Seizoensweddenschappen 2015/2016
Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.
1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55
2. Atletico voor Sevilla @ 1,40
3. Juventus kampioen @ 1,50
4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00
5. Stoke City in top 10 @ 2,10
€46,40 @ 20,55
Motivatie:
1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.
2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.
3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.
4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.
5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.
De Graafschap Bottom 3
Leicester City winner BPL without big 6 (City, united, Arsenal, Chelsea, Liverpool & Spurs).
Primera. Barcelona most goals
Dortmund 1-3
AC Milan boven Lazio
AS Monaco 1-3
Schreuder als eerste ontslagen (al goed)
€20 inleg €20920.76
Prima weekend.
De Graafschap verloren, BVB gewonnen, Milan gewonnen van Lazio, Monaco van concurrent Angers en Leicester City blijft ook maar winnen.
Nu hopen dat Messi met een maandje weer fit is, want kan zijn doelpunten nog wel gebruiken
Dit gaat een hele close call worden :O
Tot aan nu is alles correct, maar Monaco kan nog buiten top 3 eindigen.. AC Milan lijkt goed te gaan en Barca staat inmiddels 1 goal voor :O
Je kunt er ook weinig over zeggen.
Real won vorig jaar met 2-8 bij Depor. Ze kunnen nu weer een klapper neerzetten, maar voor hetzelfde geld scoren ze er maar 1 of 2.
Milan heeft een voorsprong van 6 doelpunten te verdedigen bij een nederlaag. Dit mag toch echt niet misgaan.
Monaco kan zich hopelijk herpakken na de dikke nederlaag van afgelopen weekend. Stel ze kunnen het niet dan is het voor Nice ook nog niet simpel om met 3 punten weg te gaan bij Guingamp.
Ook de bet van Hypnotist blijft tot de laatste dag spannend zie ik. West Ham thuis is echt 50/50 wat mij betreft.
Ik ging er vanuit dat het om doelsaldo ging in de Serie A, maar zal dus wel gaan om het onderling resultaat.
Dat is in het voordeel van Milan.
Aangename verrassing. (y)
Vraagje: bij unibet staat op de weddenschap 'most assists' lique 1 op Ibrahimovic @8 en op di maria @1,05. Dit terwijl Ibrahimivic 16 assists heeft en di maria 14 assists. Is dit een foutje van unibet of zie ik wat over het hoofd?
Volgens Ligue1.com heeft Di Maria er 15 en Zlatan er 13
mmm vreemd..
ik keek hier: https://www.voetbal.com/assists/fra-ligue-1-2015-2016/
(stuur me indien mogenlijk ook een mailtje met goede raad)
ticket 1
FC Barcelona -Sevilla
winst voor Barcelona 1.30
winst of gelijkspel 1.06
Barcelona-0.50 1.29
thuisploeg wint minstens 1 helft 1.14
totaal: 1.79
ticket 2
Juventus-Sampdoria
winst voor Juventus 1.25
winst of gelijkspel 1.03
Juventus-0.50 1.25
thuisploeg wint minstens 1 helft 1.13
totaal:1.68
ticket 3
PSG-Nantes
Winst voor PSG 1.25
winst of gelijkspel 1.05
PSG-0.50 1.25
thuisploeg wint minstens 1 helft 1.13
totaal: 1.66
ticket 4 (gaat waarschijnlijk weg door teweinig odd)
Bayern-Hannover 96
winst voor Bayern 1.10
Winst of gelijkspel 1.05
thuisploeg wint mintens 1 helft 1.04
totaal: 1.19
http://img11.hostingpics.net/pics/559409Combi2016.png">
Dit wordt het voor mij. Salzburg, Lillestrom Vrouwen, Southampton en Young Boys zijn volgens mij zo goed als zeker. Gazélec is voor het eerste naar Ligue 1 gepromoveerd, en ik ze meteen weer degraderen, ze hebben een zwakke ploeg voor dit niveau en hebben ook geen geld om betere spelers binnen te halen. Ik zie ze alleen maar punten thuis pakken op hun akker, maar dat zal niet voldoende zijn vrees ik.
Ferencvaros is wel een gokje, maar ze hebben een goed team voor volgend seizoen. Hun grootste concurrent Videoton, die vorig de titel pakte, hebben hun beste speler en topscorer Nikolic verkocht aan Legia Warsaw. Zonder die man zal het wat moeilijker worden voor Videoton, en Ferencvaros wacht al 11 jaar op een landstitel. Met Thomas Doll als coach en oude routiniers zoals Zoltan Gera of Tamas Hajnal moet het dit jaar gebeuren. Mooie odd van 4.00, is het proberen waard vind ik. De andere tips heb ik van hypnotist overgenomen, die zijn ook heel interessant.
Ajaccio degradeert ! Champagne ! (y)
Bijna een jaar op moeten wachten, maar het was het wachten uiteraard helemaal waard!:D
Wat een spanning gisteren. Ronaldo schoot nog tegen de lat en de paal in de eerste helft. Mochten die raak zijn geweest zou het ook een walk-over kunnen worden net als Barca deed in Riazor.
Maar zonder geluk vaart niemand wel. ;-)