Seizoensweddenschappen 2015/2016
Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.
1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55
2. Atletico voor Sevilla @ 1,40
3. Juventus kampioen @ 1,50
4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00
5. Stoke City in top 10 @ 2,10
€46,40 @ 20,55
Motivatie:
1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.
2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.
3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.
4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.
5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.
Monaco zal waarschijnlijk 2 van zijn laatste 4 wedstrijden ook moeten winnen voor een plek in de top 3.
Heerlijke overwinning inderdaad van Barca!:D.
Hopelijk worden er nog toppers van Real gespaard tegen Rayo en Sociedad, aangezien ze ook nog CL spelen.
Maar zoals ik zei zijn Monaco en Milan ook nog niet binnen.
Milan heeft 5 punten voorsprong op Lazio en een makkelijker programma. Hier verwacht ik geen problemen.
Monaco staat nu 3e en nog maar 2 punten voor op Nice en St. Etienne.
Ook dit deel van de bet blijft denk ik tot de laatste speeldag spannend.
Lyon
59 punten
Goals 58:37 = +21
Programma: Ajaccio (H) - Monaco (H) - Reims (A)
Monaco
59 punten
Goals 51:42 = +9
Programma: Guingamp (H) - Lyon (A) - Montpellier (H)
Goals:
Nice
57 punten
Goals 53:38 = + 15
Programma: Nantes (A) - St. Etienne (H) - Guingamp (A)
St. Etienne
57 punten
Goals 42:34 = +8
Programma: Toulouse (H) - Nice (A) - Lille (H)
Momenteel geeft Unibet 1.33 voor een top 3 plek voor Monaco.
Ik verwacht dat ze daarvoor nog wel 2 overwinningen moeten pakken.
De laatste die ik nog moet voor een potje met drie nullen.
Skra Belchatow heeft redelijk eenvoudig 3e plek in Poolse volleybalcompetitie binnen gehaald (ging op setverschil van één set naar 3/4e plek in plaats van finale), Martin Fourcade (odd van 2.0!) had halverwege het seizoen de winst in de World Cup al binnen en Red Bull Salzburg wordt komende week kampioen.
Hopen dat St. Etienne en Nice in het onderlinge duel gelijk spelen...
1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55
2. Atletico voor Sevilla @ 1,40
3. Juventus kampioen @ 1,50
4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00
5. Stoke City in top 10 @ 2,10
€46,40 @ 20,55
Wat betreft bovenstaande seizoensweddenschap:
Alle weddenschappen zijn binnen, behalve Stoke City. Stoke staat op dit moment (3 matchen voor het einde) 10de met 6 punten voorsprong op 4 ploegen die de elfde plaats delen. Everton en Watford hebben bovendien nog een inhaalmatch tegoed. Stoke zit echter in een mindere periode en hun doelsaldo is slechter dan de meeste van hun achtervolgers. Als ze nog één van hun laatste 3 matchen kunnen winnen, eindigen ze in de top 10.
Toch ga ik deze bet verzekeren door €100 op 'Stoke niet in top 10' @3.40 te zetten (Ladbrokes). Op deze manier heb ik toch al zeker minimaal €190 winst. Maar ik hoop natuurlijk op de grote pot ;-)
Indien je deze na het weekend nog wil zetten, zou ik ergens midden in de week of voor het weekend eens kijken of de weddenschap er terug op staat.
https://www.nu.nl/opmerkelijk/4256531/titel-leicester-city-kost-bookmakers-ruim-30-miljoen-euro.html Ik denk niet dat de bookies verlies hebben gedraaid; ondanks hun zielige verhaal is er natuurlijk een veelvoud ingezet op de topclubs.