Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2015/2016

Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.

1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55

2. Atletico voor Sevilla @ 1,40

3. Juventus kampioen @ 1,50

4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00

5. Stoke City in top 10 @ 2,10

€46,40 @ 20,55

Motivatie:

1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.

2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.

3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.

4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.

5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 4-07-2015 01:51 Voetbal
in 4-07-2015 01:51 Voetbal
118 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij Unibet >>> Sport >> Football >> Outrights

Moet je wel de nieuwe lay-out van Unibet gebruiken volgens mij.
0 Vind ik leuk's
0570:
Bij Unibet >>> Sport >> Football >> Outrights

Moet je wel de nieuwe lay-out van Unibet gebruiken volgens mij.

Gevonden idd. Kan het kloppen dat die tip uit de Zweedse competitie gezakt is naar 1.85?
0 Vind ik leuk's
Borussia Dortmund winner Bundesliga without Bayern München @1.60 best leuke voor in een combi met seizoensweddenschappen.

Net als:

Hull city to be relegated (1-3) @1.85

Andere mensen nog tips?
0 Vind ik leuk's
ook een mooie is ado eindigt onderste 3 plaatsen op 5.00
0 Vind ik leuk's
Jammer dat je per land maar 1 bet kan plaatsen in een combo. Ik zit er aan te denken om de volgende combo te spelen, wat zijn jullie gedachtes hierover? (inmiddels combo aangepast, zie bericht hieronder)

1. Premier League : Leicester in de top 10 @1.35
- Leicester zie ik aankomend seizoen zeker in de top 10 eindigen. Het team van vorig jaar is zo goed als intact gebleven.
2. Super League Zwitserland : Young Boys bij de eerste 3 @1.25
- Young Boys al jaren de nummer 2 in Zwitserland achter Basel. Zie ze komend seizoen wel bij de eerste 3 eindigen.
3. Premier League Rusland : Zenit bij de eerste 2 @1.25
- Zenit al jaren de kampioen van Rusland. Zie ze wel bij de eerste 2 eindigen.
4. Bundesliga Duitsland : Leverkusen bij de eerste 6 @1.25
- Dit lijkt me geen probleem gezien de prestaties laatste jaren, spelersmateriaal en budget.
5. La Liga Spanje : (Best in Valencian) Villareal (ipv Valencia) @1.80
- Valencia vorig jaar een slecht jaar gehad, verwacht dit jaar een wat beter jaar maar Villareal is de laatste jaren stabiel in de top 5 te vinden.
6. Allsvenkan Zweden : Norrkoping bij de eerste 3 @1.50
- Huidige Kampioen, staat momenteel 2e. Thuis erg sterk. Zie ze wel weer in de top 3 eindigen.
7. Eerste Klasse Belgie : (Best of Wallonië) Standaard Luik @1.40
Bij deze bet moet Standaard boven Charleroi, Eupen en Mouscroun eindigen. Dit zou geen probleem moeten zijn met hun budget.
8. Greek Super League : Olympiakos winnaar @1.45
- Olympiakos is heer en meester in Griekenland. Zouden 'gewoon' weer kampioen moeten worden.
9. Eredivisie : Feyenoord bij de eerste 4 @1.25
- Feyenoord moet qua club, budget en spelermateriaal gewoon bij de top 4 kunnen eindigen.
10 Italie : Juventus winnaar van de TIM Cup @4.00
- Sterkste team in Italie, meest risico volle bet tussen de rest in mijn ogen maar zeker niet onmogelijk. Vorig jaar hebben ze ook de beker gewonnen.
11 Superliga Denemarken: Kopenhagen eindigt boven Midtjylland @1.22
- Kopenhagen is het sterkste team van Denemarken en zijn vorig jaar kampioen geworden. Schat ze dit jaar wederom sterker in als Midtjylland.
12 Finse League : Mariehamn eindigt boven KUPS @1.55
- Competitie eindigt in oktober. Ze zijn op de helft en Mariehamn staat nu eerste en 9 punt voor op KuPS.

Deze combo bij elkaar maakt een odd van 139,9 x 100 inleg = 13,992,17 euro.

In mijn ogen kan je een combo maken van bovenstaande nummers : 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11 en 12
Dit zijn in mijn ogen de meest zekere bets die erbij staan en maken samen een odd van 13,79
0 Vind ik leuk's
Aantal weddenschappen zijn al weg, zoals MLS en Oostenrijkse Bundesliga.

Heb bovenstaande bet maar snel geplaatst voordat er meerdere bets weg zijn of voordat de odds teveel gedaald zijn.
0 Vind ik leuk's
0570:
In mijn ogen kan je een combo maken van bovenstaande nummers : 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11 en 12
Dit zijn in mijn ogen de meest zekere bets die erbij staan en maken samen een odd van 13,79

Deze doe ik sowieso met je mee. Ook alles nog even nagelopen en dit is zeker te doen! De gehele combo pak ik mee met wat losgeld. Bedankt voor je tips zo ver en succes (y)
0 Vind ik leuk's
is het mogelijk tijdelijk hier forum te schrijven ,chat werkt toch niet
0 Vind ik leuk's
begaaide verwachtingen

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.