Seizoensweddenschappen 2015/2016
Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.
1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55
2. Atletico voor Sevilla @ 1,40
3. Juventus kampioen @ 1,50
4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00
5. Stoke City in top 10 @ 2,10
€46,40 @ 20,55
Motivatie:
1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.
2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.
3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.
4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.
5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.
Monaco staat voor het eerst in de top 3 van de Ligue 1 dit jaar.
Vanavond Leicester maar aanmoedigen (y)
Voor het eerst dat ik na een weekend kan zeggen dat alle bets vooralsnog goed zijn.
Succes! Alles staat er eigenlijk wel prima voor, alleen de meeste goals van Barca/Real zal denk ik tot het einde spannend blijven!
Voor het eerst dat ik na een weekend kan zeggen dat alle bets vooralsnog goed zijn.
Nog een lange weg te gaan, maar het ziet er wel goed uit zo! succes (y)
Leicester weer gewonnen en Sampdoria in de laatste minuut gelijk tegen Lazio.
Ole!
Inter staat op dit moment 10 punten voor op de AC. Dit is een riante voorsprong die ik ze niet meer zie weggeven. Hoewel beide ploegen wisselvallig kunnen zijn (0-1 tegen Sassuolo, respectievelijk Bologna thuis) schat ik Inter toch het meest stabiel in van deze twee. Ze spelen dit seizoen nog een keer tegen elkaar. In de eerste ontmoeting bleek Inter de sterkste van de twee : 1-0.
NEC boven Roda JC eindigen @ 1,05
Het verschil tussen deze twee ploegen bedraagt zo waar nog meer punten: 11. Dit behoeft eigenlijk weinig toelichting. NEC heeft een prima eerste seizoenshelft achter de rug. Roda begon wel aardig, maar bleek niet in staat dit seizoen zonder degradatiezorgen door te komen. Zij zullen in de tweede seizoenshelft flink aan de bak moeten om in de eredivisie te blijven, terwijl NEC zonder enige druk nog wat puntjes mag proberen te rapen. Een gat van 11 punten lijkt mij in in ieder geval schier onoverbrugbaar voor Roda.
Ik speel ze samen in een combo: totale odd 1,26.
Inter boven AC Milan eindigen @ 1,20
Inter staat op dit moment 10 punten voor op de AC. Dit is een riante voorsprong die ik ze niet meer zie weggeven. Hoewel beide ploegen wisselvallig kunnen zijn (0-1 tegen Sassuolo, respectievelijk Bologna thuis) schat ik Inter toch het meest stabiel in van deze twee. Ze spelen dit seizoen nog een keer tegen elkaar. In de eerste ontmoeting bleek Inter de sterkste van de twee : 1-0.
NEC boven Roda JC eindigen @ 1,05
Het verschil tussen deze twee ploegen bedraagt zo waar nog meer punten: 11. Dit behoeft eigenlijk weinig toelichting. NEC heeft een prima eerste seizoenshelft achter de rug. Roda begon wel aardig, maar bleek niet in staat dit seizoen zonder degradatiezorgen door te komen. Zij zullen in de tweede seizoenshelft flink aan de bak moeten om in de eredivisie te blijven, terwijl NEC zonder enige druk nog wat puntjes mag proberen te rapen. Een gat van 11 punten lijkt mij in in ieder geval schier onoverbrugbaar voor Roda.
Ik speel ze samen in een combo: totale odd 1,26.
lekkere odd zit veel value op (y) :d
€46,40 @ 20,55
hypnotist86:
€46,40 @ 20,55
Halfweg het seizoen even een update van de seizoensweddenschap.
1. Binnen.
2. Atletico staat al 15 punten voor op Sevilla en ik zie geen reden waarom ze zouden verzwakken. Voor mij is deze ook al binnen.
3. Juventus tweede op 2 punten van Napoli. Ik heb nog veel vertrouwen in Juve. Ze waren het seizoen heel slecht begonnen en ik begon al te vrezen voor deze weddenschap. Maar ze hebben de eerste seizoenshelft afgesloten met een 27 op 27 en zo al een zeer groot deel van hun achterstand goedgemaakt.
4. De weddenschap met de hoogste odd lijkt ook goed te komen. Halfweg het seizoen staat Club wat betreft deze statistiek op 1 met enkel Standard dat in de buurt komt, hoewel Standard toch ook al gemiddeld 1.000 supporters minder telt bij de thuismatchen. (https://blauwzwartfans.be/2015/12/club-fans-laten-die-van-brussel-vlotjes-achter-zich/)
5. Dit wordt bibberen tot het einde. Stoke staat na 20 matchen net 10de, wel op slechts 3 punten van de 6de plaats. Vooral in de thuismatchen laat het aanvallend trio Krkic-Shaqiri-Arnautovic regelmatig zeer mooie dingen zien. Ik hoop dan ook dat geen enkele van deze drie spelers deze maand vertrekt. Belangrijk om te weten is wel dat Chelsea en Everton momenteel nog achter Stoke staan. 2 ploegen die ik hen nog zie voorbij steken in de loop van het seizoen. Echter liggen er ook kansen voor Stoke om Crystal Palace, Watford of West Ham nog in te halen. Dit wordt dus, zoals ik al zei, bibberen tot op het einde :)
Ik heb net nog een nieuwe seizoensweddenschap samengesteld:
Zelf heb ik nog deze openstaan :
Momenteel lijkt het dat Ajaccio gaat naaien, ze waren zoals verwacht zeer zwak aan het seizoen begonnen maar nu hebben ze blijkbaar hun draai gevonden met een paar knappe overwinningen. Maar alles kan nog, ze hebben toch maar 5 punten voorsprong op de eerste degradatieplaats.
Zou wel jammer zijn mocht het niet lukken, als je ziet hoe vlotjes Ferencvaros kampioen zal worden (wat een waanzinnige odd toch) en Brugge is ook zo goed als binnen. Had deze misschien wel beter single gespeeld :p