Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb een vijfje op ManCity gezet. Ik heb gewoon zo'n voorgevoel. Niet voldoende om 'm bij 'tips' te zetten, maar toch...
Ik acht City ook eigenlijk de betere ploeg, al zou bijna niemand het met me eens zijn. Ook omdat City natuurlijk slechter presteert dan United. City is echter wel een typische ploeg die vooral zichzelf in de weg zit: veel te grote ego's, met veel te dikke portemonnees. De laten zich niks meer vertellen door de trainer. Maar!, als ze echt willen winnen, dan kunnen ze ook alles winnen. En als er één wedstrijd is die ze willen winnen, dan is het deze wel. Uit bij de aartsrivaal.
't Wordt hoe dan ook een leuke en beladen wedstrijd. En extra spannend door de winkans. Ik heb bij de TOTO een quotering van 4,05 gekregen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Vanavond spelen Chelsea en Manchester United tegen elkaar in de Premier League. Wat denken we er van?
Winst Chelsea staat op 2,20 unibet en bwin, gelijkspel op 3,25 888sport en winst Manchester op 3,60 betway.
Ga je deze wedstrijd spelen, welke weddenschap en waarom?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik speel Manchester. Chelsea draait totaal niet als team en hebben vrij veel moeite om het doel te vinden tegen een goede ploeg. Als rooney en berbatov goed draaien vanvond, geloof ik dat het niet mis kan gaan voor Manchester. Als de aanvallers een off-day hebben wordt het gelijk. Ik zie Chelsea in geen geval winnen. Voor mij is 3,6 voor Manchester een bizar hoge quote, lekker geld verdienen dus vanvond:).
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
Ik speel een gelijkspelletje, Chelsea is niet in topvorm en Man Utd mist veel belangrijke spelers. Toch wil ManU zeker geen drie punten verspelen in de titelstrijd met Arsenal en Chelsea wil niet verliezen voor eigen publiek. Logisch resultaat een X.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
Anyone Liverpool - Man Untd
Ik denk zelf Manchester iemand iets anders graag beredenering erbij please.
BETZEEEE
0 Vind ik leuk's
Ik speel X2 op Man U, prima notering van 1.70. Chelsea zwaar uit vorm, Man U kan haar slag vanavond slaan. Winnen zal niet gemakkelijk worden maar ik zie Chelsea absoluut niet winnen, ook al spelen ze thuis.
0 Vind ik leuk's
Ben het helemaal met jullie eens, Chelsea gaat niet winnen vanavond.
Ik speel 5 Euro bij Betfair Chelsea "lay" voor 2.24.
Voor niet-kenners van Betfair:
Dit betekent dat ik bij het afsluiten van de weddenschap 5 euro ontvang voor een verplichting tot uitbetalen als Chelsea wint.
Mocht Chelsea onverwacht winnen moet ik 5 * 2.24 = 11.20 betalen. Mijn verlies is dan 6.20 (11.20 - ontvangen 5 euro).
Je kunt dit vergelijken met 6.20 inzet op X2 tegen een quote van 1.806 . Je ontvangt dan namelijk 6.20 * 1.806 = 11.19.
Verminderd met de inzet 6.2 leidt dit ook tot 5 euro winst. Bij winst van Chelsea ben je je 6.20 kwijt.
Good luck iedereen vanavond!!
0 Vind ik leuk's
Een gelijkspel lijkt de logische uitslag!!Maar heb toch een voorkeur voor Chelsea!!Thuis is Chelsea toch sterk hoor en op verplaatsing heeft MU dit jaar al een paar keer een gelijkspel uit de brand gesleept terwijl ze geen punt verdienden!!Dat blijft ook niet duren!!!!Dus ik geef een 1 door!!!
0 Vind ik leuk's
Chelsea thuis sterk?
zo 14/11/10 PRL Chelsea 0 - 3 Sunderland
di 23/11/10 UCL Chelsea 2 - 1 MSK Zilina
za 04/12/10 PRL Chelsea 1 - 1 Everton
wo 29/12/10 PRL Chelsea 1 - 0 Bolton Wanderers
zo 02/01/11 PRL Chelsea 3 - 3 Aston Villa
zo 09/01/11 FAC Chelsea 7 - 0 Ipswich Town
za 15/01/11 PRL Chelsea 2 - 0 Blackburn Rovers
zo 06/02/11 PRL Chelsea 0 - 1 Liverpool
za 19/02/11 FAC Chelsea 1 - 1 Everton
Het valt allemaal nog wel mee, en Manchester United heeft gigantisch veel kwaliteit rondlopen. Chelsea ook maar het is de laatste tijd los zand.
Heb nog een funbetje geplaatst op Manchester United/Manchester United (rust/eindstand) @ 6.25. Prima notering.
0 Vind ik leuk's
Als Chelsea onlangs niet won in Kopenhagen had ik ook ManU. gezegd, nu kan het denk ik alle kanten op.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.