi reeds afgesloten maar voor anderen is het goed om op te letten!

Aan de andere kant is 'De Koninklijke' al geplaatst, dus waarom zou Zagreb niet kunnen scoren in het Bernabéu-stadion? Ik heb me niet verdiept in deze wedstrijd, maar het zou me niets verbazen als Mourinho enkele spelers rust gunt. Komende zaterdag staat immers de derby tegen Atlético Madrid op het programma. Wellicht is het verstandig om even de opstellingen af te wachten.
Zelf speel ik Lodeiro to score, 1/10 @9.80 (Betfair) in de wedstrijd tussen Olympique Lyon en Ajax.
Sigthorsson, Bulykin en De Jong zijn geblesseerd, dus hoogstwaarschijnlijk zal Lodeiro in de punt van de aanval beginnen. In de thuiswedstrijd verving hij de geblesseerde Bulykin heel verdienstelijk. Behalve eerdergenoemden kan De Boer ook geen beroep doen op Boilesen (v, 4 wedstrijden/0 goals) en Boerrigter (a, 13/4).
Lyon kan vanavond vanwege blessures niet rekenen op Lovre (v, 10 wedstrijden/0 goals) en Mensah (v, 1/0). Lopez (a, 5/2), Bastos (m, 12/4) en Grenier (m, 5/0) zijn net op tijd van hun blessures en zullen waarschijnlijk wel hun opwachting maken.
Olympique Lyon is natuurlijk de grote favoriet, maar ik vind deze odd voor een doelpunt van een diepe spits van Ajax echt te hoog. Mijns inziens zou de odd rond 5.00 moeten staan.
De odd is ondertussen wel overigens wel wat gezakt. Belgen kunnen deze pick ook spelen bij Bet365 tegen een odd van 9.50.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Dit is hem geworden, op hoop van zegen.
http://i39.tinypic.com/1z52b1w.jpg">
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
:(:(:(
Niet echt leuk als je weddenschap al fout is om 19:45...
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
Het blijft Champions League he, helaas geen ene bet goed
Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Omdat in de Champions League toch wel wat onverwachte dingen gebeuren, speel ik vandaag alleen een funbet:
Zenit - Apoel Nicosia = X
AC Milan - Barcelona = X
Arsenal - Borussia Dortmund = 1
Leverkusen - Chelsea = X
Marseille - Olympiakos = 1
Shakhtar - FC Porto = X
Totale quotering: 655,25
Laat het vanavond maar eens mijn avond worden :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.