Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een aantal picks voor morgen in de Premier League in het duel tussen Liverpool en Tottenham Hotspur.
Maxi Rodriguez to score, 4/10 @4.50 (William Hill)
Kuyt to score, 3/10 @3.50 (Unibet)
Liverpool to score in both halves, 5/10 @2.88 (Stan James)

Komende zondag komt Tottenham Hotspur op bezoek op Anfield Road. Sinds Kenny Dalglish het roer heeft overgenomen gaat het The Reds weer voor de wind. Liverpool staat 5e met 58 punten. Van de laatste 5 wedstrijden werden er 4 gewonnen. Dalglish werd deze week beloond met een drie-jarig contract. Afgelopen weekend werd de uitwedstrijd tegen Fulham gewonnen (2-5).
Het seizoen van de Spurs lijkt als een nachtkaars uit te gaan. Na door Real Madrid uitgeschakeld te zijn in de Champions League zijn ze de draad volledig kwijt geraakt. Eén zege in de laatste 13(!) officiële wedstrijden is niet bepaald iets om over op te scheppen. Afgelopen weekend werd er thuis gelijk gespeeld tegen Blackpool (1-1).
Aanstaande zondag is de ideale wedstrijd voor The Reds om Tottenham definitief van zich af te schudden en zich te verzekeren van de vijfde plek. Naast de belabberde vorm, hebben de Spurs te kampen met een blessuregolf. Manager Harry Redknapp hoeft zondag niet te rekenen op:
Assou-Ekotto (v, 30 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Gallas (v, 27 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Bale (v, 30 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Huddlestone (m, 13 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Gomes (k, 30 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Hutton (v, 21 wedstrijden, waarvan 2 als invaller)
Jenas (m, 19 wedstrijden, waarvan 5 als invaller)
Palacios (m, 21 wedstrijden, waarvan 5 als invaller) is een twijfelgeval. Waarschijnlijk komt de wedstrijd tegen Liverpool te vroeg voor hem.
Liverpool is ook niet geheel blessurevrij. De volgende spelers zullen er niet bij zijn:
Agger (v, 16 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Jovanovic (a, 10 wedstrijden, waarvan 5 als invaller)
Aurelio (v, 13 wedstrijden, waarvan 7 als invaller)
Kelly (v, 11 wedstrijden, waarvan 1 als invaller)
Gerrard (m, 21 wedstrijden, waarvan 1 als invaller
Carroll (a, 6 wedstrijden, waarvan 2 als invaller) en Meireles (m, 32 wedstrijden, waarvan 1 als invaller) zijn twijfelgevallen. De verwachting is dat Carroll plaats zal nemen op de bank en dat Meireles fit genoeg is om aan de aftrap te verschijnen.
Kuyt is met 13 goals in 2641 minuten voetbal Liverpool's topscorer (gemiddeld 1 goal per 203 minuten). Opvallend is dat hij de laatste 8 wedstrijden 9 doelpunten heeft weten te maken. Hij neemt ook de strafschoppen.
Maxi Rodriguez is ook in vorm. Tot dusverre heeft hij 10 goals gemaakt in 1970 minuten voetbal (gemiddeld 1 doelpunt per 197 minuten). Opvallend is echter dat hij in de laatste 3 wedstrijden maar liefst 7 keer wist te scoren. Afgelopen weekend mocht hij de wedstrijdbal mee naar huis nemen na zijn hattrick tegen Fulham op Craven Cottage.
Tottenham heeft in haar 18 uitwedstrijden 27 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 1.5 per wedstrijd).
Nogmaals, Maxi Rodriguez en Kuyt verkeren in de vorm van hun leven. Tottenham in een ware injury crisis, met name achterin. 1+1=3, zou Aad de Mos zeggen! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Jeroen goed bezig gozert! (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:

Helaas was Liverpool wat minder goed bezig vandaag! Ik had er erg veel vertrouwen in, maar het heeft niet zo mogen wezen... :-(
Ik hoop dat je me niet gevolgd hebt!
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
suprer:

Helaas was Liverpool wat minder goed bezig vandaag! Ik had er erg veel vertrouwen in, maar het heeft niet zo mogen wezen... :-(
Ik hoop dat je me niet gevolgd hebt!

Ik heb deze niet meegenomen, gelukkig maar :-) Aan de andere kant had ik deze zo af kunnen sluiten, het ligt dus niet aan jou! Ik vind je voorbeschouwing op de wedstrijd briljant... eerlijk!
Keep up the good work (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Had ik maar een kristallen bol! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Had ik maar een kristallen bol! ;-)

Ik ben deze aan het ontwikkelen :P!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vonloite, is die kristallen bol al af...? ;-)
Voor zondag in de laatste ronde van de Engelse Premiership in de wedstrijd Stoke City - Wigan Athletic
N'Zogbia to score, 3/10 @3.25 (Unibet)
Stoke City heeft een uitstekend seizoen gedraaid. De club van manager Tony Pulis is met 46 punten terug te vinden op de negende plek. In de middenmoot zit iedereen dicht bij elkaar: Stoke zal ergens tussen de 8e en de 14e plaats eindigen. Doordat het de finale van de FA Cup heeft bereikt is het al verzekerd van Europees voetbal. Behalve een winstpremie staat er voor Stoke City niets meer op het spel.
Wigan Athletic leek ten dode opgeschreven, maar heeft zichzelf de afgelopen weken hervonden. In de laatste 5 wedstrijden werd slechts 1 keer verloren. Toppunt was de thuiswedstrijd tegen West Ham United afgelopen weekend: een 0-2 achterstand werd omgezet in een 3-2 overwinning. De Latics staan nu met 39 punten op de 19e plek. Het verschil met Birmingham City, dat op een veilige 17e plaats staat, is slechts 2 doelpunten. In puntenaantal staan beide ploegen gelijk. Wigan zal samen met Blackpool, Birmingham, Wolverhampton en Blackburn uit moeten maken wie er met West Ham af zullen dalen naar de Championship.
Charles N'Zogbia is met 9 goals in 2721 minuten voetbal de topscorer bij de Latics (gemiddeld 1 goal per 302 minuten). Niet bijster veel, maar in de laatste 5 wedstrijden wist hij 5 keer het net te laten bollen. Afgelopen weekeinde had hij in de thuiswedstrijd tegen de Hammers met 2 doelpunten een groot aandeel in de wederopstanding van de Latics.
Stoke City heeft in haar 18 thuiswedstrijden 17 doelpunten tegen gekregen (gemiddeld 0.94 per wedstrijd). Stoke's laatste wedstrijd, uit tegen Manchester City, ging met 0-3 verloren. Etherington (m, 31 wedstrijden, waarvan 2 als invaller), Huth (v, 35 wedstrijden, waarvan 0 als invaller) en Pennant (m, 28 wedstrijden, waarvan 3 als invaller) bleven geblesseerd thuis. Ik heb nog geen informatie kunnen vinden of Pulis komende zondag wel op deze spelers kan rekenen.
Komende zondag is het de dood of de gladiolen voor manager Roberto Martínez. Wigan heeft dit seizoen slechts drie uitwedstrijden gewonnen. De laatste 3 uitwedstrijden wist het wél 6 keer te scoren (oa. 2 doelpunten van N'Zogbia). Ik betwijfel of Wigan lijfsbehoud veilig weet te stellen, maar hopelijk weet N'Zogbia het vijandelijk doel wederom te vinden.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
't zou goed kunnen dat Wigan 't redt ....Blackpool moet uit bij Manchester dat met een veredeld B-team zal optreden (lees Berbatov in de basis) en Tottenham speelt thuis tegen Birmingham, tottenham moet winnen om Liverpool voor te blijven!
Dus dan zou Wigan 't nog wel es kunnen redden. Stoke is de laatste tijd in mindere doen maar zijn thuis wel ijzersterk. Mijn tip zou zijn over 2,5 goals en de Both to score!
0 Vind ik leuk's
Een valuebetje:
[B]Next Aston Villa manager: Owen Coyle, 2/10 @26.00 (Betfair)[/B]
Aston Villa is al een tijdje op zoek naar een nieuwe manager, nadat Houllier het vanwege gezondheidsproblemen voor gezien hield. Roberto Martínez van Wigan Athletic heeft besloten zijn huidige werkgever trouw te blijven, en is zodoende niet beschikbaar. In een eerder stadium vielen Mark Hughes, Carlo Ancelotti, Steve McClaren en Rafael Benítez om verschillende redenen al af. Volgens de BBC zou Owen Coyle nu in beeld zijn.
Coyle is sinds december 2010 de manager van Bolton Wanderers. Afgelopen seizoen eindigde de Schot met deze club met 46 punten op een nette 14e plek; lijfsbehoud kwam eigenlijk geen moment in gevaar. Daarnaast werd de halve finale van de FA-cup bereikt.
Volgens vi.nl richt de club uit Birmingham zijn pijlen nu op Coyle. De BBC is wat terughoudender in haar berichtgeving. Coyle is absoluut een van de kandidaten, maar het zou kunnen dat Villa Hughes, McClaren, Ancelotti en Benítez nog eens onder de loep neemt.
Ik had deze pick zelf gisteren al afgesloten tegen een odd van 11.50. Dat was in mijn ogen al value, maar op dit moment is hij dus te pakken tegen een odd van maar liefst 26.00!
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
We gaan verder in het topic, Engelse Premier League 2011-2012: https://www.voetbalwedden.net/topic/engelse-premier-league-2011-2012-669/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.