UEFA Champions League 2011/2012
Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Roberto De Agostini van soccer-tips.org tipt Lyon -1.5.
aduard:
Op het net heerste er nogal wat verdeeldheid over deze wedstrijd. De kracht van Zagreb werd door sommigen onderschat. Maar een juiste, dus prima pick!
Aziatisch gehandicapt
Een pick voor woensdag in de wedstrijd AC Milan - Viktoria Plzen (Champions League):
Under 2.75 goals AH, 6/10 @1.91 (Victor Chandler, 12Bet)
Het aanvallende geweld moet natuurlijk van de Milanezen komen; de Tsjechen zouden meteen tekenen voor een gelijkspel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Tsjechische competitie niet op de voet volg, maar ik verwacht een zeer behoudende speelwijze.
AC Milan is haar recente blessuregolf nog niet te boven. Met name voorin is het magertjes: afgelopen weekend, thuis tegen Cesena (1-0), was Cassano de enige spits.
Mexes, Flamini, Gattuso, Robinho, Boateng, Bonera en Pato zijn sowieso 'out.'
Ibrahimovic, Antonini en Ambrosini doen hun best om op tijd fit te zijn. Het valt te betwijfelen of manager Allegri bereid is risico's te nemen met sterspeler 'Ibra.' Komende zondag wacht de belangrijke wedstrijd tegen Juventus in Turijn en volgens vi.nl *) zal hij niet in de basis starten. Inzaghi en El Shaarawy staan niet op de CL-lijst en moeten dus sowieso op de tribune plaatsnemen. Jeugdspeler/aanvaller Simone Ganz, zoon van Maurizio Ganz, gaat zeer waarschijnlijk zijn debuut maken voor de 'Rossoneri.'
Plzen moet het stellen zonder eerste keeper Pavlik. Al sinds de start van het seizoen neemt de ervaren Cech de plaats onder de lat in. Verder kent de ploeg geen fysieke ongemakken.
Under 2.75 goals AH, 6/10 @1.91 (Victor Chandler, 12Bet)
Het aanvallende geweld moet natuurlijk van de Milanezen komen; de Tsjechen zouden meteen tekenen voor een gelijkspel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Tsjechische competitie niet op de voet volg, maar ik verwacht een zeer behoudende speelwijze.
AC Milan is haar recente blessuregolf nog niet te boven. Met name voorin is het magertjes: afgelopen weekend, thuis tegen Cesena (1-0), was Cassano de enige spits.
Mexes, Flamini, Gattuso, Robinho, Boateng, Bonera en Pato zijn sowieso 'out.'
Ibrahimovic, Antonini en Ambrosini doen hun best om op tijd fit te zijn. Het valt te betwijfelen of manager Allegri bereid is risico's te nemen met sterspeler 'Ibra.' Komende zondag wacht de belangrijke wedstrijd tegen Juventus in Turijn en volgens vi.nl *) zal hij niet in de basis starten. Inzaghi en El Shaarawy staan niet op de CL-lijst en moeten dus sowieso op de tribune plaatsnemen. Jeugdspeler/aanvaller Simone Ganz, zoon van Maurizio Ganz, gaat zeer waarschijnlijk zijn debuut maken voor de 'Rossoneri.'
Plzen moet het stellen zonder eerste keeper Pavlik. Al sinds de start van het seizoen neemt de ervaren Cech de plaats onder de lat in. Verder kent de ploeg geen fysieke ongemakken.
"Todo bien , todo bien."
aduard:
Die streak van eind mei tot eind juni, wat een meester.. :)
Aziatisch gehandicapt
Bij Acmilan- Plzen ga ik voor een X2.
AC Milan mist veel belangrijke spelers, en Plzen is zo slecht nog niet.
Welke wedstrijd wordt eigenlijk door de NOS uitgezonden?
AC Milan mist veel belangrijke spelers, en Plzen is zo slecht nog niet.
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
Valencia - Chelsea
wereldje:
aduard:
waarom moet je voor de voorspellingen van hun betalen?
puck94:
wereldje:
waarom moet je voor de voorspellingen van hun betalen?aduard:
Die streak van eind mei tot eind juni, wat een meester.. :) Roberto De Agostini van soccer-tips.org tipt Lyon -1.5.
Ik denk dat Aduard je daar vast meer over kan vertellen. Als ik die ROI's van rond de 140% zie wordt mij een hoop duidelijk.
Aziatisch gehandicapt
wereldje:
Ik denk dat Aduard je daar vast meer over kan vertellen. Als ik die ROI's van rond de 140% zie wordt mij een hoop duidelijk.
puck94:
wereldje:
waarom moet je voor de voorspellingen van hun betalen?aduard:
Roberto De Agostini van http://soccer-tips.org tipt Lyon -1.5.
Die streak van eind mei tot eind juni, wat een meester.. :) Roberto De Agostini van http://soccer-tips.org tipt Lyon -1.5.
oke, ik zou graag hun tips willen volgen maar niet voor hun antwoord willen betalen ;-)
wereldje:
Op het net heerste er nogal wat verdeeldheid over deze wedstrijd. De kracht van Zagreb werd door sommigen onderschat. Maar een juiste, dus prima pick!
aduard:
Sommige meningen neem ik serieus, anderen niet. Een goede weddenschap hoeft voor mij geen publieke weddenschap te zijn.
puck94:
Misschien omdat hij geld wil verdienen... :-|
puck94:
oke, ik zou graag hun tips willen volgen maar niet voor hun antwoord willen betalen ;-)
Ik zal hier wel wat posten als ik iets heb.