Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Balen, na de eerste helft was er geen vuiltje aan de lucht. Die X2 had ik al binnen dacht ik en ook mijn funbet stond er goed voor. Maar da's voetbal!
0 Vind ik leuk's
heb op mijn gevoel gebet!!een 1 dus!!heb er 120e met verdiend!!resultaten zeggen ook niet alles BATTES dat is 1 ding dat ik geleerd heb!!pech voor u deze keer!!groeten
0 Vind ik leuk's
West Bromwich - Arsenal 2 @ 1.70 Bwin
Arsenal zag op enkele weken tijd vanalles verloren gaan: de League Cup, de Champions League en de FA Cup. Alleen in de competitie kunnen de Gunners nog een prijs pakken, maar het is wel de belangrijkste prijs van het seizoen. De Londenaars zijn de grootste uitdager van Manchester United en kunnen zich nu geen puntenverlies meer veroorloven. West Brom knokt tegen de degradatie wat het spelniveau niet ten goede zal komen. We zien Arsenal revanche pakken voor de slechte reeks van de laatste weken.
0 Vind ik leuk's
Voor zaterdag in de Engelse Premiership in de match Blackpool - Bolton:
Campbell to score, 3/10 @3.00 (Unibet)
Deze pick is voornamelijk gebaseerd op motivatie. Bolton staat negende en heeft in feite niets meer om voor te spelen. Blackpool is terug te vinden op de 18e plek en kan de punten dus goed gebruiken in de strijd tegen degradatie.
Bij Blackpool is Campbell de topscorer met 11 doelpunten in 2495 minuten voetbal (1 goal per 226 minuten voetbal). In de laatste 5 thuiswedstrijden wist hij 3 goals te maken. Bolton heeft in 18 uitwedstrijden 28 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.56 per wedstrijd).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Voor zaterdag in de Engelse Premiership in de match Blackpool - Bolton:
Campbell to score, 3/10 @3.00 (Unibet)
Deze pick is voornamelijk gebaseerd op motivatie. Bolton staat negende en heeft in feite niets meer om voor te spelen. Blackpool is terug te vinden op de 18e plek en kan de punten dus goed gebruiken in de strijd tegen degradatie.
Bij Blackpool is Campbell de topscorer met 11 doelpunten in 2495 minuten voetbal (1 goal per 226 minuten voetbal). In de laatste 5 thuiswedstrijden wist hij 3 goals te maken. Bolton heeft in 18 uitwedstrijden 28 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.56 per wedstrijd).

Goede onderbouwing JeroenUnibet (y) Deze ga ik met je mee.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Interessante, al speel ik deze weddenschappen nooit. We gaan het zien. Bedankt voor je tip.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
jeroenunibet81:
Voor zaterdag in de Engelse Premiership in de match Blackpool - Bolton:
Campbell to score, 3/10 @3.00 (Unibet)
Deze pick is voornamelijk gebaseerd op motivatie. Bolton staat negende en heeft in feite niets meer om voor te spelen. Blackpool is terug te vinden op de 18e plek en kan de punten dus goed gebruiken in de strijd tegen degradatie.
Bij Blackpool is Campbell de topscorer met 11 doelpunten in 2495 minuten voetbal (1 goal per 226 minuten voetbal). In de laatste 5 thuiswedstrijden wist hij 3 goals te maken. Bolton heeft in 18 uitwedstrijden 28 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.56 per wedstrijd).

Ik doe hier ook aan mee!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
jeroenunibet81:
Voor zaterdag in de Engelse Premiership in de match Blackpool - Bolton:
Campbell to score, 3/10 @3.00 (Unibet)
Deze pick is voornamelijk gebaseerd op motivatie. Bolton staat negende en heeft in feite niets meer om voor te spelen. Blackpool is terug te vinden op de 18e plek en kan de punten dus goed gebruiken in de strijd tegen degradatie.
Bij Blackpool is Campbell de topscorer met 11 doelpunten in 2495 minuten voetbal (1 goal per 226 minuten voetbal). In de laatste 5 thuiswedstrijden wist hij 3 goals te maken. Bolton heeft in 18 uitwedstrijden 28 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.56 per wedstrijd).

Ik doe hier ook aan mee!

Ik vind je beschrijving top. Hebben mensen in elk geval wat aan. (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
vw-crew:
jeroenunibet81:
Voor zaterdag in de Engelse Premiership in de match Blackpool - Bolton: Campbell to score, 3/10 @3.00 (Unibet) Deze pick is voornamelijk gebaseerd op motivatie. Bolton staat negende en heeft in feite niets meer om voor te spelen. Blackpool is terug te vinden op de 18e plek en kan de punten dus goed gebruiken in de strijd tegen degradatie. Bij Blackpool is Campbell de topscorer met 11 doelpunten in 2495 minuten voetbal (1 goal per 226 minuten voetbal). In de laatste 5 thuiswedstrijden wist hij 3 goals te maken. Bolton heeft in 18 uitwedstrijden 28 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.56 per wedstrijd).
Ik doe hier ook aan mee!
Ik vind je beschrijving top. Hebben mensen in elk geval wat aan. (y)

Jeroen heeft altijd goede tips, ken em van het psv.netwerk :d
0 Vind ik leuk's
Een pick voor zaterdag in het duel Sunderland - Wolverhampton Wanderers:
Fletcher to score, 3/10 @3.25 (Stan James)
Voor Sunderland staat er niets meer op het spel: met een 12e plaats hoeven ze niet te vrezen voor degradatie, en Europees voetbal is al buiten zicht.
Hoe anders is de situatie voor de Wolves. Met 37 punten uit 36 wedstrijden zijn zij terug te vinden op de 17e plek met slechts 1 punt voorsprong op nr. 18 Blackpool, wat degradatie zou betekenen. Drie punten zouden dus zeer welkom zijn.
Sunderland heeft te kampen met een waslijst aan blessures. Manager Steve Bruce kan zaterdag geen beroep doen op de volgende spelers:
Gordon (k, 15 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Ferdinand (v, 26 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Bramble (v, 23 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Turner (v, 15 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Angeleri (v, 2 wedstrijden, waarvan 2 als invaller)
Richardson (v, 26 wedstrijden, waarvan 3 als invaller)
Meyler (m, 5 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Cattermole (m, 23 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Campbell (a, 3 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Welbeck (a, 26 wedstrijden, waarvan 5 als invaller)
Gyan (a, 30 wedstrijden, waarvan 11 als invaller)
Fletcher weet het vijandige doel de laatste tijd goed te vinden. In de laatste 4 wedstrijden wist hij 4 keer te scoren. Afgelopen weekend had hij met 2 goals een groot aandeel in de 3-1 zege op West Bromwich Albion. Dit seizoen wist hij in 1232 minuten voetbal 9 doelpunten te maken (gemiddeld 1 goal per 137 minuten). Sunderland heeft in 18 thuiswedstrijden 24 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.33 per wedstrijd).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.