Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2015/2016

Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.

1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55

2. Atletico voor Sevilla @ 1,40

3. Juventus kampioen @ 1,50

4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00

5. Stoke City in top 10 @ 2,10

€46,40 @ 20,55

Motivatie:

1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.

2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.

3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.

4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.

5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 4-07-2015 01:51 Voetbal
in 4-07-2015 01:51 Voetbal
118 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rogvi:
Na één speeldag kun je dat moeilijk inschatten. Leuven ziet er niet al te best uit, maar er kan nog van alles gebeuren. Ik blijf daar liever vanaf (y)

Ben benieuwd om dit seizoen te ontwikkeling te zien van J. Bostock van Leuven. Als hij draait, kan dit OHL veel punten opleveren.
0 Vind ik leuk's
Seizoensweddenschap 2015-2016:

Monaco 1-3 @1.70 (VW voorbeschouwing)
De Graafschap 16-18 @1.6 (VW voorbeschouwing)
Man United tb. Liverpool @1.35 (Liverpool nog zwakker dan vorig jaar en United misschien wel sterker)
Skra Belchatow (volleybal) 1-3 @1.4 (Appeltje eitje voor Skra. Worden denk ik kampioen dit jaar maar ga voor zekerheid met deze bet)
Hockey Nederland dames EK @1.75 (Nederlandse dames nog steeds oppermachtig en moeten de Europese titel weer terug veroveren)
Hockey Nederland heren EK 1-2 @1.85 (Nederlande mannen onder Max Caldas ontzettend geïnspireerd afgelopen wedstrijden. Zullen de finale gaan halen. Benieuwd of ze daar met Duitsland kunnen afrekenen.)

Totaal: @16.64

Vooral de quote voor de Nederlandse heren heeft ontzettend veel value in mijn ogen!

0 Vind ik leuk's
Thanks voor de volleyball pick m. doornbos!
Je klinkt erg zeker van die :)

Kampioen worden staat op 3.40 ongeveer (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Team to win most points in their respective domestic league
Chelsea vs Barcelona; Barca @1.35

Team to win most points in their respective domestic league
Real madrid vs Chelsea; Real @1.57

Vorig seizoen eindigde Barca op 94, Real op 92 en Chelsea op 87. Daarnaast is de concurrentie bovenin in Engeland vele malen groter dan in Spanje, en verwacht ik voor barca en real veel minder weerstand dan voor Chelsea
0 Vind ik leuk's

Ijsland top gisteravond ! (y)

En de jackpot is weer wat dichterbij :p

Bericht gewijzigd door wedden op ma 26 jul. 2021, 09:14
0 Vind ik leuk's
To score most goals in Tournament/league in Zwitserland.
Ik zie in deze bet toch wel wat value, topscorer op het moment in Zwitserland is Lezcano met 9 goals gevolgd door Caio, Dabbur, Janko, Ravet en Terashaj met allen 6 goals een flink verschil dus al. Lezcano kreeg echter een twee wedstrijden geleden twee gele kaarten. Hij draaide hierdoor zo erg door dat die de scheidsrechter verrot schold en de rode kaart uit zijn handen sloeg. Vandaag is hierom bekend gemaakt dat hij voor in totaal 8 wedstrijden geschorst is!
Als we op het huidige moment naar de stand kijken heeft Basel 24 punten en Grasshoppers kan ze nog enigszins volgen met 20 punten, hierna valt er al een groot gat. Vorig jaar werd Gashi topscorer in Zwitserland hij heeft er dit seizoen pas 3 erin liggen, ook is hij geen pure killer.
Daarom speel ik de volgende bets:

Topscorer 1 Marco Janko @ 4.50 Unibet.
Basel lijkt zich opnieuw de nummer 1 te mogen noemen aan het einde van de competitie.
Janko wordt vaak afgewisseld met Embolo soms spelen ze ook beide.

Topscorer 2 Munas Dabbur @ 11 Unibet
Grasshoppers lijkt de enigste club op het moment in Zwitserland wie het Basel lastig kan maken. Grasshoppers is dit seizoen een heuse goalmachine 29 goals in 9 wedstrijden. Dabbur, Caio, Ravet en Terashaj hebben allemaal 6 goals gescoord, Dabbur is toch de echte spits van Grasshoppers, de andere drie spelers spelen meer achter Dabbur.

Topscorer 3 Moussa Konate @ 16 Unibet
Sion is niet echt een team wat speelt om het publiek te maken maar ze kunnen wel heel degelijk spelen. Daarbij is Konate gewoon DE spits van Sion, afgelopen zomer was er al genoeg belangstelling voor hem echter moest hij zo'n dikke 10 miljoen euro kosten. Konate is echt een goede spits die geregeld zijn doelpuntjes mee pakt.

Topscorer 4 Breel-Donald Embolo @ 31 Unibet
Embolo pas 18 jaar en na Shaqiri wel wellicht opnieuw een speler die naar een absolute topclub zal vertrekken. Hij is pas jong en Basel is zuinig op hem wordt zoals al eerder vermeld afgewisseld met Janko of spelen soms beiden. Embolo is het grootste talent wat momenteel te bewonderen is in Zwitserland en scoort ook vrij gemakkelijk.

Dan nog even over Lezcano scoorde al 9 keer dus dit seizoen maar hiervan waren er wel 3 uit een penalty!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Voor aanvang van het nieuwe seizoen had ik 5 seizoensweddenschappen gemaakt, waarvan ik bij 3 rijtjes nog een kansje van slagen zie. Deze wil ik graag met jullie delen.

Vitesse kampioen
Newcastle boven Sunderland
Valencia 1-4
Morata topscorer van Juventus
St. Etienne 1-3
€20 inleg €28518.75

De Graafschap Bottom 3
Leicester City winner BPL without big 6 (City, united, Arsenal, Chelsea, Liverpool & Spurs).
Primera. Barcelona most goals
Dortmund 1-3
AC Milan boven Lazio
AS Monaco 1-3
Schreuder als eerste ontslagen (al goed)
€20 inleg €20920.76

HSV degradeert
Feyenoord boven PSV
AC Milan 1-3
Midtyland kampioen
Fenerbahce kampioen
Sint Truiden boven Mouscron
Celta boven Malaga
€20 inleg €17.998.91

De kans is natuurlijk klein, maar zo vind ik het elke week wel interessant om alle uitslagen te volgen.
0 Vind ik leuk's
De Graafschap Bottom 3
Leicester City winner BPL without big 6 (City, united, Arsenal, Chelsea, Liverpool & Spurs).
Primera. Barcelona most goals
Dortmund 1-3
AC Milan boven Lazio
AS Monaco 1-3
Schreuder als eerste ontslagen (al goed)
€20 inleg €20920.76

Prima weekend.
De Graafschap verloren, BVB gewonnen, Milan gewonnen van Lazio, Monaco van concurrent Angers en Leicester City blijft ook maar winnen.
Nu hopen dat Messi met een maandje weer fit is, want kan zijn doelpunten nog wel gebruiken
0 Vind ik leuk's
Dikke combo man! Denk dat Leicester City gaat naaien. Die gaan dit niet het hele seizoen volhouden.. En aardige concurrentie van bijv. West Ham United, Everton en Southampton..
0 Vind ik leuk's
Ja klopt. Tot op heden heeft het Leicester ook nog weinig tegen gezeten. En valt het dubbeltje vaak hun kant op, maar deze punten pakt niemand ze in ieder geval meer af.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.