Seizoensweddenschappen 2015/2016
Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.
1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55
2. Atletico voor Sevilla @ 1,40
3. Juventus kampioen @ 1,50
4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00
5. Stoke City in top 10 @ 2,10
€46,40 @ 20,55
Motivatie:
1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.
2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.
3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.
4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.
5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.
http://gyazo.com/f5dd7323168402d5fd2f9d2445f73486
Na een zeer matig seizoen en tal van financiële problemen werd Antwerp nu overgenomen en met de nakende competitehervorming in België volgend jaar steken ze hun ambitie niet onder stoelen of banken. Ze willen absoluut bij de 8 clubs van de toekomstige 2de klasse horen, maar verder zouden ze graag ook terug naar 1ste klasse willen, waar ze eigenlijk behoren (stamnummer 1 van België, heel grote en trouwe supportersbasis). Voor het eerst sinds lange tijd ziet hun ploeg er zeer sterk uit, met echte ervaren aanwinsten in elke linie : Kudimbana, Biset, Colpaert, Daeseleire, Dequevy, Dufer, Adesanya.
Naast Cercle Brugge, Lierse en Eupen wordt Lommel als de 4de favoriet gezien. Maar ik geloof hier niets van, ze zijn nu Regales en Adesanya kwijt (die toch een heel groot aandeel hadden in het prachtseizoen van vorig jaar) en hun vervangers moeten het nog allemaal bewijzen.
Daarenboven is het ook zeker mogelijk dat Antwerp boven Lierse of Eupen eindigt. Volgens mij veel value in deze odd, worth a try (y)
Pick: Real Betis @1.67 UNIBET 2 Units (Medium Stake)
Beetje vroeg misschien en odd is ook niet zo hoog, maar wel veel value op.
De andere 2 gepromoveerde teams zijn UD Las Palmas en Sporting Gijon.
Bij Sporting Gijon gaat het financieel gezien heel slecht, er is geen geld om nieuwe spelers te betalen, en daarbij heeft de club een sanctie gekregen, het mag wel nieuwe spelers halen, maar alleen spelers die transfervrij zijn en mogen alleen het minimum salaris aanbieden. De club zal dus waarschijnlijk veel moeten leunen op de spelers van vorig jaar, en ondanks dat ze gepromoveerd zijn, was het voor Liga Adelante al een gelimiteerde team en in La Liga zal dat alleen maar nog meer zijn.
Kans lijk mij echt minimaal dat Sporting Gijon boven Real Betis eindigt.
Bij UD Las Palmas hebben ze wel wat meer mogelijkheden, maar komt normaal gesproken ook niet echt in de buurt van Real Betis.
Betis ondanks dat het officieel gezien een net gepromoveerde team is, is het een grote club met veel mogelijkheden en goede ervaren spelers voor Primera Division. Denk ook niet dat ze echt tegen degradatie gaan spelen maar zullen waarschijnlijk gewoon ergens in het midden eindigen. En dat zie ik zowel Sporting als Las Palmas niet overtreffen.
Odd is niet echt hoog, maar wel veel value op.
GL!
Zij promoveren voor het eerst uit hun geschidenis naar de hoogste klasse in Polen, nadat zij 2de werden achter Zaglebie Lubin in de Poolse tweede klasse. Opmerkelijk is dat Nieciecza maar een dorpje van 750 inwoners is (een record in Europa, het is de kleinste stad ooit die een club naar de hoogste klasse van het land kon loodsen). Eerlijk gezegd ken ik de spelers van dit team totaal niet, maar goed, ze zullen waarschijnlijk veel problemen krijgen om zich in eerste klasse te handhaven door gebrek aan ervaring en misschien gewoon aan kwaliteit. Odd is toch aantrekkelijk, kan zeker low-stake of in een combi geprobeerd worden.
Borussia Monchengladbach voor Augsburg @1.33
De quotering is weliswaar redelijk laag maar in mijn ogen is het freemoney.
Je zal hem bij een combinatie erbij kunnen voegen zodat je win bedrag met 1/3 verhoogd wordt.
United tb City @2.3
https://www.voetbalwedden.net/clubs/engeland/tottenham-hotspur-8586' target='_self' rel='follow'>Spurs - Liverpool FC
Chelsea - Liverpool FC
Man City - Liverpool FC
Gezien het vertrek van onder meer Gerrard en Sterling en het tot noch toe geen vergelijkbare vervangers lijkt mij dit een haalbare bet tegen een mooie odd.
Wat denken jullie? Bij een overwinning tegen Stoke liggen de kaarten natuurlijk direct anders maar ook het afgelopen seizoen is Liverpool behoorlijk tegengevallen
Zeer interessante:
http://gyazo.com/c7ed4b99b42ab93b29daf270b9f3b739
(ik krijg de afbeelding niet in het forum, excuus)
programma Liverpool uit:
Stoke City - Liverpool FC
Arsenal - Liverpool FC
Man Utd - Liverpool FC
Everton - Liverpool FC
Spurs - Liverpool FC
Chelsea - Liverpool FC
Man City - Liverpool FC
Gezien het vertrek van onder meer Gerrard en Sterling en het tot noch toe geen vergelijkbare vervangers lijkt mij dit een haalbare bet tegen een mooie odd.
Wat denken jullie? Bij een overwinning tegen Stoke liggen de kaarten natuurlijk direct anders maar ook het afgelopen seizoen is Liverpool behoorlijk tegengevallen
Ben ik het helemaal mee eens, ik heb m ook gepakt!! thx
Het is altijd lastig met dit soort weddenschappen vind ik, maar deze odd is gewoon simpelweg te hoog!
Sion heeft een zeer sterk team met Konate hebben ze een speler die vrij gemakkelijk scoort voor de rest hebben ze ook genoeg fysieke power.
Vorig jaar wist het Basel te vernederen in de bekerfinale en dit jaar is het team vrijwel bij elkaar gebleven. Ze spelen dit jaar Europees voetbal wat een nadeel kan zijn. Zelf heb ik deze bet gepakt op 29 bij Betfair zodat ik nog gebruik kan maken van de cash-out functie.