Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jammer dhulster.

Vond het erg balen dat birmingham in de laatste minuut de winst pakt.
0 Vind ik leuk's
Gisteren weer teleurstellende uitslagen...
0 Vind ik leuk's
jongens.. ik doe dit nu al een tijdje.. en ben er aardig goed in ;)
dit is mijn weddenschap voor dit weekend
Valencia - Deportivo La Coruna 1 1,45
Lecce - AC Milan 2 1,52
VfL Wolfsburg - Bayern München 2 1,65
Manchester City - Wolverhampton Wanderers 1 1,33
Schalke 04 - Hamburg SV 1 2,15
Inter - Bologna 1 1,28
Villarreal - Osasuna 1 1,55
St. Pauli - Freiburg Scoren Cissé, Papiss Demba 2,70
Napoli - Fiorentina Scoren Cavani, E 2,45
Genoa - Udinese Scoren Di Natale, A 3,30
Eintracht Frankfurt - Hannover 96 Scoren Gekas, T 2,35
Almeria CF - Real Madrid Scoren Ronaldo, Cristiano 1,53
1619.31 Euro x 1 euro inzet = 1619.31
je mag natuurlijk ook zelf een andere inzet plaatsen..
(je kunt er over denken mancity en valencia weg te laten dat geldt ook voor acmilan & schalke...)
want heel vaak komen er weer van die ongename v erassigen.. maar het is een aardig goede weddenschap ;)
0 Vind ik leuk's
[quote]jongens.. ik doe dit nu al een tijdje.. en ben er aardig goed in ;) dit is mijn weddenschap voor dit weekend Valencia - Deportivo La Coruña 1 1,45 Lecce - AC Milan 2 1,52 VfL Wolfsburg - Bayern München 2 1,65 Manchester City - Wolverhampton Wanderers 1 1,33 Schalke 04 - Hamburg SV 1 2,15 Inter - Bologna 1 1,28 Villarreal - Osasuna 1 1,55 St. Pauli - Freiburg Scoren Cissé, Papiss Demba 2,70 Napoli - Fiorentina Scoren Cavani, E 2,45 Genoa - Udinese Scoren Di Natale, A 3,30 Eintracht Frankfurt - Hannover 96 Scoren Gekas, T 2,35 Almeria CF - Real Madrid Scoren Ronaldo, Cristiano 1,53 1619.31 Euro x 1 euro inzet = 1619.31 je mag natuurlijk ook zelf een andere inzet plaatsen.. ( je kunt er over denken mancity en valencia weg te laten dat geldt ook voor acmilan & schalke...) want heel vaak komen er weer van die ongename v erassigen.. maar het is een aardig goede weddenschap ;)

lol, nog 16x dit kopieren plakken in de topics en je freebet is binnen (n)
0 Vind ik leuk's
[quote]

lol, nog 16x dit kopieren plakken in de topics en je freebet is binnen (n)

Dat hoeft niet zo te zijn. Ik vind het gewoon normale post om eerlijk te zijn. En het valt mij op dat best wel veel wedders zichzelf nogal goed vinden.
0 Vind ik leuk's
Unibet
haha netalsof die freebets het doen ! ze werken niet eens
0 Vind ik leuk's
Het is geen normale post want cristiano7 post dezelfde post al bij 3 verschillende topics; precies dezelfde post. dus heeft onzemichael gelijk vind ik.
0 Vind ik leuk's
=
Zondag staat Chelsea - Liverpool op het programma. Ik ga deze wedstrijd heerlijk voor de buis kijken zonder erop te wedden, dan kan het mijn kijkplezier in ieder geval niet bederven.
Chelsea speelt thuis en heeft de laatste 5 wedstrijden niet meer verloren na een hele serie teleurstellende resultaten. Ook Liverpool heeft het lek weer enigzins boven met 3 overwinningen in de laatste 3 wedstrijden. Liverpool heeft met Louis Suarez een zeer gevaarlijke spits in handen, ondertussen zijn ze Torres kwijt geraakt aan de tegenstander van zondag.
Vorm Chelsea: W-G-W-W-W
Vorm Liverpool: W-W-W-G-V
Kortom, twee ploegen die vol vertrouwen zijn. De wedstrijd start zondag om 17.00. Als ik zou een weddenschap zou moeten uitkiezen dan zou ik kiezen voor onderstaande weddenschappen:
Scoren beide teams tijdens de wedstrijd? [ja] @ Bwin tegen 1,82
Meer dan 2,5 doelpunten @ Bwin tegen 1,90
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb een vijfje op winst voor Liverpool staan, gewoon met een TOTO-kaartje, een quotering van 5.0. Ik reken erop dat ik het kwijt ben, maar je weet maar nooit. Zo'n quotering wilde ik niet laten liggen. Bovendien zag Liverpool er in de samenvatting erg goed uit. Net in VI zei Wilfred Genee dat de wedstrijd zelf erg slecht was, dat is dan wel jammer om te horen.
Verder heb ik 15 euro op een combi van Aston Villa v. Fulham (winst voor Villa @ 1.80) en Newcastle v. Arsenal staan (winst voor Arsenal @ 1.65) met een totaalquotering van 2.97 dus. Wel vervelend dat bij de TOTO bijna alles met een combinatie moet, maar in dit geval geloof ik wel dat beide ploegen ook gaan winnen.
Aston Villa gaat sowieso stijgen in de ranglijsten. Denk ik. Daarom is voor volgend weekend, van 12 februari, Blackpool v. Villa misschien wel interessant. Blackpool staat namelijk nu nog redelijk hoog, maar volgens mij gaan ze degraderen. Misschien levert dit een leuke quotering op, terwijl je er toch vrij zeker van kan zijn dat Villa gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Villa en Arsenal verloren! (de weddenschappen dus)
Liverpool gek genoeg gewonnen!
Volgend weekend speelt ManU thuis tegen ManCity. Deze quoteringen las ik op ik deze site onder 'odds vergelijken:
1: 1.85
X:3.51
2:4.45

ManU heeft gisteren een deuk opgelopen, ManCity daarentegen vierde Tevez' verjaardag in stijl. Ik denk dat City wel eens kan gaan winnen zaterdag. Die zijn sowieso gretiger in de derby. City heeft meer het gevoel dat ze zich moeten bewijzen dan United. En doordat Tevez een persoonlijke vete met ManU heeft natuurlijk. Door dit alles denk ik dat City gaat winnen.
Winst of gelijkspel moet ik eigenlijk spelen. De quoteringen lijken dat toe te staan. Zelf met de TOTO! Maar ik hoop volgend weekend eigenlijk wel te kunnen Unibetten.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.